- Napište nám
- Kontakty
- Reklama
- VOP
- Osobní údaje
- Nastavení soukromí
- Cookies
- AV služby
- Kariéra
- Předplatné MF DNES
ja uz si rikal, ze Hyundai chysta akvizici Boston Dynamics a on je to jen takovy korejsky vlhky sen
ona animace a realita jsou od sebe na mile daleko - to nedate dohromady...
Jestli to bude jako slavná i30, kterých jsme měli ve firmě 5, tak děkuji. Větší tragédii jsem neviděla. Vrchol byl LPG, kdy nám na první garanční prohlídce oznámili, že to nemaže a chtěli nám naúčtovat nějaký vap-saver. Druhé vyvrcholení bylo, když nám v servisu oznámili, že máme po 15tis opotřebované obložení zadních brzd. Nejsem tedy technik, ale do nedávná jsem si myslela, že auto brzdí předními brzdami a zadní jsou na ruční brzdu. Jediné vysvětlení je, že naši zaměstnanci ve svém volném čase jezdí rally. Mimochodem zimní provoz LPG byl katastrofa, hrk, strk... No nic. Možná, že jim tohle půjde lépe :-)
Brzdí všechna kola. A aby auto nešlo lehce do smyku, tak je brzdný poměr přední nápravy ku zadní asi zhruba 35:65.
Tak mne napadá že až auta vymřou, bude tohle taky zastaralej krám.
zřejmě designer Hyundaie zůstal vyset na D1, proto ten nápad ......
to maji tolik casu a penez na takovy hlouposti?
těším se na tu stabilitu při křížovém chodu... výhoda počítačovýh animací je v tom, že jim v nich nepřekáží gravitace (a při křížovém chodu na 4 nohách nutná dynamická rovnováha)
Pěkný koncept, jsem zvědav kdy se dočkáme výroby. Je to tak trochu sci-fi, ale proč ne? Doba jdeš kupředu a tohle tu ještě není. Rozhodně by to mohlo usnadnit práci IZS. Dost zajímavé.
mám takový pocit, že pro pohyb ve skutečně členitém terénu nebudou 4 nohy stačit. Nicméně fandím snaze lidstva posunout techniku o kus dál.