Diskuze

Hyundai Accent: Stojí Evropa o kufr?

Zatímco zavedení evropští a asijští výrobci při vývoji nových modelů pohodlně těží ze studnic již vyvinutých technologií a v klidu určují tempo vývoje, Korejci musí vyvinout dvojnásobné úsilí, aby stáhli poslední zbytky náskoku. V poslední době se jim to daří velmi uspokojivě.
Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.

vrr

17. 6. 2007 11:42
vrrrr

;-O;-€;-O;-€8-o

0 0
možnosti

Pav.elf

1. 7. 2006 15:27
Nový Accent vs. Fabia sedan

Budu kupovat Acenta příští týden, mile překvapil disegnem i cenou. Při stejné výbavě (elegance) stojí např Fabia sedan o 108 000 Kč víc. Jsem vlastenec ale ne vůl..

0 0
možnosti

doktor

26. 8. 2006 15:56
Re: Nový Accent vs. Fabia sedan

14 dní jezdím s Novým Accentem 1.5 CRDI. Hmm, velmi dobrý a silný motor, vřele doporučuji!!! Jak Váš Accent?

0 0
možnosti

Petr

20. 6. 2006 2:45
Kvalita Hyundai

A na závěr jedna perlička. Mám starší Renault Luguna a jsem s ním spokojený. Záleží dost na tom jak člověk jezdí. Ona se dá na jaké koliv auto stěžovat, když řlověk jezdí jak se sporťákem. A taky k Renaultům. Kdo se trochu zajímá o kvalitu aut tak ví, že nový Renault Laguna je v poruchovsti od 2-3 let na posledním 157. místě. Některé německé značky na tom nejsou o moc lépe. Mějte se a reagujte objektivně.

0 0
možnosti

Petr

20. 6. 2006 2:41
Kvalita Hyundai

Rád bych se připojil do diskuse a vrátil bych se k pozinkování a cenně. Nový Accent pozinkování kompletní má. Mimochodem cena je nižší z několika důvodů. Na sedan je uvalena nižší daň, přeci jen je tam úspora na plastech a značka se snaží prorazit a utrhnout kus trhu. Bohužel dobře vědí, že čech reaguje dobře na cenu, ale konečně začínáme reagovat i na kvalitu a hlavně bezpečnost. EuroNCAP dělá testy nezávisle a dlouze bych tu vysvětloval jak to funguje. Prostě auto nepřijde na trh a není hned testováno. Jinak má programové deformační zóny. V Americe skutečně získal 5 hvězdiček a v testech Hyundaie, které automobilka dělala přesně podle kritérií EuroNCAP získal taky 5 hvězdiček. Má své nedostatky jako jsou plasty, krátká záruka proti korozi a malý kufr, ale s tou korozí je to tak, že se objeví asi tak stejně jako u jiných značek a ke kufru ještě rakev na střechu a je hotovo. Dieslový motor je nejvýkonnější ve své třídě a je kladně hodnocen jak ve spotřebě tak v kvalitě výroby a chodu. 

0 0
možnosti

Agios

2. 6. 2006 0:44
liftback

...škoda,že nový accent naní liftback jako je starý,a že by se kanibalizoval s Rio - ten je hatchback ne?:-/

0 0
možnosti

bs

1. 6. 2006 19:26
velebnosti jdu blejt...

.. sakra vo co vam jde? kdyz to tu ctu tak se mi chce...

mam 13let starou hyundai, mam ji dva roky a bez problemu, az na par polozek cca 300-800kc, coz je pri provozu auta zanedbatelny :) znam spoustu lidi kteri meli uz nekolik jinych znacek a teprve s hyundaikou jsou vazne spokojeni!

0 0
možnosti

black

1. 6. 2006 19:29
Re: velebnosti jdu blejt...

je videt ze ty pomluvy pisou blbecci co nikdy hyundai nevideli ani nemeli a jsou to manachrovani majitele uberwagnu z nemecka..RvRv pritom nevim co na tom VW videj, je to uplne normalni auto, akorat s pro me ponekud nudnym designem a ja kupuju auto srdcem...V

0 0
možnosti

MUF

20. 5. 2006 18:31
Motor 1,4 71kW

Líbí se mi, že použitý motor má výkon 71 kW v základu. Není to zcela jistě takovej slimejš jako základní model Fóbie 1,2 HTP a za tu cenu je to pohodový entr-level auto. Spolu s automatem ideální volba do města.

0 0
možnosti

luxi

19. 5. 2006 17:20
www.privatauto.cz

Ano, nahttp://www.privatauto.cz/" target="_blank" rel="nofollow">http://www.privatauto.cz je autoinzerce zdarma. Je tam hodně dobrých aut.

