Klávesové zkratky na tomto webu - základní
Přeskočit hlavičku portálu

Hyundai Getz: hlučnější motor, jízda na jedničku

  10:25aktualizováno  10:25

hodnocení iDNES 4/5

Malý Hyundai to tedy nemá lehké a o přízeň uživatelů se musí prát především s domácí prodejní jedničkou Škodou Fabia, ale i s dalšími úspěšnými vozy jako jsou Peugeot 206, Opel Corsa, Volkswagen Polo, Renault Clio, Toyota Yaris, Ford Fiesta nebo Citroën C3.

VNĚJŠÍ VZHLED * INTERIÉR A KUFR * BEZPEČNOST * MOTOR A SPOTŘEBA * JÍZDNÍ VLASTNOSTI * CENA

Zvětšovat interiér malých aut, dávat do nich úsporné, a přitom živé motory, vybavit je pasivní bezpečností a vystihnout vzhled tak, aby oslovila menší rodinu, městského samotáře i pár v důchodovém věku - to je trend, který se pokusila naplnit i korejská automobilka.

Může se hodit

Prodej nových i ojetých vozů Hyundai Getz 
na inzertním portálu www.automodul.cz

Getz je určitě nejsilnějším konkurentem fabie na tuzemském trhu. Pro něj hraje nízká cena, nenáročný provoz s průměrnou spotřebou paliva a nadprůměrné jízdní vlastnosti. Proti je hlučnost motoru ve vyšších otáčkách, vyšší nákladová hrana kufru nebo chybějící dieselový motor v nabídce.

Hyundai má přední nápravu typu McPherson s olejovými tlumiči, zavěšení zadních kol je řešeno dvojitou torzní tyčí s plynovými tlumiči. Brzdy jsou na přední nápravě kotoučové s vnitřním chlazením, na zadní nápravě bubnové. Hřebenové řízení je ve všech verzích doplněno posilovačem a možností nastavení výšky volantu.

VNĚJŠÍ VZHLED

Při čelním pohledu upoutá pozornost maska chladiče, která není řešena klasickou mřížkou, ale pouze linkou s centrálně umístěným znakem automobilky. Opticky rozměrné, do velkého úhlu otevíratelné dveře prozrazují pohodlné nastupování a vystupování z automobilu, zatímco páté dveře upoutají pozornost výrazným madlem nad tabulkou registrační značky.

INTERIÉR A KUFR

Autoři:




Nejčtenější

Potašový důl na těžbu kobaltu v americkém Utahu
Kobalt může nabourat velkolepé plány na elektrickou budoucnost aut

Češi se seznámili za posledních několik týdnů dopodrobna s lithiem, tento kov ovšem není jediným, po kterém pasou výrobci akumulátorů. Mnohem větší patálie...  celý článek

Audi A7 Sportback
Nové Audi A7 Sportback umí až do 160 km/h plachtit s vypnutým motorem

Nové Audi A7 Sportback je pořádný kus auta, zcela nová generace přijíždí jen pár měsíců po nové vlajkové lodi značky, limuzíně A8. Pětidveřový fastback z ní...  celý článek

UAZ 469 Hunter
Hrdina lidové armády slaví 45 let, vyzkoušeli jsme nejnovější verzi

Zatímco americká armáda má své jeepy, sovětský blok v časech studené války spoléhal nejprve na slavný GAZ 69. Na vrcholu Brežněvovy éry přišel nový vojenský...  celý článek

Yamaha podle všeho připravuje vstup velkého tříkolového motocyklu na trh....
Motorkáři zbrojí na Miláno, letos ve znamení naháčů a nového GoldWingu

Hlavní novinky motorkářské výstavy EICMA v Miláně letos podle většiny upoutávek přijedou z Japonska. Módní retro vlna pro příští rok nabírá ostřejší a...  celý článek

Sbírka starých škodovek trutnovského spolku Reincars.
Jejich vášní jsou staré škodovky, nadšenci jich obnovili už tři desítky

Je jich šest a spojuje je láska ke starým škodovkám. Členové trutnovského spolku Reincars dávají desítky let starým automobilům nový život.  celý článek

Další z rubriky

Opel Insignia Sports Tourer
První test v Česku: kombíková Insignia nabízí hodně muziky za dobré peníze

Není nejprostornější ani nejluxusnější, ale Opel Insignia Sports Tourer nabízí spoustu praktických vlastností za cenu, kterou zájemci o velké rodinné kombi...  celý článek

Range Rover Velar
Redukcionalismus je nový sloh autodesignu. Jeho poslem je Velar

Britský Land Rover přichází s novým modelem, který je jen o kousek menší než současný Range Rover Sport. Tvůrci novinky pojmenované Range Rover Velar se proto...  celý článek

Kia Stonic
Kia Stonic je povedený fešák, který se jako SUV naštěstí jen tváří

Jednoduchý, veselý, líbivý design, to je obrovská deviza Kie Stonic. Nový model bude miláčkem publika kvůli svému vzhledu. Je to crossover, dnes nejmódnější...  celý článek

Najdete na iDNES.cz



mobilní verze
© 1999–2017 MAFRA, a. s., a dodavatelé Profimedia, Reuters, ČTK, AP. Jakékoliv užití obsahu včetně převzetí, šíření či dalšího zpřístupňování článků a fotografií je bez souhlasu MAFRA, a. s., zakázáno. Provozovatelem serveru iDNES.cz je MAFRA, a. s., se sídlem
Karla Engliše 519/11, 150 00 Praha 5, IČ: 45313351, zapsaná v obchodním rejstříku vedeném Městským soudem v Praze, oddíl B, vložka 1328. Vydavatelství MAFRA, a. s., je členem koncernu AGROFERT.