Diskuze

Hyundai změnil Santa Fe k nepoznání, ale nechal mu osvědčené motory

Menší modely obvykle mívají divočejší design, zatímco ty velké se tváří seriózně. Hyundai tuto zvyklost porušil, nová generace Santa Fe vypadá zepředu jako zvětšená verze zběsilého crossoveru Kona.
Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.

Nevím jak teď,ale není to tak dlouho co si servisy stěžovaly na převodovky.200 000 prý u SUV Hyndai nepřežilo 90%.

0 0
možnosti

Hyundai slaví úspěchy v USA stejně jako Nissan. Americký trh je velmi náročný a postavený na kvalitě a spolehlivosti aut. Evropské ke špičce rozhodně nepatří i když nad 25.místem v tabulce nejprodávanějších aut v USA se už sporadicky objevují i semtam evropská auta.

Co si budem povídat? Jestli nové auto musí do servisu před 200,000 km, tak se nebudem bavit o spolehlivosti.

Hyundai s jejich pověstnou zárukou, a častými modifikacemi nteriéru i exteriéru, patží mezi skvělé značky. Mezi nimi vyniká i Nissan s novou Alrimou nebo Rogue Sport.

Laciná malá auta nefrčí, VW je v USA propadák, Snad trochu Audi, BMW dnes nikomu nic neříká, sporťáky nikdo nekupuje, a SUV se v USA začalo vyrábět v r. 1998. První na planetě. Ford Expedition a Lincoln Navigator. Před dvaceti lety.

0 0
možnosti

Mi se to kromě dolních světel líbí. Ale interiér je děs.

0 0
možnosti

tak ty motory fakt žádný zázrak, sousedka má santu v dehtu a studené to řve jak naftová felina souseda o pár metrů vedle, ale tomu ta popelnice chytne na první dobrou a nechcípá jak Santa Fe,

0 2
možnosti

Ten čumák se jim fakt nepovedl. Ještě že se na to v zrcátkách nebudu dívat moc dlouho. :-)

1 0
možnosti

vlastnim novou i30,za reklamy tedy take palec dolu,ale auto za to preci nemuze.Nekoupit Hacko jen kvuli trapne reklame se mi nezda jako spravne reseni.Ale kazdeho vec,at si kazdy koupi co chce :-) Osobne mam respekt ke kazde znacce,protoze kazda se snazi nejakym zpusobem oslovit potencionalni kupce.

10 0
možnosti

Konečně objektivní názor. Ano, reklama je trapná, ale auto nikoli. Bohužel mnoho jednoduchých zabedněnců nedokáže tyto dvě věci rozlišit.

8 0
možnosti

Ten bordel v kufru patří do standardní výbavy? ;-)

0 1
možnosti

Hyundai mi zhnusily jejich kampaně. Např. ta o rodinných vozech (opravdu si někdo představuje rodinný vůz takto?), nebo aktuální, která kopíruje známou bankovní reklamu. To už je vrchol ubohosti! A nejvíc mě pobavilo, když jsem četl srovnání cen náhradních dílů. Hyundai vám prodá auto lacino, ale provozovat ho budete draze! Nemám ani Hyundai, ani Škodu, proti které se tak rád i vymezují. Ale pokud bych měl vybrat u těchto dvou, vyhrála by Škoda. Jinak levné SUV má nyní krále v Dacii. Až jsem valil oči, kolik jich třeba jezdí v Itálii. Já SUV rád nemám....

2 3
možnosti

Doložte tvrzení: "Hyundai vám prodá auto lacino, ale provozovat ho budete draze!"

Jinak je to jen hospodský plk.

1 0
možnosti

J86i21ř43í 73K39ř64í75ž

8. 3. 2018 11:58

Představit nový model auta vyfocený zblízka přes širokoůhlý objektiv je opravdu velice informativní.

0 0
možnosti

Zrovna včera běžel starý díl Top Gearu, kde Jeremy hodnotí majitele korejských vozů jako strašné řidiče strašných aut. ;-) "Kdo si koupí takový křáp, nebaví ho řídit. Koho nebaví řídit, ten řídit neumí." Což je sice nadsázka, ale v praxi je to dost ověřená pravda. V Hnujdé jezdí zpravidla lidé, co tvrdí, že řízení auta není nic víc, než nudné přemisťování se z bodu A do bodu B a podle toho se za volantem i chovají.

Ale zase abych byl fér, byl to díl, kde opakovaně říkají VW = upřímnost a férovost, tedy točený dost dávno před dieselgate.. ;-D

5 7
možnosti

Jsem třeba týden řidíl poslední Rapid 81kw Style. A o rapidu se píše to samé. Že to je pro lidi co je nebaví řídit.

Ale mně to auto přišlo dost zábavné a mrštné. I dobře ovladatelné. Jako bylo to auto, kde jsem měl chuť si jen tak vyrazit na projíždku.

1 1
možnosti
  • Nejčtenější

Autoškoly mají povinně vyučovat holandský chvat na otevření dveří, přeje si EU

25. března 2024

Autoškoly by se měly do budoucna při výcviku nových řidičů věnovat bezpečnosti chodců a cyklistů....

AUTOVIDEO: Čínské ferrari nemá žádné zápaďácké díly. Stovku dá za 1,9 s a stojí třetinu

24. března 2024

Čína se stále více emancipuje i v případě supersportovních aut. V poslední době se objevily...

{NADPIS reklamního článku dlouhý přes dva řádky}

{POPISEK reklamního článku, také dlouhý přes dva a možná dokonce až tři řádky, končící na tři tečky...}

Ukrajinský malíř nevzdává boj se Škodou. Spor o design zamítl i ústavní soud

28. března 2024

Malíř a designér Vladislav Vovkanič neuspěl s ústavní stížností ve sporu se společností Škoda Auto....

Autorizované, nebo neautorizované servisy? Boj mezi nimi se vyostřuje

22. března 2024

Dát auto do autorizovaného, nebo neautorizovaného servisu? Věčné dilema, které nemá jednoduchou...

{NADPIS reklamního článku dlouhý přes dva řádky}

{POPISEK reklamního článku, také dlouhý přes dva a možná dokonce až tři řádky, končící na tři tečky...}

Šedesátiny slavné škodovky. Embéčko bylo krásné a moderní, na dlouho poslední

21. března 2024

Dnešní Škoda se dá co do objemu výroby i množství modelů jen těžko srovnávat s předchozí...

Za nula i skoro sedm procent. Úrok na dotovaný elektromobil se hodně liší

28. března 2024

V půlce března byly v Česku spuštěny dotace na elektromobily. Řada lidí je vítá, ale systém podpory...

Ukrajinský malíř nevzdává boj se Škodou. Spor o design zamítl i ústavní soud

28. března 2024

Malíř a designér Vladislav Vovkanič neuspěl s ústavní stížností ve sporu se společností Škoda Auto....

Číňané vycítili šanci uspět s létajícími auty, koupili práva na slovenský AirCar

27. března 2024  18:40

Čínská společnost Hebei Jianxin Flying Car Technology koupila exkluzivní práva na výrobu a...

Poptávka po elektromobilech minulý týden stoupla, firmy lákají dotace

27. března 2024

Prodejci nových aut a zprostředkovatelé finančních služeb zaznamenali v minulém týdnu v Česku...