Diskuze
Jízda v Indii: kráva má přednost, v busu je bezpečnější sedět na střeše
Děkujeme za pochopení.
J96a62n 36S29o47u80k32u67p
Je třeba brát v potaz "stav" jejich "infrastruktury" vzhledem k obrovskému množství řidičů a hustotě provozu. Není to tak dávno, kdy mnoho států ještě poměrně přísně regulovalo podmínky získání řidičáku, aktuálně je to mnohde téměř bez kontroly a podle toho to tak vypadá. Ještě řídit auto.. bych si po pár dnech dovolil, má to prostě jiný takt než u nás, resp. žádný. Jediné, co je opravdu o hubu, je přecházení cest, hlavně večer, skrz neosvětlená vozidla, auta/motorky v protisměru a obecné ignoraci chodců. Tam to chce už trochu větší koule.
T63i98b42o63r 37P64o41p53e41l85a
několik set kilometrů v indickém autobusu a já se jen modlil. nic jiného mi také nezbývalo. Ale stejné to bylo i ve Vietnamu, Africe, Srí lance-prostě všude v těchto státech. V horských oblastech mám hroznej strach , že třeba selžou brzdy. ̈To je neuvěřitelnej sešup , kdy totálně narvaný autobus (typu student agency), dvacet let starý , letí po silnic plné obrovskcýh děr, bláta , louží a řidič něco žvýká a letí z kopce v horách,, samá serpentina, silnice úzká, pod námi sráz stovky metrů , otočka a zase plný plyn, 500m brzdy, otočka, plyn a takto dvě hodiny. Potom vletí do města, přilepí ruku na klakson a běda, kdo jeho troubení nezaslechne. Letí 90 přes ulici plnou stánkařů, lidem stojícím okolo silnice se proudem vzduchu nadmou košile , cyklistu s trsem banánu poryv větru sráží do škarpy, kráva jen zamrská ocasem. No je tam veselo......a proto raději vlakem :-)
R94a33d82e49k 84H53o50l29í79k
...je dostupná informace, kolika let se dožívá Indický dopravní policista?
L14u18d14m85i81l58a 58S42a51l31e69m95o19v11á
V Nepálu je to totez, nektere veci kdyby clovek nevidel tak by tomu neveril. Pamatuju jak jsem se vratila asi tyden jsem mela nocni mury z cest autobusem. A to jsme byli pouceni, ze v noci urcite nejezdit apod. Neskutecne srazy, vedro a cerny coud plus prach. V jinych castech roku zase monzunove deste a silnice, ktera se kdykoliv muze utrhnout.....Ale lide byli uzasni :-)
D30a74v48i34d 84K77n46a84p64e47k
V Indii jsem měl asi nejbrutálnější zážitek v dopravě, když nás vezl jeden Ind autem po dálnci za tmy. Najednou zácpa před námi. Řidič prostě přejel přes středový travnatý pruh (bez svodidel) do odstavného pruhu v protsměru. Odstavným pruhem jsme jeli asi 2 km, než jsme předjeli zácpu. Během těch 2 km jsme minuli několik neosvětlených chodců, cyklistů, psů. Po 2 km řidič zase přejel do svého směru a pokračoval s úsměvem jak malé děcko dál: That's India. Já a ještě jeden Američan jsme byli vděčni, že jsme to přežili.
J43i60ř10í 83D57v76o82ř78á28k
Tak jsem si vzpomněl na Kristiána. Jak tam Oldřich Nový popisoval dovolenou v Cairu, Káhiře.
Nikdy tam nebyl, ale bzučící cikády popsal dokonale.
J11o27s59e58f 23Z59a15h78á31l88k32a
Bohužel, ač si tato zemně dělá velké ambice stát se další velmocí, je v mnoha směrech zaostalá. Dopravu nevyjímaje.
D71a88v85i31d 62K74n46a28p64e50k
Kdyby jen doprava, ale hygiena, úklid, organizace čehokoliv jsou naprosto katastrofální. Ale oni jsou na to hrdí a myslí si, jak úžasný národ jsou.
P42a29v52e66l 51J31e57ř73á84b73e48k
A běžící slon má přednost i z leva
J77a17k83u69b 25B34e73z79n97o25s95k42a
Reportér to popisuje jakože si tam každý dělá co chce, jezdí si jak chce a nikdo nedodržuje žádná pravidla.. Ovšem skutečnost je úplně jiná
M75a54r74t77i30n 81K39o63l24á76ř
I Dan Priban to popisuje podobně, takže něco pravdy na tom asi bude ne?
B68o97ř16i90v70o38j 56K14u45b25í82č80e21k
Tam to musi bejt dobrej humac ;-) chtelo by to nejaky to rusky opancerovany auto s velkymi koly co jsem videl pred tydnem v Top Gearu ;-)
P77e47t92r 58K22o54n83í52č26e33k
Vy na to ještě koukáte? S tou novou sestavou?
Autoškoly mají povinně vyučovat holandský chvat na otevření dveří, přeje si EU
Autoškoly by se měly do budoucna při výcviku nových řidičů věnovat bezpečnosti chodců a cyklistů....
Ukrajinský malíř nevzdává boj se Škodou. Spor o design zamítl i ústavní soud
Malíř a designér Vladislav Vovkanič neuspěl s ústavní stížností ve sporu se společností Škoda Auto....
{NADPIS reklamního článku dlouhý přes dva řádky}
{POPISEK reklamního článku, také dlouhý přes dva a možná dokonce až tři řádky, končící na tři tečky...}
AUTOVIDEO: Čínské ferrari nemá žádné zápaďácké díly. Stovku dá za 1,9 s a stojí třetinu
Čína se stále více emancipuje i v případě supersportovních aut. V poslední době se objevily...
Autorizované, nebo neautorizované servisy? Boj mezi nimi se vyostřuje
Dát auto do autorizovaného, nebo neautorizovaného servisu? Věčné dilema, které nemá jednoduchou...
{NADPIS reklamního článku dlouhý přes dva řádky}
{POPISEK reklamního článku, také dlouhý přes dva a možná dokonce až tři řádky, končící na tři tečky...}
Číňané vycítili šanci uspět s létajícími auty, koupili práva na slovenský AirCar
Čínská společnost Hebei Jianxin Flying Car Technology koupila exkluzivní práva na výrobu a...
Průkopnický fiat ukázal všem cestu. Jezdil s ním i Ferrari
Italská továrna Fiat představila koncem 60. let minulého století vůz, který předběhl konkurenci a...
Dopravní policie v pohotovosti. Akce Velikonoce bude probíhat čtyři dny
S cílem zabezpečit plynulost dopravy a zvýšit bezpečnost všech účastníků silničního provozu...
Xiaomi na kolech v prodeji. Čínský výrobce telefonů už nabízí svůj elektrovůz
Čínský výrobce chytrých telefonů Xiaomi vstupuje na trh s elektromobily. Firma v Číně zahajuje...
Diář petrolheada: Do Mostu dorazí klenoty z Mnichova i Stuttgartu
Zdá se, že i přes poslední záchvěvy je zima u konce a vládu po ní přebírá snad rovnou léto. Alespoň...
Šárka Hamrusová: Díky laktační poradkyni jsem si přestala myslet, že je chyba ve mně
Šárka chtěla kojit. Chvíli to ale vypadalo, že se jí to nepodaří. Díky správně zvolené laktační poradkyni nakonec dosáhla úspěchu. Poslechněte si...