Klávesové zkratky na tomto webu - základní
Přeskočit hlavičku portálu

Hyundai Accent - za ty peníze ...

  16:12aktualizováno  16:12
Faceliftovaný accent si dělá ambice stát se "štikou" na tuzemském trhu. S konkurencí bojuje především velmi zajímavou cenou (- v "základu" méně než 300 tisíc) a bohatou výbavou. Největší změny se udály zvnějšku vozu. Nový "okatější" předek automobilu učinil vůz, který pošilhává po nižší střední třídě, výraznější a modernější. Zklamáním jsou velmi nejisté jízdní vlastnosti a "žravý" motor. Více pozornosti při faceliftu by býval zasloužil i interiér.

hodnocení iDNES 2/5

Může se hodit

Obrovská přehlídka nových, referenčních
či ojetých automobilů Hyundai Accent 
na inzertním serveru www.automodul.cz

První accenty putovaly za svými zákazníky v září 1994. V roce 2000 pak přišla na trh druhá generace, k novému roku si pak korejská automobilka nadělila její facelift.

Pětidveřovému hatchbacku je vzhledem k zajímavé ceně a neurčitelné kategorii, do které accent zařadit, složité najít konkurenty. Do srovnávací tabulky jsou proto zahrnuty sedany, které co do objemu a charakteru karoserie odpovídají accentu více, než "useknutá" záď klasických hatchbacků.

VNĚJŠÍ VZHLED* INTERIÉR A KUFRMOTOR A SPOTŘEBA * JÍZDNÍ VLASTNOSTI * CENA

VNĚJŠÍ VZHLED
Nová "dvaapůltá" generace accentu dostala nový atraktivnější kabát. Na rozdíl od svého předchůdce, který hýřil oblinami, má ostřeji řezanou přední a zadní partii. Při pohledu z boku zaujme výrazný prolis, který se postupně "rozchází" se spodní hranou bočních oken. Základní profil hatchbacku však zůstal zachován. Testovanému vozu slušela příplatková litá kola a světle modrá barva, naopak plastové kliky dveří a dlouhá anténa umístěná na boku zadního blatníku působily lehce archaicky.

Vůz na kolemjdoucí pomrkává výraznějšími čirými světlomety, mezi nimiž najdeme chromovaný rámeček mřížky chladiče s logem automobilky. Na lichoběžník rámečku navazují hluboké prolisy kapoty, které působí efektně a dodávají vozu potřebnou dávku agresivity, ale na druhou stranu při pohledu z místa řidiče značně zkreslují představu o skutečné šířce vozu.

Velmi zdařilé je tvarování předního nárazníku, kterému ve spodní části dominuje lišta naznačující žebrování, třešničkou na dortu jsou mlhovky.





Nejčtenější

Toyota Tj Cruiser
Autofotka týdne: Toyota zkřížila SUV s dodávkou

Crossovery, to jsou dnes módní auta křížící SUV s kdečím. Obvykle to ovšem končí u vcelku konvenčně tvarovaných aut. U Toyoty se ale odvázali, jejich koncept...  celý článek

Na palubním počítači nového GAZu si zahrajete i Tetris.
VIDEO: Facebook v autě? Ten má každý druhý, to ruská dodávka má Tetris

Тетрис, latinkou Tetris, je asi nejslavnější počítačová videohra všech dob. V roce 1984 ji vyvinul Rus Alexej Pažitnov....  celý článek

Polestar 1
Kupé od Volva je zpátky, má jiné jméno, elektromotor a koupit se nedá

Volvo představuje první model své nové značky Polestar. Doposud vozila toto jméno upravená volva, dnes se z ní ovšem stává značka specializovaná na elektrické...  celý článek

Nově vyrobené vozy Seat v továrně automobilky ve španělském Martorellu (24....
Katalánsko je automobilová velmoc, snahy o odtržení děsí výrobce

Bouřící se Katalánci dělají vrásky také automobilkám. V nejbohatším regionu Pyrenejského ostrova, který se chce odtrhnout od Španělska, sídlí Seat a velkou...  celý článek

Další z rubriky

Opel Insignia Sports Tourer
První test v Česku: kombíková Insignia nabízí hodně muziky za dobré peníze

Není nejprostornější ani nejluxusnější, ale Opel Insignia Sports Tourer nabízí spoustu praktických vlastností za cenu, kterou zájemci o velké rodinné kombi...  celý článek

Toyota Yaris
Emisní normy znovu škrtí motory, důkazem je nová Toyota Yaris

Každá nová přísnější ekonorma přináší určité přiškrcení elánu nových motorů, které ji musí respektovat. V současnosti přichází čas nové revize normy Euro 6...  celý článek

Range Rover Velar
Redukcionalismus je nový sloh autodesignu. Jeho poslem je Velar

Britský Land Rover přichází s novým modelem, který je jen o kousek menší než současný Range Rover Sport. Tvůrci novinky pojmenované Range Rover Velar se proto...  celý článek

Najdete na iDNES.cz



mobilní verze
© 1999–2017 MAFRA, a. s., a dodavatelé Profimedia, Reuters, ČTK, AP. Jakékoliv užití obsahu včetně převzetí, šíření či dalšího zpřístupňování článků a fotografií je bez souhlasu MAFRA, a. s., zakázáno. Provozovatelem serveru iDNES.cz je MAFRA, a. s., se sídlem
Karla Engliše 519/11, 150 00 Praha 5, IČ: 45313351, zapsaná v obchodním rejstříku vedeném Městským soudem v Praze, oddíl B, vložka 1328. Vydavatelství MAFRA, a. s., je členem koncernu AGROFERT.