„Nově navrženy byly například nárazníky nebo světlomety LED,“ popisuje mluvčí českého zastoupení značky Jan Pohorský.
Vůz bude mít také novou masku chladiče s modernizovanou síťovou mřížkou.
Světla na obou koncích dostanou novou grafiku, čerstvý design mají také ráfky, které mají u i30 průměr 16 až 18 palců.
„Vylepšen byl rovněž design interiéru. Mezi modernizovanými prvky vnitřní výbavy nalezneme mimo jiné nový digitální panel přístrojů nebo větší displej,“ uvedl Pohorský.
Automobilka v modernizované modelové řadě uvede na trh také verzi N Line na základě karosářské varianty i30 Kombi. „Poprvé tak bude sportovní úroveň výbavy nabízena pro všechny karosářské verze modelu i30,“ uvedl Pohorský.
Minulý měsíc automobilka oznámila, že v Nošovicích v březnu zahájí výrobu modelu Kona Electric, který bude prvním vozem na elektrický pohon vyráběným v Česku (čtěte více).
V loňském roce automobilka vyprodukovala v nošovickém závodě 309 500 aut, což představovalo meziročně pokles o devět procent. Letošní plán výroby firma neoznámila.
Model Hyundai i30 byl typem, kterým ve slezské továrně v roce 2008 začala výroba. Od té doby tento model prošel několika modernizacemi, od roku 2016 se v Nošovicích vyrábí Hyundai i30 třetí generace.
Nošovická továrna je jediným výrobním závodem Hyundai v Evropské unii. Zaměstnává zhruba 3 300 lidí a dalších 8 700 zaměstnanců pracuje u jejích subdodavatelů. V roce 2018 automobilka vytvořila zisk 7,22 miliardy korun (o 531 milionů vyšší než v roce 2017) a tržby 129,26 miliardy korun (o 7,4 miliardy nižší). V současnosti se v Nošovicích vyrábí typ Hyundai Tucson a pět verzí modelu Hyundai i30. Vozy se vyvážejí do 69 zemí, nejvíc do Německa, Velké Británie, Ruska, Španělska a Itálie, tuzemský trh tvoří přibližně čtyřprocentní podíl.