Klávesové zkratky na tomto webu - základní
Přeskočit hlavičku portálu

Indická Tata bude prodávat auta v Polsku, do Česka se nechystá

  14:33aktualizováno  14:33
Indická automobilka Tata Motors, která vyvolala začátkem roku velký rozruch svým superlevným modelem Nano, brzy vstoupí na polský trh, Česku se zatím vyhýbá.

Tata Indica | foto: Tata

Ve čtvrtek o tom informoval deník The Wall Street Journal Polska.

Společnost chce v Polsku představit tři modely svých vozů. Konkrétně půjde o pick-up Tata TL, SUV Safari a na indickém trhu nejpopulárnější model Indica.

"O vstupu na český trh v nejbližší budoucnosti neuvažujeme," uvedla automobilka.

Tata Safari

Distribuce vozů indické automobilky se ujme japonská firma Marubeni Motors. Ta se pohybuje na polském trhu již několik let.

Do roku 2005 byla hlavním distributorem vozů Nissan v Polsku. Automobily Tata Motors budou prodávány nejprve na 30 místech, poté budou prodejní místa rozšířena o dalších deset. Marubeni očekává, že bude měsíčně prodávat až 300 vozů Tata.

popisek Nejlevnější auto světa
JAKÁ JE TATA NANO

Tata Motors je největší automobilkou v Indii. V roce 2007 hospodařila s čistým ziskem 7,2 miliardy dolarů.

Společnost posílila v roce 2008 svoji pozici, když začala vyrábět nejmenší auto na světě, Tata Nano. V březnu také oznámila, že koupí od amerického koncernu Ford Motor Company modely Jaguar a Landrover za 2,3 miliardy dolarů.


Tata Nano  
Tata se chystá prodávat v Polsku. Laciné nano ale prozatím pro Evropu nepřipravuje.


Autoři:




Nejčtenější

BMW X3
BMW X3 má v nové generaci hranaté mlhovky a šestiválec s turbem

Po obvyklých sedmi letech BMW mění model X3 za novou generaci. V řadě mnichovských SUV, která brzy pokryje kompletní spektrum od X1 do X7, má důležitou pozici...  celý článek

Některé motory vypouštějí zplodiny skoro jako celá továrna
VIDEO: Měřili jsme jedy ve vzduchu. V tunelu zapněte vnitřní cirkulaci

Dražší auta to dělají automaticky, u těch obyčejnějších se vyplatí na to myslet: když vjíždíte do tunelu, přepněte ventilaci v autě na vnitřní cirkulaci. Jinak...  celý článek

Továrna Nokian ve Vševovolžsku
Jak se peče pneumatika? Známe recept, ale ingredience jsou tajné

Recept na tuto specialitu obsahuje kolem čtyřiceti ingrediencí a je přísně tajný. Peče se při 120 °C a celá výroba trvá 84 hodin. Výsledek se ovšem jíst nedá....  celý článek

BMW Group představila ve Frankfurtu BMW i Vision Dynamics - slibuje nový...
Nové BMW na baterky půjde proti tesle, má ujet 600 kilometrů

Podznačka elektromobilů „i“ u mnichovské značky se už nějakou dobu nedočkala nového příspěvku. BMW na něm ale teď usilovně pracuje, příští model, který bude...  celý článek

Tatrabus
Tatrabus: z rallyového speciálu je terénní autobus a hvězda Islandu

Tohle auto je v současnosti asi nejdivočejší verze nákladního vozu Tatra, na jakou lze v Evropě narazit. Je to něco mezi ultimátním off-roadem, obytným autem a...  celý článek

Další z rubriky

Renault Symbioz
OBRAZEM: Symbioz je auto, které s vámi bude bydlet

Frankfurt nad Mohanem (od zpravodaje iDNES.cz) Na předpovídání budoucnosti mají automobilky celá oddělení a u Renaultu to vidí takto: auto se stane součástí našeho domova, řídit se bude umět samo a bude...  celý článek

Audi představilo autonomní elektromobil Audi Aicon
Nápady pro auta bez řidičů. Audi nemá volant ani bezpečnostní pásy

Frankfurt nad Mohanem (od zpravodaje iDNES.cz) Koncern Volkswagen pokračuje v cestě k autonomním vozidlům a k nejaktivnějším v tomto ohledu patří značka Audi. Na autosalonu ve Frankfurtu přestavila značka...  celý článek

Továrna Nokian ve Vševovolžsku
Jak se peče pneumatika? Známe recept, ale ingredience jsou tajné

Recept na tuto specialitu obsahuje kolem čtyřiceti ingrediencí a je přísně tajný. Peče se při 120 °C a celá výroba trvá 84 hodin. Výsledek se ovšem jíst nedá....  celý článek

Najdete na iDNES.cz



mobilní verze
© 1999–2017 MAFRA, a. s., a dodavatelé Profimedia, Reuters, ČTK, AP. Jakékoliv užití obsahu včetně převzetí, šíření či dalšího zpřístupňování článků a fotografií je bez souhlasu MAFRA, a. s., zakázáno. Provozovatelem serveru iDNES.cz je MAFRA, a. s., se sídlem
Karla Engliše 519/11, 150 00 Praha 5, IČ: 45313351, zapsaná v obchodním rejstříku vedeném Městským soudem v Praze, oddíl B, vložka 1328. Vydavatelství MAFRA, a. s., je členem koncernu AGROFERT.