Diskuze
Hyundai vyvíjí desetistupňové převodovky pro své luxusní modely
Děkujeme za pochopení.
neverest
další fáze
PR Hyundai, srpen 2012:
... a jako další číslo dnešního programu představujeme variátor z Babety a dvouhlavého jorkšíra
sama_pozitiva
Luxus s Asiatem
To tedy musí být styl být představitelem významného podniku, a přijet na obchodní schůzku s nějakým podobným "asijským" křampem bez stylu a historie.
net.Xtreme bojuje s eXtremismem
Re: Luxus s Asiatem
No lepší než přijet s "evropským" křápem s historií s horšími parametry a dvojnásobnou cenou...i když někteří jednodušší lidé slyší jen na pořizovací cenu a čím vyšší tím lépe..
Rambo-x
Design
Je vidět že už design nekopírují jen v Číně,ale už i všude okolo,to auto mi hodně připomíná mercedes
10 stupňový automat je podle mě naprostá blbost,to bude neustále jen řadit,dle mého názoru je optimání počet převodových stupňů 5-6,více už je dle mě zbytečnost.......u toho auta se otáčkoměr ztěží dostane přes 3000ot/min
Crocodylus anthropophagus
Re: Design
Ty se k tomuhle tématu raději nevyjadřuj. Ty budeš ve škodivce pořád kvrdlat klackem a pětikvalt bude tvým snem. 3000? Při maximálce třeba 280 bude točit určitě víc, ale to ty považuješ už za 3. kosmickou rychlost. Koneckonců i ten otáčkoměr je na tebe už příliš moderní zařízení...
teacher1
Okomentujte: 2009 Selenoidní 4.st automat Ford. Díky.
Mám Forda C-max 2009, 2.0, 107kW, 4-st. automat. Má to 6 selenoidů, plně
elektronická. Máte na tuto transmisi nějaké reference. Myslím, že jich
po ČR jezdí jen několik.
neverest
Re: Okomentujte: 2009 Selenoidní 4.st automat Ford. Díky.
v půlce srpna na Strakonický spadnul na C-maxe topol, řidič přežil, ale dostal slušnou ránu do hlavy.
tos byl ty, že jo...
net.Xtreme bojuje s eXtremismem
Já to nechápu
V Jižní Koreji, zemi ze které pochází Hyundai, má teměř každý domů zaveden 1Gb/s internet a tady v diskuzi se tváříte, jaká to je zaostalá země, kde se jen kopíruje...Né že by nekopírovali neb ose nenechali inspirovat, ale ve vývoji jsou imho hned za Japonci a odsuzovat je jako Číňany (kteří mimochodem vypadají, že co nevidět na tom budou technologicky také velmi dobře, vlastně v mnohém jsou vpředu už teď, i když pořád mají co kopírovat) mi přijde dost krátkozraké. Svět se mění a nekvalitní asijské šmejdy na tom začínají být lépe než made in EU/USA produkty...
teacher1
Re: Já to nechápu
Mám Forda C-max 2009, 2.0, 107kW, 4-st. automat. Má to 6 selenoidů, plně elektronická. Máte na tuto transmisi nějaké reference. Myslím, že jich po ČR jezdí jen několik.
gazda2
Asi si Hyundai zatím nekoupím.
Ta auta se snaží vždy ostatní dohnat, nyní i předehnat. Skoro bez výjimky je to vždy více či méně zdařilá kopie něčeho, co už někde jezdí . Většinou mi to připomíná některou ze starších Toyot, co máme doma, nebo co má nějaký můj známý. Myslím, že je jednodušší a méně rizikové zůstat u orginálu.
jorokw
Jeden Hyon povídal...
...by se od roku 2014 podle všeho "ehm, ehm" měla objevit desetistupňová
automatická převodovka. Agentuře Bloomberg to prozradil prezident
Hyundai Motor Group, Seong Hyon. PR zvládnutý za jedna, bravo!
Raynor
pche k čemu
co CVT od Mitsubishi plynulý převod žádné mezistupně
dvakratzabanovanylajos
Re: pche k čemu
to jo, ale jezdi se s tim hrozne. pouziva to mj. mb, audi, fiat, ford a to auto je s tim takovy nemastny, neslany, predjizdeni s tim je za trest. zase to ma mensi ztraty nez klasickej hdm automat, vetsi rozsah prevodovyho pomeru a min tomu vadi casty razeni, takze je to vhodnejsi do mesta a mensich aut (audi to dava ale do a6 jako multitronic). obecne je vhodna pro mensi vykony a kroutici moment, spolehlivost vetsinou moc neoplyva.
