Klávesové zkratky na tomto webu - základní
Přeskočit hlavičku portálu

Hyundai Coupe: ve sporťáku a za hubičku

  2:32aktualizováno  2:32
Zažít sportovní jízdu s rudým dravcem a nezaplatit přitom víc jak 650 tisíc korun? Tak právě to nabízí automobilka Hyundai se svým modelem Coupe. Prošel pořádnou designovou proměnou, dostal pod kapotu nové srdce a vyrazil do testu iDNES.

hodnocení iDNES 4,0/5

 Motoristická redakce iDNES testovala Hyundai Coupe s inovovaným dvoulitrovým motorem, který se na rozdíl od nevýrazného předchozího agregátu může pochlubit plynně proměnným časováním ventilů CVVT. Změna pomohla nejen zvýšit maximální výkon a točivý moment, ale i snížit spotřebu. 

VNĚJŠÍ VZHLED* INTERIÉR A KUFRBEZPEČNOSTMOTOR A SPOTŘEBA * JÍZDNÍ VLASTNOSTI * CENA

VNĚJŠÍ VZHLED
Boubelatý a zastaralý výraz předchozí generace coupe (vyrábí se od roku 1996), poznamenaný několika menšími facelifty, doznal před dvěma lety radikální změny. Designéři vše nepotřebné osekali a "kupéčku" přibylo ostrých hran.

Může se hodit

Nové i ojeté automobily Hyundai můžete koupit  na www.automodul.cz

Získalo tak na dynamičnosti a dravosti, která tolik patří ke sportovnímu vozu. Boční pohled na auto spolu s několika dalšími detaily dávají tušit, proč se v Itálii rychlému hyundai přezdívá "baby ferrari".

Dlouhá plochá příď doplněná šípovitým polisem míří ostře k zemi, už už vystartovat. Masce dominují mohutné sdružené světlomety olemované nepřehlédnutelným chromováním, které má podpořit sportovní výraz.

Stejnou funkci plní i průduchy horkého vzduchu vycházející z vozu u konců předních blatníků, nápadně připomínající žraločí žábry. Při pohledu zpředu nelze přehlédnout poněkud robustní zpětná zrcátka, jež ale řidič určitě ocení při kontrole prostoru za autem.

Karoserie pozvolným obloukem pokračuje k obřím třetím dveřím, které se dokážou otevřít doslova jako velrybí tlama. Záď patří k nejpovedenějším částem modelu. Navíc se dá za příplatek doplnit aerodynamickým křídlem.

Autoři:


Nejčtenější

Ministerstvo chce otestovat odbočování na červenou a na dálnici 140 km/h

Odbočení na červenou umožňuje řidičům v Německu plechová tabulka se zelenou...

Kdo se podíval do Ameriky, vzpomíná na to jako na skvělou věc: odbočit doprava se může na křižovatce, i když svítí...

KVÍZ PRO ŘIDIČE: Zvládli byste závěrečný test v autoškole? Otestujte se

Ilustrační snímek

Vyzkoušejte si, zda byste obstáli při závěrečném testu v autoškole. V novém seriálu iDNES.cz postupně najdete dvanáct...



VIDEO: Podívejte se na běžné ráno před školou, je to džungle

Ilustrační snímek

Každoročně přibývá rodičů, kteří své děti vozí do školy autem. A ve velkých městech či u velkých škol se širokou...

Na počkání za litr. Test MF DNES potvrdil, že stočit tachometr není problém

Ilustrační foto

Až čtyřicet procent tachometrů ojetých vozů v Česku je stočených. Reportéři MF DNES si ověřili, jak je to snadné. Za...

Autofotka týdne: Kalendář na třináct měsíců ozdobí dílnu

Kalendář Liqui Moly na rok 2019

Krásky z plakátů byly neodmyslitelnou ozdobou dílen a plechových šatnových skříněk. Dnes jich je o poznání méně. Nový...

Další z rubriky

Rošťák ze staré školy up! GTI je nejzábavnějším volkswagenem

Volkswagen UP! GTI

V honbě za co největším výkonem potěší, že stále vznikají auta, která nejsou drtivě rychlá, ale „jen“ svižná, lehká a...

Prototyp v akci. Kurážná Kia si chce vyšlápnout na Mercedes

Kia chystá novou karosářskou verzi modelu Proceed. Stylovým kombíkem typu...

Před třiceti čtyřiceti lety byly silnice západní Evropy mnohem pestřejší, kromě sedanů, kombíků a rozmáhajících se...

Honda CR-V dala sbohem dieselu, poprvé je sedmimístná

Honda CR-V

Honda často staví svá auta jinak než ostatní. A není to jen netradičním designem. Například vytvoří od podlahy nové...

Najdete na iDNES.cz