Diskuze

Hyundai Elantra je povedená, fešná, ale ztrácí body v kufru

Je to konkurent pro octavii? Je i není. Má parádní design vnějšku i vnitřku. Prostornou kabinu a povedený úsporný motor. Ale také nepraktický vstup do kufru. I přestože střecha klesá k liftbackové zádi, otevírá se jen malé víko kufru. Navenek ale působí mnohem hodnotněji a moderněji než konkurence.
Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.

duch zavražděného iuose

8. 11. 2011 14:21
hmm

zajímavé, jak se tak moc řeší objem kufru a přitom vidím všude kolem sebe prázdná auta :-) Ale co kdyby se potřebovalo něco vělký odvézt, že? Sice se najme dodávka, protože si nikdo nebude chtít odřít auto, ale to je jedno ;-D

0 0
možnosti

you.can

12. 9. 2011 21:21
mám accenta 2007

a příště bych si dvakrát rozmyslel, jestli bych šel znova do korejce. Na druhou stranu jsem byl nadšenej ze sonaty r.v.1996 sice stará kára, ale maximálně pohodlná, automat, dvoulitr, jediná nevýhoda byla vyšší spotřeba:-)

0 0
možnosti

jeremiasz

10. 9. 2011 22:28
pro me OK

ja do tohohle auta nejspis pristi rok pujdu. Jsem rad, ze ma solidni atmosferickej motor bez turba. Nepodleham mode preplnovanych minimotoru, kde turbo je nejslabsim clankem retezu. Design se me osobne libi, RDS u radia je mi ukradeny (neb posloucham vlastni hudbu), navigaci mam v mobilu, zpracovani je slusny, cena ferova, zaruka solidni.

Krom toho nejsem zabedneny ignorant, ktery zije v dogmatu, ze pouze evropska auta jsou kvalitni a vse co vyjede ze skodovackych linek je etalonem kvality za ktery je nutne si priplacet. To, ze to ma lanka v kufru je, uznavam, hloupy nedodelek, neodladeny detail, ktery zamrzi, ale to je tak vsechno.

0 0
možnosti

legnaw

5. 9. 2011 9:14
pekne pekne

mnam mnam... dufam ze palubka bude nejak tak podobna v novej i30 V (alebo bude predsalen oznacena i31?)

...tato elantra je hlavne konkurent pre Fluence

0 0
možnosti

oldboy

5. 9. 2011 13:13
Re: pekne pekne

Technologicky je pozadu - nemá integrovanou navigaci, ani RDS u rádia. A je dražší než Fluence.

0 0
možnosti

Dukátštan

4. 9. 2011 12:39
poznámka

Korejské šunky budou pořád dvojky na trhu s auty!!

1 0
možnosti

Marcus Antonius

4. 9. 2011 14:11
Re: poznámka

takovy nazor mas protoze jsi v tom nikdy nejel. Ma s uz 2. takovou sunku  a jsem nadmiru spokojeny , Jen rvu smichy kdyz sousedi jezdi v premiovych spatne vybavenych jednickach na trhu , protoze na lepsi vybavu proste nemaji. Ale proc diskutovat s "prevsedcenym" fanatikem. Protoze jak jinak nazvat nekoho kdo to napise ve roce 2011.

0 0
možnosti

femmefatalegia

3. 9. 2011 23:07
Vážený autore ...

... naše auto je též sedan a divil by ses, kolikrát jsme v něm již stěhovali a hlavně co ;-D;-D Příkladem může být patrová postel Tromso z IKEA ;-D!!

1 0
možnosti

4. 9. 2011 9:34
Uživatel požádal o vymazání
0 0
možnosti

krtecek.velky

3. 9. 2011 22:29
No,

když se to někomu líbí, nic proti tomu. Já raději zůstanu u Octavie.:-)

0 0
možnosti

ProMoDro

3. 9. 2011 8:57
No nevím

asi jsem hrozná konzerva , ale z "hundajů"  se mi nelíbí ani jeden ... samá křivka pakřivka .. malá kola a ani ten interiér mne moc neuchvátil .. to už kia je snad hezčí ..

