Hyundai Coupe: ve sporťáku a za hubičku

  • 106
Zažít sportovní jízdu s rudým dravcem a nezaplatit přitom víc jak 650 tisíc korun? Tak právě to nabízí automobilka Hyundai se svým modelem Coupe. Prošel pořádnou designovou proměnou, dostal pod kapotu nové srdce a vyrazil do testu iDNES.

hodnocení iDNES 4,0/5

 Motoristická redakce iDNES testovala Hyundai Coupe s inovovaným dvoulitrovým motorem, který se na rozdíl od nevýrazného předchozího agregátu může pochlubit plynně proměnným časováním ventilů CVVT. Změna pomohla nejen zvýšit maximální výkon a točivý moment, ale i snížit spotřebu. 

VNĚJŠÍ VZHLED* INTERIÉR A KUFRBEZPEČNOSTMOTOR A SPOTŘEBA * JÍZDNÍ VLASTNOSTI * CENA

VNĚJŠÍ VZHLED
Boubelatý a zastaralý výraz předchozí generace coupe (vyrábí se od roku 1996), poznamenaný několika menšími facelifty, doznal před dvěma lety radikální změny. Designéři vše nepotřebné osekali a "kupéčku" přibylo ostrých hran.

Může se hodit

Nové i ojeté automobily Hyundai můžete koupit  na www.automodul.cz

Získalo tak na dynamičnosti a dravosti, která tolik patří ke sportovnímu vozu. Boční pohled na auto spolu s několika dalšími detaily dávají tušit, proč se v Itálii rychlému hyundai přezdívá "baby ferrari".

Dlouhá plochá příď doplněná šípovitým polisem míří ostře k zemi, už už vystartovat. Masce dominují mohutné sdružené světlomety olemované nepřehlédnutelným chromováním, které má podpořit sportovní výraz.

Stejnou funkci plní i průduchy horkého vzduchu vycházející z vozu u konců předních blatníků, nápadně připomínající žraločí žábry. Při pohledu zpředu nelze přehlédnout poněkud robustní zpětná zrcátka, jež ale řidič určitě ocení při kontrole prostoru za autem.

Karoserie pozvolným obloukem pokračuje k obřím třetím dveřím, které se dokážou otevřít doslova jako velrybí tlama. Záď patří k nejpovedenějším částem modelu. Navíc se dá za příplatek doplnit aerodynamickým křídlem.