0 0
možnosti

V3S tuning

19. 5. 2006 15:50
Pro český trh nezajímavé

V našich končinách se minulá generace Accentu prodávala díky kombinaci motoru 1,3 (nižší povinné ručení), karoserie liftback (poměrně veliký a dobře přístupný kufr) a příznivé ceny. Prostě to bylo auto velikosti Escorta za cenu Fabie, ačkoli tomu do jisté míry odpovídala i kvalita a komfort.

Starší verze modelu Kia Rio nabízela v podstatě totéž, s tím rozdílem, že v pětidvěřovém provedení konkurovala fabii combi, protože se model sice označoval hatchback, ale v podstatě se jednalo o malý kombík. Sedanů se rozhodně tolik neprodalo.

S novými generacemi těchto vozů Hyundai všechny zmíněné výhody ztratil: Kia Rio je krátký hatchback, Accent pak nepraktický sedan, oba s motorem 1,4 a ten již patří do vyšší sazby povinného ručení. Řekl bych, že jich na našich silnicích moc nepotkáme...

0 0
možnosti

Děsběs

18. 5. 2006 20:08
Karoserie sedan má opodstatnění

...až u vozidel kategorie Škoda Superb, VW Passat, Phaeton nebo MB či BMW ř.7. Menším vozidlům, která nemají ambice na reprezentativní firemní limuzínu, nic zásadního nepřinese, naopak...díky malému zadnímu převisu (Fabia, Toyota Corolla) je kufr mnohem hůře přístupný než v řípadě hatchbacku.

0 0
možnosti

dan

22. 5. 2006 11:45
Re: Karoserie sedan má opodstatnění

Ve třídě malých aut ale zase hodně rozhoduje cena,a sedany jsou levnější než kombíky.

Jinak, proč mít malýho sedana, to bysme se museli zeptat spíš v jižních státech kolem středozemního moře. Už jsem pár let nebyl, ale vzpomínam, jak jsem tam čuměl na sedany od Fiesty, od Corsy a vůbec od všeho, od čeho jsem netušil, že sedan existuje. A tam se to prohánělo ve velkých počtech.

Nevim, proč to mají rádi.

0 0
možnosti
  • Nejčtenější

Autoškoly mají povinně vyučovat holandský chvat na otevření dveří, přeje si EU

25. března 2024

Autoškoly by se měly do budoucna při výcviku nových řidičů věnovat bezpečnosti chodců a cyklistů....

Ukrajinský malíř nevzdává boj se Škodou. Spor o design zamítl i ústavní soud

28. března 2024

Malíř a designér Vladislav Vovkanič neuspěl s ústavní stížností ve sporu se společností Škoda Auto....

{NADPIS reklamního článku dlouhý přes dva řádky}

{POPISEK reklamního článku, také dlouhý přes dva a možná dokonce až tři řádky, končící na tři tečky...}

AUTOVIDEO: Čínské ferrari nemá žádné zápaďácké díly. Stovku dá za 1,9 s a stojí třetinu

24. března 2024

Čína se stále více emancipuje i v případě supersportovních aut. V poslední době se objevily...

Autorizované, nebo neautorizované servisy? Boj mezi nimi se vyostřuje

22. března 2024

Dát auto do autorizovaného, nebo neautorizovaného servisu? Věčné dilema, které nemá jednoduchou...

{NADPIS reklamního článku dlouhý přes dva řádky}

{POPISEK reklamního článku, také dlouhý přes dva a možná dokonce až tři řádky, končící na tři tečky...}

Šedesátiny slavné škodovky. Embéčko bylo krásné a moderní, na dlouho poslední

21. března 2024

Dnešní Škoda se dá co do objemu výroby i množství modelů jen těžko srovnávat s předchozí...

Dopravní policie v pohotovosti. Akce Velikonoce bude probíhat čtyři dny

28. března 2024

S cílem zabezpečit plynulost dopravy a zvýšit bezpečnost všech účastníků silničního provozu...

Xiaomi na kolech v prodeji. Čínský výrobce telefonů už nabízí svůj elektrovůz

28. března 2024,  aktualizováno  15:25

Čínský výrobce chytrých telefonů Xiaomi vstupuje na trh s elektromobily. Firma v Číně zahajuje...

Diář petrolheada: Do Mostu dorazí klenoty z Mnichova i Stuttgartu

28. března 2024

Zdá se, že i přes poslední záchvěvy je zima u konce a vládu po ní přebírá snad rovnou léto. Alespoň...

Za nula i skoro sedm procent. Úrok na dotovaný elektromobil se hodně liší

28. března 2024

V půlce března byly v Česku spuštěny dotace na elektromobily. Řada lidí je vítá, ale systém podpory...

Akční letáky
Akční letáky

Všechny akční letáky na jednom místě!