Chudým bral, bohatým dával (13)
Na té fotce je Mercedes nebo Hyundai ?
nosalis
je to blbost
taky si myslim ze je to zbytecne moc prevodu
ano, nebude kvedlat clovek manualne, ale stejne to na komfortu jizdy pociti .. to auto bude porad radit
uz tech 7 mi prijde tak nejak uplne maximalne dostacujicich .. a to jeste u auta ktere jede aspon tech 250km/h ... ale pokud to bude limuzina stavena na 200 tak by to vychazelo 20km na 1 rychlostni prevod (jasne, v realu to nejde linearne)
uz vidim jizdu po dalnici .. zrychlujeme a radime, 5, 6, 7, 8 a nakladak, brzda, 8, 7, 6, 5, predjedu ho, plny plyn, 5, 4, 3, 4, 5, 6, 7, 8 .. bohajeho .. no bude to sranda ;)
navic jak psali jini .. hyundai nema s AT moc zkusenosti .. tak poustet se rovnou do neceho takoveho .. to GM to jenom ohlasilo a pocka az to od nekoho koupi :D
Crocodylus anthropophagus
Re: je to blbost
Vzhledem k tomu, že osmikvalty nejsou v dražších autech už nic výjimečného, zase bych to tak neprakticky neviděl. Nevím jak jsi přišel na to, že musí převodovka řadit v sekvenci. Není problém podřadit z osmičky třeba na dvojku a i směrem nahoru přeskakovat kvalty. Navíc převodovka řadí bez ztráty výkonu, takže to prakticky jenom slyšíš, nebo vidíš na otáčkoměru.
Číňanům jsme předali automobilový byznys na zlatém podnosu, říká šéf Brano
„Evropa směřuje ke skanzenu, Číňanům jsme předali byznys na zlatém podnosu,“ říká o vývoji...
Test prodejců aut: Za hvězdy, exoty i nuly. Ani milion nezaručí respekt
Premium I když automobilky odvážně plánují strategie, jak si podmaní české zákazníky, takříkajíc skutek...
{NADPIS reklamního článku dlouhý přes dva řádky}
{POPISEK reklamního článku, také dlouhý přes dva a možná dokonce až tři řádky, končící na tři tečky...}
Tatra má nejmladšího šéfa vývoje v historii, třicetiletého veteránistu
Od počátku března nově zastává pozici ředitele výzkumu a vývoje společnosti Tatra Trucks Jakub...
Slovenská superstar Kabaň namaluje auta pro Číňany. Dohlédne i na tvary MG
Premium Na otázku, co bude s designérem Jozefem Kabaněm poté, co skončil v odkladišti stylistů Volkswagenu...
{NADPIS reklamního článku dlouhý přes dva řádky}
{POPISEK reklamního článku, také dlouhý přes dva a možná dokonce až tři řádky, končící na tři tečky...}
Exota z bazaru se není třeba bát, SsangYong Korando postavili festovně
Premium Když se řekne SsangYong Korando, mnoho lidí sice ví, že je to nějaké auto, ale vlastně ani nevědí,...
Europoslanci schválili lepší vymáhání pokut za dopravní přestupky v zahraničí
V Evropské unii by měla fungovat lepší spolupráce mezi členskými státy při vymáhání pokut pro...
Toyota slaví, je novou dvojkou českého trhu
Domácí automobilka Škoda Auto je prakticky neotřesitelnou jedničkou českého trhu s novými...
Test prodejců aut: Za hvězdy, exoty i nuly. Ani milion nezaručí respekt
Premium I když automobilky odvážně plánují strategie, jak si podmaní české zákazníky, takříkajíc skutek...
První jízda novou Dacia Duster. Odolný klasik dostal místo dieselu hybrid
Dacia Duster prošla ve třetí generaci výraznou proměnou. I přes citelné změny v ceníku a nabídce...
Prodej stavebního pozemku o velikosti 1163 m2
Chvojenec, okres Pardubice
3 990 000 Kč