Klávesové zkratky na tomto webu - základní
Přeskočit hlavičku portálu

Hyundai má nový kombík i30, dotahuje octavii

  17:14aktualizováno  17:14
Hyundai označuje své nové atraktivně tvarované modely jako tekoucí sochy. České kombíkomily ale spíš zajímá, kolik se vejde do kufru. Do zádi druhé karosářské verze nošovického modelu i30, kterou maloval Thomas Bürkle, jenž předtím maloval BMW, naložíte od 528 do 1 642 litrů. Hyundai tím druhým číslem nebezpečně dotahuje Škodu Octavii Combi.

Hyundai i30 kombi | foto: Hyundai

Korejská automobilka vyrábějící i30 ve slezských Nošovicích přichystala na autosalon do Ženevy, který otvírá pro veřejnost 8. března, nové provedení úspěšného modelu. Hyundai i30 wagon nahradí aktuální provedení pojmenované i30 CW v showroomech v říjnu.

Fotogalerie

"Jako hatchback byla i nová generace kombi i30 navržena a zkonstruována speciálně pro evropské zákazníky v evropském výzkumném a vývojovém středisku Hyundai v německém Rüsselsheimu," uvádí Miloš Adámek, tiskový mluvčí českého zastoupení značky. "Kombi bylo vyvíjeno již od začátku společně s hatchbackem."

Pro milovníky čísel

Základní objem kufru hyundaie narostl oproti předchůdci o 150 litrů na 528, když se sklopí zadní řada sedadel, vejde se do nového hyundaie až po strop
1 642 litrů. Škoda Otavia Combi, jejíž kufr má většina Čechu "v oku", je se svým 605litrovým kufrem v základní konfiguraci stále nepřekonaná, ovšem jejích
1 665 litrů maximálního objemu je novému hyundaii na dostřel.

První kilometry Hyundaie i30

Jak jezdí nové auto vyráběné v Česku čtěte zde

Na délku má nový hyundai 449 centimetrů, to znamená, že oproti hatchbacku, který už je v prodeji, je delší o 18,5 centimetru (oproti původnímu kombíku 
plus 10 cm).

Ceník bude obsahovat stejné trojice zážehových a vznětových motorů jako hatchback, jejich výkony začínají u 66 a končí u 99 kW (90 až 135 k).

Hyundai i30 kombi




Nejčtenější

Nově vyrobené vozy Seat v továrně automobilky ve španělském Martorellu (24....
Katalánsko je automobilová velmoc, snahy o odtržení děsí výrobce

Bouřící se Katalánci dělají vrásky také automobilkám. V nejbohatším regionu Pyrenejského ostrova, který se chce odtrhnout od Španělska, sídlí Seat a velkou...  celý článek

Polestar 1
Kupé od Volva je zpátky, má jiné jméno, elektromotor a koupit se nedá

Volvo představuje první model své nové značky Polestar. Doposud vozila toto jméno upravená volva, dnes se z ní ovšem stává značka specializovaná na elektrické...  celý článek

Toyota Tj Cruiser
Autofotka týdne: Toyota zkřížila SUV s dodávkou

Crossovery, to jsou dnes módní auta křížící SUV s kdečím. Obvykle to ovšem končí u vcelku konvenčně tvarovaných aut. U Toyoty se ale odvázali, jejich koncept...  celý článek

Na palubním počítači nového GAZu si zahrajete i Tetris.
VIDEO: Facebook v autě? Ten má každý druhý, to ruská dodávka má Tetris

Тетрис, latinkou Tetris, je asi nejslavnější počítačová videohra všech dob. V roce 1984 ji vyvinul Rus Alexej Pažitnov....  celý článek

Další z rubriky

Elektrická tříkolka Nobe
Autofotka týdne: Nádherná elektrotříkolka z Estonska

Zatím je to jen počítačová vizualizace, pokud ale tvůrci seženou peníze na vývoj a start výroby, bude to parádní retro odkazující na italskou designérskou...  celý článek

Autosalon Frankfurt 2017
Subaru Impreza se vrací do Evropy, opět jako hatchback

Nová platforma, nové motory, důkladně zmodernizovaný design, ale samozřejmě také pohon všech kol. K tomu sériově dodávaná převodovka CVT. To je nová Impreza,...  celý článek

Volvo XC40
XC40: nejmenší volvo přináší novou platformu, přidá i nové tříválce

XC40 je nejmenší SUV švédské značky a zároveň první zástupce nové generace kompaktních modelů Volvo. Vyrábět se bude v Belgii a dostane několik novinek, které...  celý článek

Najdete na iDNES.cz



mobilní verze
© 1999–2017 MAFRA, a. s., a dodavatelé Profimedia, Reuters, ČTK, AP. Jakékoliv užití obsahu včetně převzetí, šíření či dalšího zpřístupňování článků a fotografií je bez souhlasu MAFRA, a. s., zakázáno. Provozovatelem serveru iDNES.cz je MAFRA, a. s., se sídlem
Karla Engliše 519/11, 150 00 Praha 5, IČ: 45313351, zapsaná v obchodním rejstříku vedeném Městským soudem v Praze, oddíl B, vložka 1328. Vydavatelství MAFRA, a. s., je členem koncernu AGROFERT.