Premium

Získejte všechny články
jen za 89 Kč/měsíc

Diskuze

Hyundai vyvíjí desetistupňové převodovky pro své luxusní modely

Ve špičkových luxusních limuzínách se zabydlují osmistupňové převodovky, ale automobilka Hyundai chce jít ještě dál. Od roku 2014 by v jejích luxusních sedanech mohly být desetistupňové automaty, které mají pomoci ještě více snížit spotřebu paliva.
Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.
ST

neverest

4. 10. 2011 22:07
další fáze

PR Hyundai, srpen 2012:

... a jako další číslo dnešního programu představujeme variátor z Babety a dvouhlavého jorkšíra ;-D

0 0
možnosti
MM

sama_pozitiva

4. 10. 2011 21:53
Luxus s Asiatem

To tedy musí být styl být představitelem významného podniku, a přijet na obchodní schůzku s nějakým podobným "asijským" křampem bez stylu a historie.

0 0
možnosti
NBSE

net.Xtreme bojuje s eXtremismem

5. 10. 2011 9:22
Re: Luxus s Asiatem

No lepší než přijet s "evropským" křápem s historií s horšími parametry a dvojnásobnou cenou...i když někteří jednodušší lidé slyší jen na pořizovací cenu a čím vyšší tím lépe..

1 0
možnosti
R

Rambo-x

4. 10. 2011 21:49
Design

Je vidět že už design nekopírují jen v Číně,ale už i všude okolo,to auto mi hodně připomíná mercedes

10 stupňový automat je podle mě naprostá blbost,to bude neustále jen řadit,dle mého názoru je optimání počet převodových stupňů 5-6,více už je dle mě zbytečnost.......u toho auta se otáčkoměr ztěží dostane přes 3000ot/min:-P

0 0
možnosti
JP

Crocodylus anthropophagus

4. 10. 2011 23:35
Re: Design

Ty se k tomuhle tématu raději nevyjadřuj. Ty budeš ve škodivce pořád kvrdlat klackem a pětikvalt bude tvým snem. 3000? Při maximálce třeba 280 bude točit určitě víc, ale to ty považuješ už za 3. kosmickou rychlost. :-P Koneckonců i ten otáčkoměr je na tebe už příliš moderní zařízení... ;-D

0 0
možnosti
ON

teacher1

4. 10. 2011 21:05
Okomentujte: 2009 Selenoidní 4.st automat Ford. Díky.

???Mám Forda C-max 2009, 2.0, 107kW, 4-st. automat. Má to 6 selenoidů, plně

elektronická. Máte na tuto transmisi nějaké reference. Myslím, že jich

po ČR jezdí jen několik.???

0 0
možnosti
ST

neverest

4. 10. 2011 22:04
Re: Okomentujte: 2009 Selenoidní 4.st automat Ford. Díky.

v půlce srpna na Strakonický spadnul na C-maxe topol, řidič přežil, ale dostal slušnou ránu do hlavy.

tos byl ty, že jo... ;-D

0 0
možnosti
NBSE

net.Xtreme bojuje s eXtremismem

4. 10. 2011 20:46
Já to nechápu

V Jižní Koreji, zemi ze které pochází Hyundai, má teměř každý domů zaveden 1Gb/s internet a tady v diskuzi se tváříte, jaká to je zaostalá země, kde se jen kopíruje...Né že by nekopírovali neb ose nenechali inspirovat, ale ve vývoji jsou imho hned za Japonci a odsuzovat je jako Číňany (kteří mimochodem vypadají, že co nevidět na tom budou technologicky také velmi dobře, vlastně v mnohém jsou vpředu už teď, i když pořád mají co kopírovat) mi přijde dost krátkozraké. Svět se mění a nekvalitní asijské šmejdy na tom začínají být lépe než made in EU/USA produkty...

1 0
možnosti
ON

teacher1

4. 10. 2011 21:03
Re: Já to nechápu

???Mám Forda C-max 2009, 2.0, 107kW, 4-st. automat. Má to 6 selenoidů, plně elektronická. Máte na tuto transmisi nějaké reference. Myslím, že jich po ČR jezdí jen několik.???

0 0
možnosti
JG

gazda2

4. 10. 2011 19:37
Asi si Hyundai zatím nekoupím.

Ta auta se snaží vždy ostatní dohnat, nyní i předehnat. Skoro bez výjimky  je to vždy více či méně zdařilá kopie něčeho, co už někde jezdí .  Většinou mi to připomíná některou ze starších Toyot, co máme doma, nebo co má nějaký můj známý.  Myslím, že je jednodušší a méně rizikové  zůstat u orginálu.

0 0
možnosti
JK

jorokw

4. 10. 2011 19:26
Jeden Hyon povídal...

...by se od roku 2014 podle všeho "ehm, ehm" měla objevit desetistupňová

automatická převodovka. Agentuře Bloomberg to prozradil prezident

Hyundai Motor Group, Seong Hyon. PR zvládnutý za jedna, bravo!

