Spirra je jedním z prvních jihokorejských supersportů. Zajímavý model začala vyvíjet společnost Proto Motors, která finální výrobek představila v roce 2005. Jednalo se o supersport, který používal osmiválec s objemem 4,6 ze staršího Fordu Mustang. Již první spirra překonala o 5 km/h třísetkilometrovou hranici.
V roce 2007 projekt Spirra převzala společnost Oullim Motors. Koncem téhož roku byla představena závodní verze - Spirra GT270. Tento model s šestiválcem do V s objemem 2,7 litru a dvojitým přeplňováním zaznamenal úspěch na jihokorejských závodištích.
Na autosalonu v Pekingu byla letos představena produkční verze nazvaná Spirra S. Tento supersport používá šestiválec do V s objemem 2,7 litru, který používá kompresor. Pohonná jednotka má původ u Hyundaie. Výkon by se měl pohybovat okolo 400 koní a točivý moment má hodnotu 355 Nm.
Spirra S má stejně jako předešlá provedení pohon zadních kol a motor je umístěn uprostřed. Automobil je poměrně lehký - má hmotnost 1 080 kg. Není tak divu, že se maximálka vyšplhala na 305 km/h (350 km/h s úpravou Mission Tuning Offset). Zrychlení z nuly na 100 km/h proběhne pod pět sekund – přesně za 4,8 sekundy.
Automobil používá prostorový rám a karoserie jihokorejského sporťáku je vyrobena z uhlíkových vláken. Délka Spirry S je 4 357 milimetrů a výška pouhých 1 216 milimetrů. Řidič se uvelebí v sedačkách Recaro, které přesně obejmou tělo.
Spirra S se v Jižní Koreji prodává od letošního května. Její cena není přehnaně vysoká. Exotický supersport se prodává za přibližně 100 000 dolarů, tedy v přepočtu okolo 1 800 000 korun. Výrobce plánuje v letošním roce vyrobit 100 kusů, od příštího roku by měla produkce stoupnout až na 300 kusů. O možném exportu od Evropy nejsou žádné informace.