Indian Roadmaster Classic
Autor: Martin Mičánek, pro iDNES.cz
Pán silnice. Roadmaster si své jméno opravdu zaslouží.
Autor: Martin Mičánek, pro iDNES.cz
Indian Roadmaster Classic
Autor: Martin Mičánek, pro iDNES.cz
I zezadu budí americký klasik respekt.
Autor: Martin Mičánek, pro iDNES.cz
Přísný pohled indiána sleduje okolí ze všech možných míst.
Autor: Martin Mičánek, pro iDNES.cz
Náčelníka najdete dokonce i na úchytech popruhů brašen.
Autor: Martin Mičánek, pro iDNES.cz
Ani rustikálního klasika neminula modernizace. Změnu směru hlásí LEDkami.
Autor: Martin Mičánek, pro iDNES.cz
Skleněná hlava indiánského náčelníka je neoddělitelnou součástí předního blatníku.
Autor: Martin Mičánek, pro iDNES.cz
Velký náčelník dokáže o pozadí svých hostů pečovat s náležitým komfortem.
Autor: Martin Mičánek, pro iDNES.cz
Na toulky krajinou se těžko hledá lepší společník.
Autor: Martin Mičánek, pro iDNES.cz
S náčelníkem můžete jet svižně i do zatáčky. To, že má 400 kg, totiž ničemu nevadí.
Autor: Martin Mičánek, pro iDNES.cz
Jezdec si při jízdě sólo připadá poněkud opuštěný.
Autor: Martin Mičánek, pro iDNES.cz
Geronimo se zatáček nebojí.
Autor: Martin Mičánek, pro iDNES.cz
Padací rámy nechcete použít. Ale jsou hezké.
Autor: Martin Mičánek, pro iDNES.cz
Indián je na svoje logo patřičně hrdý a najdete ho opravdu všude.
Autor: Martin Mičánek, pro iDNES.cz
Masivní kožená sedla umí Roadmaster i vyhřívat. A to hned ve dvou intenzitách.
Autor: Martin Mičánek, pro iDNES.cz
Náčelníkovo srdce se jmenuje Thunder Stroke 111. V řeči našeho kmene to znamená 1800 kubických centimetrů.
Autor: Martin Mičánek, pro iDNES.cz
Logo je i na vnitřní straně zpevněné schránky na vrcholu zadního kufru.
Autor: Martin Mičánek, pro iDNES.cz
Kůží potažené brašny jsou ve skutečnosti plastové kufry. Nevýhoda? Nedají se zamknout!
Autor: Martin Mičánek, pro iDNES.cz
Kožený pásek na nádrži je nezbytností.
Autor: Martin Mičánek, pro iDNES.cz
Rozměrné plotny jezdcových stupaček mají samostatně odpruženou nášlapnou část.
Autor: Martin Mičánek, pro iDNES.cz
Číslovka 111 znamená počet kubických palců. V překladu to znamená čistou osmnáctistovku.
Autor: Martin Mičánek, pro iDNES.cz
Své okolí propátrává indián LEDkami.
Autor: Martin Mičánek, pro iDNES.cz
Rozlehlé ovladače jsou u touringových mašin standardem. Levá strana obsluhuje infotainment systém.
Autor: Martin Mičánek, pro iDNES.cz
Rozlehlý displej lze ovládat dotykově i v rukavicích nebo sadou tlačítek pod displejem a na řídítkách.
Autor: Martin Mičánek, pro iDNES.cz
O svou posádku se dokáže velký náčelník postarat s patřičnou úctou.
Autor: Martin Mičánek, pro iDNES.cz
Analogové palubní přístroje ukrývají i moderní prvky.
Autor: Martin Mičánek, pro iDNES.cz
Vyhřívání rukojetí samozřejmě nesmí chybět.
Autor: Martin Mičánek, pro iDNES.cz
Plexi umí změnit svou polohu zhruba o deset centimetrů nahoru i dolů.
Autor: Martin Mičánek, pro iDNES.cz
Palubka velkého indiána toho umí opravdu moc. Horní schránka ukrývá USB připojení.
Autor: Martin Mičánek, pro iDNES.cz
Pravý ovladač v zajetí tempomatu
Autor: Martin Mičánek, pro iDNES.cz
Levé víčko na nádrži je čistý podvrh. Nalévá se tím vpravo.
Autor: Martin Mičánek, pro iDNES.cz
Ta loga jsou až nakažlivá. Není místo, kde by se nedala najít. Jedním krátkým pohledem najdete dokonce tři najednou.
Autor: Martin Mičánek, pro iDNES.cz
Indian Roadmaster Classic
Autor: Martin Mičánek, pro iDNES.cz