Klávesové zkratky na tomto webu - základní
Přeskočit hlavičku portálu

Hyundai Getz: čas na kosmetiku

  19:26aktualizováno  19:26
Hyundai Getz odstartoval v roce 2002 novou éru v historii korejské automobilky. Právě getz byl první model, který vzala Evropa výrazněji na vědomí a stal se z něj bestseller své třídy. Výborné jízdní vlastnosti, kvalitní zpracování a především supernízká cena z něj udělaly miláčka i českých motoristů.

Po třech letech života přišel podle vedení automobilky čas na obměnu.

První vrásky na tváři spíše konvenčního getze vyhladil facelift, který má premiéru právě na frankfurtském výstavišti.

Mrňous od Hyundaie se připravuje na žhavé novinky, které vtrhnou na trh co nevidět: další generace Renaultu Clio a Fiatu Punto.

Nový getz dostal facelift odpovídající svému mládí, změn se dočkala příď i záď. Auto má korejštější tvář, namísto hranatých světlometů dostalo oblejší ve tvaru kapky, změnila se také mřížka chladiče a nárazník, který dostal kulaté mlhovky.

Změn se dočkaly i zadní světla, na první pohled je jiný také nárazník.

V interiéru se toho událo ještě méně. Lehkých změn doznal středový panel přístrojové desky, na volant se nově přestěhovalo několik ovladačů autorádia.

Jedna z novinek se dostala také pod kapotu. Nový dieselový agregát o objemu 1,5 litru, vymyšlený inženýry Hyundaie v Rüsselheimu, bude v nabídce ve dvou výkonových verzích: 88 a 110 koňové (65 a 81 kW). Namísto benzinové 1,3 dostane getz motor s objemem o decilitr větším a výkonem 97 koní (71 kW).

Malý hyundai posílil i po bezpečnostní stránce, nově tak bude možné do vozu pořídit stabilizační systém ESP.

Hyundai Getz

Hyundai Getz

Hyundai Getz

Hyundai Getz

Hyundai Getz

Hyundai Getz

Hyundai Getz

Hyundai Getz

Hyundai Getz

Hyundai Getz

Hyundai Getz

Hyundai Getz

Hyundai Getz

Hyundai Getz

Autoři: ,




Nejčtenější

Na palubním počítači nového GAZu si zahrajete i Tetris.
VIDEO: Facebook v autě? Ten má každý druhý, to ruská dodávka má Tetris

Тетрис, latinkou Tetris, je asi nejslavnější počítačová videohra všech dob. V roce 1984 ji vyvinul Rus Alexej Pažitnov....  celý článek

Toyota Tj Cruiser
Autofotka týdne: Toyota zkřížila SUV s dodávkou

Crossovery, to jsou dnes módní auta křížící SUV s kdečím. Obvykle to ovšem končí u vcelku konvenčně tvarovaných aut. U Toyoty se ale odvázali, jejich koncept...  celý článek

Nově vyrobené vozy Seat v továrně automobilky ve španělském Martorellu (24....
Katalánsko je automobilová velmoc, snahy o odtržení děsí výrobce

Bouřící se Katalánci dělají vrásky také automobilkám. V nejbohatším regionu Pyrenejského ostrova, který se chce odtrhnout od Španělska, sídlí Seat a velkou...  celý článek

Polestar 1
Kupé od Volva je zpátky, má jiné jméno, elektromotor a koupit se nedá

Volvo představuje první model své nové značky Polestar. Doposud vozila toto jméno upravená volva, dnes se z ní ovšem stává značka specializovaná na elektrické...  celý článek

Další z rubriky

Elektrická tříkolka Nobe
Autofotka týdne: Nádherná elektrotříkolka z Estonska

Zatím je to jen počítačová vizualizace, pokud ale tvůrci seženou peníze na vývoj a start výroby, bude to parádní retro odkazující na italskou designérskou...  celý článek

Philips and Renault collaborate at the 2017 Frankfurt Motor Show
OBRAZEM: Hyundai i30 má nový krásný zadek

Fastback je trochu pozapomenutý druh karoserie. Poslední dobou ovšem zažívá renesanci, akorát se jim říká jinak. Ladně splývající záď sportovního střihu nově...  celý článek

Volvo XC40
XC40: nejmenší volvo přináší novou platformu, přidá i nové tříválce

XC40 je nejmenší SUV švédské značky a zároveň první zástupce nové generace kompaktních modelů Volvo. Vyrábět se bude v Belgii a dostane několik novinek, které...  celý článek

Najdete na iDNES.cz



mobilní verze
© 1999–2017 MAFRA, a. s., a dodavatelé Profimedia, Reuters, ČTK, AP. Jakékoliv užití obsahu včetně převzetí, šíření či dalšího zpřístupňování článků a fotografií je bez souhlasu MAFRA, a. s., zakázáno. Provozovatelem serveru iDNES.cz je MAFRA, a. s., se sídlem
Karla Engliše 519/11, 150 00 Praha 5, IČ: 45313351, zapsaná v obchodním rejstříku vedeném Městským soudem v Praze, oddíl B, vložka 1328. Vydavatelství MAFRA, a. s., je členem koncernu AGROFERT.