Klávesové zkratky na tomto webu - základní
Přeskočit hlavičku portálu

Hyundai Accent - za ty peníze ...

  16:12aktualizováno  16:12
Faceliftovaný accent si dělá ambice stát se "štikou" na tuzemském trhu. S konkurencí bojuje především velmi zajímavou cenou (- v "základu" méně než 300 tisíc) a bohatou výbavou. Největší změny se udály zvnějšku vozu. Nový "okatější" předek automobilu učinil vůz, který pošilhává po nižší střední třídě, výraznější a modernější. Zklamáním jsou velmi nejisté jízdní vlastnosti a "žravý" motor. Více pozornosti při faceliftu by býval zasloužil i interiér.

hodnocení iDNES 2/5

Může se hodit

Obrovská přehlídka nových, referenčních
či ojetých automobilů Hyundai Accent 
na inzertním serveru www.automodul.cz

První accenty putovaly za svými zákazníky v září 1994. V roce 2000 pak přišla na trh druhá generace, k novému roku si pak korejská automobilka nadělila její facelift.

Pětidveřovému hatchbacku je vzhledem k zajímavé ceně a neurčitelné kategorii, do které accent zařadit, složité najít konkurenty. Do srovnávací tabulky jsou proto zahrnuty sedany, které co do objemu a charakteru karoserie odpovídají accentu více, než "useknutá" záď klasických hatchbacků.

VNĚJŠÍ VZHLED* INTERIÉR A KUFRMOTOR A SPOTŘEBA * JÍZDNÍ VLASTNOSTI * CENA

VNĚJŠÍ VZHLED
Nová "dvaapůltá" generace accentu dostala nový atraktivnější kabát. Na rozdíl od svého předchůdce, který hýřil oblinami, má ostřeji řezanou přední a zadní partii. Při pohledu z boku zaujme výrazný prolis, který se postupně "rozchází" se spodní hranou bočních oken. Základní profil hatchbacku však zůstal zachován. Testovanému vozu slušela příplatková litá kola a světle modrá barva, naopak plastové kliky dveří a dlouhá anténa umístěná na boku zadního blatníku působily lehce archaicky.

Vůz na kolemjdoucí pomrkává výraznějšími čirými světlomety, mezi nimiž najdeme chromovaný rámeček mřížky chladiče s logem automobilky. Na lichoběžník rámečku navazují hluboké prolisy kapoty, které působí efektně a dodávají vozu potřebnou dávku agresivity, ale na druhou stranu při pohledu z místa řidiče značně zkreslují představu o skutečné šířce vozu.

Velmi zdařilé je tvarování předního nárazníku, kterému ve spodní části dominuje lišta naznačující žebrování, třešničkou na dortu jsou mlhovky.



Nejčtenější

Uhýbejte vpravo. Pravidla pro průjezd sanitek se změní od října

Nový způsob řazení v jízdních pruzích při průjezdu policie, hasičů a záchranářů.

Řidiči v kolonách budou muset nově uvolnit vozům policie, hasičů a záchranářů prostor mezi levým a přiléhajícím jízdním...

Vstupní bránu do Itálie čekají po pádu mostu kolony a dopravní katastrofa

Ponte Morandi v Janově na archivním snímku

Zborcení mostu v Janově je nejen tragédií pro všechny, které pád přímo zasáhl a poškodil, ale i katastrofou pro město....



Kečupgate: nová aféra Volkswagenu startuje v kantýně

Kečup, který se podává k párkům v kantýnách Volkswagenu v německém Wolfsburgu.

Volkswagen stála aféra dieselgate, od které zanedlouho uplynou tři roky, miliardy eur. Někteří bývalí členové...

Škoda Fabia lépe vypadá a má už jen litrové motory

Škoda Fabia s novou tváří

Škoda Fabia přichází do prodeje v modernizovaném provedení. Za ceny od 279 900 Kč nabízí vylepšený vzhled, standardně...

Superb jen s dieselem, Octavia bez 4x4. Škoda zúžila nabídku kvůli emisím

Škoda Superb SportLine

Tak chudý jako v dobách stopětky a favoritu ceník nových škodovek není. Nabídka motorů, které lze objednávat, je však...

Další z rubriky

Nevyměkl! Jeep Wrangler jsme protáhli bahnem i stezkami kamzíků

Jeep Wrangler

Ikony to mají opravdu těžké. Nesmí si dovolit zaváhání. Jak říká brankář Petr Čech, jakmile se dostanete na vrchol, váš...

Lekce elektromobility pro začátečníky: sprint ze semaforu a pak nohu z plynu

Kia Soul EV

Šampion ve sprintech ze semaforů, v ulicích Prahy zas tichošlápek - nehlučí, nečmoudí, jen tak nenuceně proplouvá...

Škoda Fabia lépe vypadá a má už jen litrové motory

Škoda Fabia s novou tváří

Škoda Fabia přichází do prodeje v modernizovaném provedení. Za ceny od 279 900 Kč nabízí vylepšený vzhled, standardně...

Najdete na iDNES.cz