Diskuze
Hybridy jsou při haváriích bezpečnější, ale častěji ublíží chodcům
Děkujeme za pochopení.
cenzore_zdar
To je ale blbost
Tomu snad sami neverite. Tam je tolik neznamejch, ze to porovnat proste nejde.
mamsrb
Re: To je ale blbost
Čím těžší auto tím bezpečnější. Asi proto, že to nezastaví na deseti metrech, ale na dvaceti. Bezpečně to nabourá
abraxas105
Tak si to spočítejme
ušetříte cca 2l/100 km. Když ročně najedete 30 000 km, ušetříte 21 000,- při ceně benzínu 35 Kč/litr. Za 3 roky musíte dát 150 000 za nové baterie, takže vaše čistá ztráta po 3 letech je cca 87 000,- Kč nemluvě o tom, že se neustále budete při jízdě stresovat "abych na to moc nešlapal a jelo to taky na elektriku"....
Modrý a zelený blesk
Re: Tak si to spočítejme
Někdo vám hybrida nutí násilím, nebo prostě máte bůhvíproč z hybridů mindráček?
Mr_Hypra
Zprzníme hybrida
Jasně , co jiného snad i očekávat, než zprznění tý jediný vlastnosti co hybrid má a stojí za to. Takže začneme vozidla ozvučovat a kam to dospěje už teď je jasný když vidíme kam dospěl závod na nejlepší osvětlení vozidel. Z brzdových světel při nočním popojíždění po městě se mi už teď zvedá žaludek. Z nejvýkonnějších led denního osvětlení zejména audi a bmw zejména když potřebuji přejíždět z pruhu do pruhu už tak nic nevidím a do toho ještě všechny auta pokud možno by mohli troubit. Že se vám to zdá nesmyslné - stačí co udělá konkurenční boj o nejlepší sirénu za párl let . Že se páni výzkumníci raději nezaměřili na porovnání nehodovosti hlučných traktorových verzí s těmi tichými benzinovými ?????
Modrý a zelený blesk
Mno,
závěr je zřejmý. Hybrid má smysl pouze ve městě, proto taky jezdí velmi často po městě, různí kurýři, taxikáři, rozvažeči, ti si kupují hybridy (ne v ČR). Jezdí proto spíš pomalu a spíš mezi chodci. Výsledek přesně odpovídá.
dan.prusa
Re: Mno,
Myslím, že se trochu mýlíte.
Výzkum byl prováděn v USA, kde hybridní verzi má poměrně velká řada modelů aut. Nemyslím si, že by volba na hybrid u američanů padala pro to, že s ním chtějí jezdit po městě. To, že si američan koupí např. místo benzínové Toyoty Camry hybridní Toyotu Camry, nemá v amerických podmínkách s tím, kudy jezdí, příliš velkou souvislost.
Podrazza
Hybridy jsou těžší
to je ale u auta, kde se čeká méně potřebné energie na jeho uvedení do pohybu trochu kontraproduktivní. Jinak s tou tichostí auta je to taky na dvě strany, sám mám až zážehový tak velmi tichý motor a jsem spokojen. Ale občas to přináší určité potíže. Jako např, když nahluchlí důchodci neumí použít chodník, ale klakson už je vytočí
jisi258
Re: Hybridy jsou těžší
jestli to nebude tim, ze hybrida si kupuje jina sorta ridicu nez treba sportaky.
Panimama vezouci 2 deti a nakup ma trochu jiny jizdni styl a povetsinou se nepohybuje dvoustovkou, kdyz tolik ani to auto netahne. To neni o bezpecnosti jako spis o sociologii. Panimamy delaji hodne nehod, ale spise drobnych. To se v te statistice muselo projevit.
Test prodejců aut: Za hvězdy, exoty i nuly. Ani milion nezaručí respekt
Premium I když automobilky odvážně plánují strategie, jak si podmaní české zákazníky, takříkajíc skutek...
Tatra má nejmladšího šéfa vývoje v historii, třicetiletého veteránistu
Od počátku března nově zastává pozici ředitele výzkumu a vývoje společnosti Tatra Trucks Jakub...
{NADPIS reklamního článku dlouhý přes dva řádky}
{POPISEK reklamního článku, také dlouhý přes dva a možná dokonce až tři řádky, končící na tři tečky...}
Slovenská superstar Kabaň namaluje auta pro Číňany. Dohlédne i na tvary MG
Premium Na otázku, co bude s designérem Jozefem Kabaněm poté, co skončil v odkladišti stylistů Volkswagenu...
Exota z bazaru se není třeba bát, SsangYong Korando postavili festovně
Premium Když se řekne SsangYong Korando, mnoho lidí sice ví, že je to nějaké auto, ale vlastně ani nevědí,...
{NADPIS reklamního článku dlouhý přes dva řádky}
{POPISEK reklamního článku, také dlouhý přes dva a možná dokonce až tři řádky, končící na tři tečky...}
VW chystá restart v Číně. Nový koncept jsme prozkoumali jako jediní na světě
Exkluzivně Andreas Mindt, obrovský sympaťák a nadšený autař s šéfdesignérskou tužkou značky Volkswagen obchází...
Europoslanci schválili lepší vymáhání pokut za dopravní přestupky v zahraničí
V Evropské unii by měla fungovat lepší spolupráce mezi členskými státy při vymáhání pokut pro...
Toyota slaví, je novou dvojkou českého trhu
Domácí automobilka Škoda Auto je prakticky neotřesitelnou jedničkou českého trhu s novými...
Test prodejců aut: Za hvězdy, exoty i nuly. Ani milion nezaručí respekt
Premium I když automobilky odvážně plánují strategie, jak si podmaní české zákazníky, takříkajíc skutek...
První jízda novou Dacia Duster. Odolný klasik dostal místo dieselu hybrid
Dacia Duster prošla ve třetí generaci výraznou proměnou. I přes citelné změny v ceníku a nabídce...
DLOUHODOBÁ BRIGÁDNICKÁ VÝPOMOC – Zadávání farmakovigilančních dat
Státní ústav pro kontrolu léčiv
Praha