Klávesové zkratky na tomto webu - základní
Přeskočit hlavičku portálu

I ostatní kolíňata mají novou tvář: miniaturní peugeot a toyota se představují

  14:30aktualizováno  14:30
První fotografie Citroënu C1 s novou tváří známe od včerejška. Dnes se v nové podobě prezentují i další jeho dva bratříčci: Toyota Aygo a Peugeot 107. Nové verze kolínských automobilových miniatur poznáme podle odlišných předních nárazníků.

Faceliftovaný Peugeot 107 | foto: Peugeot

Premiéra občerstvené Toyoty Aygo proběhne na autosalonu v Bologni, který začíná přesně za měsíc (4. prosince).

Faceliftovaná Toyota Aygo

Je příznačné, že se představení faceliftované malé toyoty chystá právě na Apeninský poloostrov. Podle japonské automobilky je totiž Itálie zemí s největším trhem malých vozů v Evropě.

Aygo v modelovém provedení 2009 dostalo nový přední nárazník, který má podle představ designérů zajistit ještě dynamičtější vzhled.

Peugeot 107, který se svými dvojčaty vyjíždí z kolínské továrny TPCA od jara 2005, se dočkává drobných změn také. I "stosedmička" dostala nově tvarovaný přední nárazník, ve kterém je integrovaná maska chladiče. Konstruktéři také zapracovali na akustice a 107 tak dostala více tlumících materiálů.

Do výbavy nejmenšího peugeotu se dostává nové provedení litých kol a dvě nové barvy laků: speciální oranžová a nový odstín modré. Nabídku dekorů čalounění interiéru doplňuje nový, pojmenovaný "Stilada", ve dvou barevných provedeních. Stejně jako v případě Citroënu C1 bude nově k mání na některých trzích luxusní verze s interiérem vyvedeným v kůži, která je kombinovaná s Alcantarou.

Především na ženy zaměřený model bude i nadále k mání ve tří a pětidveřovém provedení, stejně jako Citroën C1 a aygo. Automobilka uvádí, že 69 % zákazníků 3,43metrového Peugeotu 107 jsou ženy a čtvrtina z nich je mladší 35 let.

Na českém trhu stojí nejlevnější předfaceliftová Toyota Aygo 224 900 korun, Peugeot 107 pořídíte s aktuální akční slevou od 179 900 korun.

***

Stávající podoba Toyoty Aygo a Peugeotu 107 

Toyota Aygo

Peugeot 107


Autor:




Nejčtenější

Na palubním počítači nového GAZu si zahrajete i Tetris.
VIDEO: Facebook v autě? Ten má každý druhý, to ruská dodávka má Tetris

Тетрис, latinkou Tetris, je asi nejslavnější počítačová videohra všech dob. V roce 1984 ji vyvinul Rus Alexej Pažitnov....  celý článek

Polestar 1
Kupé od Volva je zpátky, má jiné jméno, elektromotor a koupit se nedá

Volvo představuje první model své nové značky Polestar. Doposud vozila toto jméno upravená volva, dnes se z ní ovšem stává značka specializovaná na elektrické...  celý článek

Nově vyrobené vozy Seat v továrně automobilky ve španělském Martorellu (24....
Katalánsko je automobilová velmoc, snahy o odtržení děsí výrobce

Bouřící se Katalánci dělají vrásky také automobilkám. V nejbohatším regionu Pyrenejského ostrova, který se chce odtrhnout od Španělska, sídlí Seat a velkou...  celý článek

Tatra 600 Tatraplan
První prototypy Tatraplanu byly fiaskem. Musel pomoci vězněný Ledwinka

První poválečný aerodynamický osobní automobil z Kopřivnice se měl jmenovat Autoplan. Za jeho úspěšným dotažením do stavu vhodného pro sériovou výrobu stál i...  celý článek

Škoda Rapid Spaceback ScoutLine
VW dál plánuje levné auto pro Čínu. Indii má na starost Škoda

Navzdory zmrazení jednání s indickou Tata Motors pokračuje Volkswagen v plánu na vstup do segmentu levných aut. Do roku 2020 chce mít dvě nové modelové...  celý článek

Další z rubriky

SsangYong Rexton
Rexton je po 16 letech nový. Offroadové techniky se nevzdal

V době, kdy nová generace u teréňáku znamená hlavně nárůst luxusu nebo rovnou odklon od jízdy v terénu, se SsangYong rozhodl postavit zcela nový model, který...  celý článek

Jaguar E-Pace
E-Pace je nejmenší jaguar pro masy. Zas to zkouší s pohonem předních kol

Tradiční britská značka se mění. Většinu její nabídky sice stále tvoří sportovní sedany, ale v počtu prodaných aut brzy získají převahu SUV. Stačit bude, když...  celý článek

Philips and Renault collaborate at the 2017 Frankfurt Motor Show
OBRAZEM: Hyundai i30 má nový krásný zadek

Fastback je trochu pozapomenutý druh karoserie. Poslední dobou ovšem zažívá renesanci, akorát se jim říká jinak. Ladně splývající záď sportovního střihu nově...  celý článek

Najdete na iDNES.cz



mobilní verze
© 1999–2017 MAFRA, a. s., a dodavatelé Profimedia, Reuters, ČTK, AP. Jakékoliv užití obsahu včetně převzetí, šíření či dalšího zpřístupňování článků a fotografií je bez souhlasu MAFRA, a. s., zakázáno. Provozovatelem serveru iDNES.cz je MAFRA, a. s., se sídlem
Karla Engliše 519/11, 150 00 Praha 5, IČ: 45313351, zapsaná v obchodním rejstříku vedeném Městským soudem v Praze, oddíl B, vložka 1328. Vydavatelství MAFRA, a. s., je členem koncernu AGROFERT.