0 0
možnosti

Achille Volfoni

3. 9. 2011 0:19
Elantra

Nevím...nelíbí se mi.Jediné co se mi na tom voze líbí je zadek.Jinak ten tvar je nějaký tento a k tomu ty malé kola...Interiér bez komentáře.Ten je u každého modelu stejný.

Měl jsem možnost navštívit párkrát Hyundai v Nošovicích...a jak tu někdo píše....kvalita asi u téhle značky nebude nic moc.Hlavně "dolaďování" dveří je zábavné sledovat...8-o

0 0
možnosti

pissflapslover

3. 9. 2011 6:41
Re: Elantra

Hundai nevim ale Kia zacala byt docela uspesna v Americe

0 0
možnosti

prasák

2. 9. 2011 23:15
kvalita

Kvalita bude korespondovat jistě s cenou.

0 0
možnosti

Marcus Antonius

4. 9. 2011 14:17
Re: kvalita

to je nejvetsi blud ,ktery si stale mysli "obycejni lide".

0 0
možnosti
  • Nejčtenější

Autoškoly mají povinně vyučovat holandský chvat na otevření dveří, přeje si EU

25. března 2024

Autoškoly by se měly do budoucna při výcviku nových řidičů věnovat bezpečnosti chodců a cyklistů....

Ukrajinský malíř nevzdává boj se Škodou. Spor o design zamítl i ústavní soud

28. března 2024

Malíř a designér Vladislav Vovkanič neuspěl s ústavní stížností ve sporu se společností Škoda Auto....

{NADPIS reklamního článku dlouhý přes dva řádky}

{POPISEK reklamního článku, také dlouhý přes dva a možná dokonce až tři řádky, končící na tři tečky...}

AUTOVIDEO: Čínské ferrari nemá žádné zápaďácké díly. Stovku dá za 1,9 s a stojí třetinu

24. března 2024

Čína se stále více emancipuje i v případě supersportovních aut. V poslední době se objevily...

Autorizované, nebo neautorizované servisy? Boj mezi nimi se vyostřuje

22. března 2024

Dát auto do autorizovaného, nebo neautorizovaného servisu? Věčné dilema, které nemá jednoduchou...

{NADPIS reklamního článku dlouhý přes dva řádky}

{POPISEK reklamního článku, také dlouhý přes dva a možná dokonce až tři řádky, končící na tři tečky...}

Šedesátiny slavné škodovky. Embéčko bylo krásné a moderní, na dlouho poslední

21. března 2024

Dnešní Škoda se dá co do objemu výroby i množství modelů jen těžko srovnávat s předchozí...

Dopravní policie v pohotovosti. Akce Velikonoce bude probíhat čtyři dny

28. března 2024

S cílem zabezpečit plynulost dopravy a zvýšit bezpečnost všech účastníků silničního provozu...

Xiaomi na kolech v prodeji. Čínský výrobce telefonů už nabízí svůj elektrovůz

28. března 2024,  aktualizováno  15:25

Čínský výrobce chytrých telefonů Xiaomi vstupuje na trh s elektromobily. Firma v Číně zahajuje...

Diář petrolheada: Do Mostu dorazí klenoty z Mnichova i Stuttgartu

28. března 2024

Zdá se, že i přes poslední záchvěvy je zima u konce a vládu po ní přebírá snad rovnou léto. Alespoň...

Za nula i skoro sedm procent. Úrok na dotovaný elektromobil se hodně liší

28. března 2024

V půlce března byly v Česku spuštěny dotace na elektromobily. Řada lidí je vítá, ale systém podpory...

FOR KIDS by měl být zážitkem pro celou rodinu, říká Monika
FOR KIDS by měl být zážitkem pro celou rodinu, říká Monika

Monika Pavlíčková (35 let) je maminkou dvou dcer, sedmileté Terezy a čtyřleté Laury, a zároveň také manažerkou obchodního týmu společnosti ABF,...