Nová Ibiza FR se od svých sourozenců na první pohled odlišuje šestnáctipalcovými litými koly s dvojitými paprsky v titanové barvě. V tomto odstínu jsou vyvedeny i kryty zpětných zrcátek a stejně jsou probarvené i kryty koncových světel.
Pozměněný přední nárazník má v dolní části velké nasávací otvory pro přívod vzduchu k motoru a brzdám. Za zmínku stojí také zdvojená chromovaná koncovka výfuku a označení FR na B-sloupku karoserie.
Sportovní ladění vozu je dobře patrné i z provedení interiéru. Palubní deska, středová konzole, výdechy ventilace, hlavice řadicí páky a madlo odkládací schránky jsou v metalickém provedení. Volant je obšitý kůží a sedadla jsou čalouněna textilním materiálem v metalickém odstínu.
Přeplňovaný čtyřválec o objemu 1,8 litru s pěti ventily na válec dokáže Ibizu FR rozjet na maximální rychlost 218 km/h. Ke sprintu z 0 na 100 km/h potřebuje 8,4 sekundy. V průměru si automobil řekne (podle údajů výrobce) 6,1 litru benzinu na 100 km jízdy.
Výkonu motoru a sportovnímu ladění celého vozu byl patřičně přizpůsobený podvozek - automobil má tak tužší pružiny i tlumiče, přední stabilizátor většího průměru a upravené uchycení zadní nápravy.
Své nejdravější modely odlišuje automobilka Seat označením FR a Cupra. Jestliže sportovně laděným verzím FR jde vedle výkonů také o image a maximální výbavu, modely Cupra jsou zaměřeny především na sportovní jízdu - při jejich vývoji zúročila automobilka zkušenosti z automobilových soutěží. Zatímco Ibiza Cupra se objeví v roce 2004, rodina FR modelů se už zanedlouho rozroste o vůz Leon FR.
Nová Ibiza FR se od svých sourozenců na první pohled odlišuje šestnáctipalcovými litými koly s dvojitými paprsky v titanové barvě. |
Za zmínku stojí také zdvojená chromovaná koncovka výfuku. |
Pozměněný přední nárazník má v dolní části velké nasávací otvory pro přívod vzduchu k motoru a brzdám. |
Přeplňovaný čtyřválec o objemu 1,8 litru s pěti ventily na válec dokáže Ibizu FR rozjet na maximální rychlost 218 km/h. |
Palubní deska, středová konzole, výdechy ventilace, hlavice řadicí páky a madlo odkládací schránky jsou v metalickém provedení. |
Označení FR nalezneme i na "budíku" otáčkoměru. |