0 0
možnosti
R

Raynor

4. 10. 2011 19:15
pche k čemu

co CVT od Mitsubishi plynulý převod žádné mezistupně

0 0
možnosti
D

dvakratzabanovanylajos

4. 10. 2011 20:16
Re: pche k čemu

to jo, ale jezdi se s tim hrozne. pouziva to mj. mb, audi, fiat, ford a to auto je s tim takovy nemastny, neslany, predjizdeni s tim je za trest. zase to ma mensi ztraty nez klasickej hdm automat, vetsi rozsah prevodovyho pomeru a min tomu vadi casty razeni, takze je to vhodnejsi do mesta a mensich aut (audi to dava ale do a6 jako multitronic). obecne je vhodna pro mensi vykony a kroutici moment, spolehlivost vetsinou moc neoplyva.

0 0
možnosti
CBBD(

Chudým bral, bohatým dával (13)

4. 10. 2011 18:45
Na té fotce je Mercedes nebo Hyundai ?

;-D

0 0
možnosti
PM

nosalis

4. 10. 2011 18:40
je to blbost

taky si myslim ze je to zbytecne moc prevodu

ano, nebude kvedlat clovek manualne, ale stejne to na komfortu jizdy pociti .. to auto bude porad radit

uz tech 7 mi prijde tak nejak uplne maximalne dostacujicich .. a to jeste u auta ktere jede aspon tech 250km/h ... ale pokud to bude limuzina stavena na 200 tak by to vychazelo 20km na 1 rychlostni prevod (jasne, v realu to nejde linearne)

uz vidim jizdu po dalnici .. zrychlujeme a radime, 5, 6, 7, 8 a nakladak, brzda, 8, 7, 6, 5, predjedu ho, plny plyn, 5, 4, 3, 4, 5, 6, 7, 8 .. bohajeho .. no bude to sranda ;)

navic jak psali jini .. hyundai nema s AT moc zkusenosti .. tak poustet se rovnou do neceho takoveho .. to GM to jenom ohlasilo a pocka az to od nekoho koupi :D

0 0
možnosti
JP

Crocodylus anthropophagus

4. 10. 2011 19:58
Re: je to blbost

Vzhledem k tomu, že osmikvalty nejsou v dražších autech už nic výjimečného, zase bych to tak neprakticky neviděl. Nevím jak jsi přišel na to, že musí převodovka řadit v sekvenci. Není problém podřadit z osmičky třeba na dvojku a i směrem nahoru přeskakovat kvalty. Navíc převodovka řadí bez ztráty výkonu, takže to prakticky jenom slyšíš, nebo vidíš na otáčkoměru.

0 0
možnosti
  • Nejčtenější

Policisté tasí radary v pátek. Víme, kde budou měřit

18. dubna 2024

Dopravní policie bude v pátek 19. dubna měřit rychlost na několika stovkách míst po celé České...

Číňanům jsme předali automobilový byznys na zlatém podnosu, říká šéf Brano

17. dubna 2024,  aktualizováno  18.4 16:25

„Evropa směřuje ke skanzenu, Číňanům jsme předali byznys na zlatém podnosu,“ říká o vývoji...

{NADPIS reklamního článku dlouhý přes dva řádky}

{POPISEK reklamního článku, také dlouhý přes dva a možná dokonce až tři řádky, končící na tři tečky...}

S miniskútrem Tokio můžete bez řidičáku vyrazit na silnici i cyklostezku

18. dubna 2024

Elektrokolo, co vypadá spíš jako motorka a tak se i chová. To je elektroskútr ViaGo Tokio. K jeho...

Místo vzduchového polštáře šrapnelem do hlavy. Airbagy mohou i zabíjet

15. dubna 2024

Seriál Když máte tu smůlu, havarujete a řítíte se za volantem proti jinému autu nebo třeba zdi, očekáváte,...

{NADPIS reklamního článku dlouhý přes dva řádky}

{POPISEK reklamního článku, také dlouhý přes dva a možná dokonce až tři řádky, končící na tři tečky...}

KVÍZ: Poznáte české automobilové legendy podle siluety? Otestujte se

12. dubna 2024

Jak máte nakoukaná auta? Poznáte je jen podle siluety? Vybrali jsme deset vozů vyráběných v Česku,...

Čínské automobilky skladují přebytky z výroby v evropských přístavech

19. dubna 2024

Místo přepravních kontejnerů, které bychom tu očekávali, se zde dnes řadí celé legie elektromobilů....

Přejmenujte ho! Milano není prvním autem, které se nakonec jmenuje jinak

19. dubna 2024

Aféra ohledně označení Alfa Romeo Milano ukázala na nijak výjimečný problém. Automobilky zdlouhavě...

Největší chyby českých řidičů. Omezení a represe jsou na škodu, míní expert

19. dubna 2024

Premium Automobilový expert Jan Červenka vyzkoušel tisíce vozidel. Řídit se učil od závodníků, sám pořádá...

Diář petrolheada: Do Kolína na mercedesy, do Poděbrad za švarnými Italkami

19. dubna 2024

Navzdory chladnému počasí, které má panovat, je nadcházející víkend akcemi prosycenými vůní benzínu...