Hyundai Getz: čas na kosmetiku

  • 9
Hyundai Getz odstartoval v roce 2002 novou éru v historii korejské automobilky. Právě getz byl první model, který vzala Evropa výrazněji na vědomí a stal se z něj bestseller své třídy. Výborné jízdní vlastnosti, kvalitní zpracování a především supernízká cena z něj udělaly miláčka i českých motoristů.

Po třech letech života přišel podle vedení automobilky čas na obměnu.

První vrásky na tváři spíše konvenčního getze vyhladil facelift, který má premiéru právě na frankfurtském výstavišti.

Mrňous od Hyundaie se připravuje na žhavé novinky, které vtrhnou na trh co nevidět: další generace Renaultu Clio a Fiatu Punto.

Nový getz dostal facelift odpovídající svému mládí, změn se dočkala příď i záď. Auto má korejštější tvář, namísto hranatých světlometů dostalo oblejší ve tvaru kapky, změnila se také mřížka chladiče a nárazník, který dostal kulaté mlhovky.

Změn se dočkaly i zadní světla, na první pohled je jiný také nárazník.

V interiéru se toho událo ještě méně. Lehkých změn doznal středový panel přístrojové desky, na volant se nově přestěhovalo několik ovladačů autorádia.

Jedna z novinek se dostala také pod kapotu. Nový dieselový agregát o objemu 1,5 litru, vymyšlený inženýry Hyundaie v Rüsselheimu, bude v nabídce ve dvou výkonových verzích: 88 a 110 koňové (65 a 81 kW). Namísto benzinové 1,3 dostane getz motor s objemem o decilitr větším a výkonem 97 koní (71 kW).

Malý hyundai posílil i po bezpečnostní stránce, nově tak bude možné do vozu pořídit stabilizační systém ESP.

Hyundai Getz

Hyundai Getz

Hyundai Getz

Hyundai Getz

Hyundai Getz

Hyundai Getz

Hyundai Getz

Hyundai Getz

Hyundai Getz

Hyundai Getz

Hyundai Getz

Hyundai Getz

Hyundai Getz

Hyundai Getz

,