Diskuze
Hyundai změnil Santa Fe k nepoznání, ale nechal mu osvědčené motory
Děkujeme za pochopení.
J33o13s72e43f 79Š18á40t68a55v37a
Nevím jak teď,ale není to tak dlouho co si servisy stěžovaly na převodovky.200 000 prý u SUV Hyndai nepřežilo 90%.
V63a34c36l53a37v 22V14a48v17r53a
Hyundai slaví úspěchy v USA stejně jako Nissan. Americký trh je velmi náročný a postavený na kvalitě a spolehlivosti aut. Evropské ke špičce rozhodně nepatří i když nad 25.místem v tabulce nejprodávanějších aut v USA se už sporadicky objevují i semtam evropská auta.
Co si budem povídat? Jestli nové auto musí do servisu před 200,000 km, tak se nebudem bavit o spolehlivosti.
Hyundai s jejich pověstnou zárukou, a častými modifikacemi nteriéru i exteriéru, patží mezi skvělé značky. Mezi nimi vyniká i Nissan s novou Alrimou nebo Rogue Sport.
Laciná malá auta nefrčí, VW je v USA propadák, Snad trochu Audi, BMW dnes nikomu nic neříká, sporťáky nikdo nekupuje, a SUV se v USA začalo vyrábět v r. 1998. První na planetě. Ford Expedition a Lincoln Navigator. Před dvaceti lety.
J25o55s50e17f 19U88l45m43a57n
Mi se to kromě dolních světel líbí. Ale interiér je děs.
V32l89a61d17i17m37í23r 44K98r34á55l
tak ty motory fakt žádný zázrak, sousedka má santu v dehtu a studené to řve jak naftová felina souseda o pár metrů vedle, ale tomu ta popelnice chytne na první dobrou a nechcípá jak Santa Fe,
P47e81t31r 73M95i79c44h20a96l
Ten čumák se jim fakt nepovedl. Ještě že se na to v zrcátkách nebudu dívat moc dlouho. :-)
R60a68d69e12k 63Ž61i72ž15k40a
vlastnim novou i30,za reklamy tedy take palec dolu,ale auto za to preci nemuze.Nekoupit Hacko jen kvuli trapne reklame se mi nezda jako spravne reseni.Ale kazdeho vec,at si kazdy koupi co chce :-) Osobne mam respekt ke kazde znacce,protoze kazda se snazi nejakym zpusobem oslovit potencionalni kupce.
M77a36r89t64i40n 90G51i49l75l
Konečně objektivní názor. Ano, reklama je trapná, ale auto nikoli. Bohužel mnoho jednoduchých zabedněnců nedokáže tyto dvě věci rozlišit.
T87o79m63á62š 55K98u89c59h13a50ř
Ten bordel v kufru patří do standardní výbavy?
M54a54r19t72i45n 27P68r11o89k49o37p
Hyundai mi zhnusily jejich kampaně. Např. ta o rodinných vozech (opravdu si někdo představuje rodinný vůz takto?), nebo aktuální, která kopíruje známou bankovní reklamu. To už je vrchol ubohosti! A nejvíc mě pobavilo, když jsem četl srovnání cen náhradních dílů. Hyundai vám prodá auto lacino, ale provozovat ho budete draze! Nemám ani Hyundai, ani Škodu, proti které se tak rád i vymezují. Ale pokud bych měl vybrat u těchto dvou, vyhrála by Škoda. Jinak levné SUV má nyní krále v Dacii. Až jsem valil oči, kolik jich třeba jezdí v Itálii. Já SUV rád nemám....
M47a41r86t81i11n 42G29i63l91l
Doložte tvrzení: "Hyundai vám prodá auto lacino, ale provozovat ho budete draze!"
Jinak je to jen hospodský plk.
J68i82ř84í 80K89ř47í10ž
Představit nový model auta vyfocený zblízka přes širokoůhlý objektiv je opravdu velice informativní.
T15o72m25á79š 13K31u30c22h33a26ř
Zrovna včera běžel starý díl Top Gearu, kde Jeremy hodnotí majitele korejských vozů jako strašné řidiče strašných aut. "Kdo si koupí takový křáp, nebaví ho řídit. Koho nebaví řídit, ten řídit neumí." Což je sice nadsázka, ale v praxi je to dost ověřená pravda. V Hnujdé jezdí zpravidla lidé, co tvrdí, že řízení auta není nic víc, než nudné přemisťování se z bodu A do bodu B a podle toho se za volantem i chovají.
Ale zase abych byl fér, byl to díl, kde opakovaně říkají VW = upřímnost a férovost, tedy točený dost dávno před dieselgate..
A26n29t23o31n50í58n 36S59e41b32e75r72a
Jsem třeba týden řidíl poslední Rapid 81kw Style. A o rapidu se píše to samé. Že to je pro lidi co je nebaví řídit.
Ale mně to auto přišlo dost zábavné a mrštné. I dobře ovladatelné. Jako bylo to auto, kde jsem měl chuť si jen tak vyrazit na projíždku.
Číňanům jsme předali automobilový byznys na zlatém podnosu, říká šéf Brano
„Evropa směřuje ke skanzenu, Číňanům jsme předali byznys na zlatém podnosu,“ říká o vývoji...
Tatra má nejmladšího šéfa vývoje v historii, třicetiletého veteránistu
Od počátku března nově zastává pozici ředitele výzkumu a vývoje společnosti Tatra Trucks Jakub...
{NADPIS reklamního článku dlouhý přes dva řádky}
{POPISEK reklamního článku, také dlouhý přes dva a možná dokonce až tři řádky, končící na tři tečky...}
Slovenská superstar Kabaň namaluje auta pro Číňany. Dohlédne i na tvary MG
Premium Na otázku, co bude s designérem Jozefem Kabaněm poté, co skončil v odkladišti stylistů Volkswagenu...
Exota z bazaru se není třeba bát, SsangYong Korando postavili festovně
Premium Když se řekne SsangYong Korando, mnoho lidí sice ví, že je to nějaké auto, ale vlastně ani nevědí,...
{NADPIS reklamního článku dlouhý přes dva řádky}
{POPISEK reklamního článku, také dlouhý přes dva a možná dokonce až tři řádky, končící na tři tečky...}
VW chystá restart v Číně. Nový koncept jsme prozkoumali jako jediní na světě
Exkluzivně Andreas Mindt, obrovský sympaťák a nadšený autař s šéfdesignérskou tužkou značky Volkswagen obchází...
Toyota slaví, je novou dvojkou českého trhu
Domácí automobilka Škoda Auto je prakticky neotřesitelnou jedničkou českého trhu s novými...
Test prodejců aut: Za hvězdy, exoty i nuly. Ani milion nezaručí respekt
Premium I když automobilky odvážně plánují strategie, jak si podmaní české zákazníky, takříkajíc skutek...
První jízda novou Dacia Duster. Odolný klasik dostal místo dieselu hybrid
Dacia Duster prošla ve třetí generaci výraznou proměnou. I přes citelné změny v ceníku a nabídce...
KOMENTÁŘ: Do parkovací války se zapojují aktivisté, politici i městské části
Premium Parkovací barikády mají dvě strany. Na jedné jsou ti, kteří chtějí parkovat na ulici tak, jak jsou...
Jak na rychlou a jednoduchou večeři s rýží?
Díky své všestrannosti se rýže LAGRIS už dlouho stávají nedílnou součástí mnoha pokrmů z celého světa. Bez ohledu na to, zda se používají k...