- Napište nám
- Kontakty
- Reklama
- VOP
- Osobní údaje
- Nastavení soukromí
- Cookies
- AV služby
- Kariéra
- Předplatné MF DNES
Nevím jak teď,ale není to tak dlouho co si servisy stěžovaly na převodovky.200 000 prý u SUV Hyndai nepřežilo 90%.
Hyundai slaví úspěchy v USA stejně jako Nissan. Americký trh je velmi náročný a postavený na kvalitě a spolehlivosti aut. Evropské ke špičce rozhodně nepatří i když nad 25.místem v tabulce nejprodávanějších aut v USA se už sporadicky objevují i semtam evropská auta.
Co si budem povídat? Jestli nové auto musí do servisu před 200,000 km, tak se nebudem bavit o spolehlivosti.
Hyundai s jejich pověstnou zárukou, a častými modifikacemi nteriéru i exteriéru, patží mezi skvělé značky. Mezi nimi vyniká i Nissan s novou Alrimou nebo Rogue Sport.
Laciná malá auta nefrčí, VW je v USA propadák, Snad trochu Audi, BMW dnes nikomu nic neříká, sporťáky nikdo nekupuje, a SUV se v USA začalo vyrábět v r. 1998. První na planetě. Ford Expedition a Lincoln Navigator. Před dvaceti lety.
Mi se to kromě dolních světel líbí. Ale interiér je děs.
tak ty motory fakt žádný zázrak, sousedka má santu v dehtu a studené to řve jak naftová felina souseda o pár metrů vedle, ale tomu ta popelnice chytne na první dobrou a nechcípá jak Santa Fe,
Ten čumák se jim fakt nepovedl. Ještě že se na to v zrcátkách nebudu dívat moc dlouho. :-)
vlastnim novou i30,za reklamy tedy take palec dolu,ale auto za to preci nemuze.Nekoupit Hacko jen kvuli trapne reklame se mi nezda jako spravne reseni.Ale kazdeho vec,at si kazdy koupi co chce :-) Osobne mam respekt ke kazde znacce,protoze kazda se snazi nejakym zpusobem oslovit potencionalni kupce.
Konečně objektivní názor. Ano, reklama je trapná, ale auto nikoli. Bohužel mnoho jednoduchých zabedněnců nedokáže tyto dvě věci rozlišit.
Ten bordel v kufru patří do standardní výbavy?
Hyundai mi zhnusily jejich kampaně. Např. ta o rodinných vozech (opravdu si někdo představuje rodinný vůz takto?), nebo aktuální, která kopíruje známou bankovní reklamu. To už je vrchol ubohosti! A nejvíc mě pobavilo, když jsem četl srovnání cen náhradních dílů. Hyundai vám prodá auto lacino, ale provozovat ho budete draze! Nemám ani Hyundai, ani Škodu, proti které se tak rád i vymezují. Ale pokud bych měl vybrat u těchto dvou, vyhrála by Škoda. Jinak levné SUV má nyní krále v Dacii. Až jsem valil oči, kolik jich třeba jezdí v Itálii. Já SUV rád nemám....
Doložte tvrzení: "Hyundai vám prodá auto lacino, ale provozovat ho budete draze!"
Jinak je to jen hospodský plk.
Představit nový model auta vyfocený zblízka přes širokoůhlý objektiv je opravdu velice informativní.
Zrovna včera běžel starý díl Top Gearu, kde Jeremy hodnotí majitele korejských vozů jako strašné řidiče strašných aut. "Kdo si koupí takový křáp, nebaví ho řídit. Koho nebaví řídit, ten řídit neumí." Což je sice nadsázka, ale v praxi je to dost ověřená pravda. V Hnujdé jezdí zpravidla lidé, co tvrdí, že řízení auta není nic víc, než nudné přemisťování se z bodu A do bodu B a podle toho se za volantem i chovají.
Ale zase abych byl fér, byl to díl, kde opakovaně říkají VW = upřímnost a férovost, tedy točený dost dávno před dieselgate..
Jsem třeba týden řidíl poslední Rapid 81kw Style. A o rapidu se píše to samé. Že to je pro lidi co je nebaví řídit.
Ale mně to auto přišlo dost zábavné a mrštné. I dobře ovladatelné. Jako bylo to auto, kde jsem měl chuť si jen tak vyrazit na projíždku.