Klávesové zkratky na tomto webu - základní
Přeskočit hlavičku portálu

Infiniti G37 Cabrio má lak, který se sám opraví

aktualizováno 
V Česku nám právě začíná být pořádná zima, v Los Angeles už naopak řeší, co se bude nosit příští plážovou sezonu. Až zavítáte příští rok do českého autosalonu Infiniti, potkáte tam žhavou novinku: kabriolet G37.

Infiniti G37 Cabrio | foto: Infiniti

Pátý model pro Evropu se na silnicích objeví příští léto. Pro nepříznivé počasí je připravená plechová střecha složená ze tří dílů. Její automatické otevření/zavření trvá asi 30 sekund.

Mateřský Nissan dodá motor, který dostal nový Nissan 370Z. Pod kapotou Infiniti G37 Cabrio tedy bude brumlat 320 koní benzinového šestiválce 3,7 litru se systémem VVEL (variabilní časování a zdvih ventilů), dohled nad nimi bude mít buď šestistupňová manuální převodovka, nebo sedmistupňový automat.

G37 Cabrio je od A-sloupku ve srovnání s modelem G37 Coupé, ze kterého vychází, zcela nové. Má výrazně posílenou karoserii, širší rozchod kol vzadu, modifikované zadní zavěšení kol a speciálně upravený interiér.

Kromě parkovací kamery dostane kabriolet do výbavy také speciální “sebeobnovující” lak, odolný proti poškrábání a za příplatek inteligentní tempomat, který umí udržovat konstantní odstup od předjedoucího auta.

Rozeznává také situace náhlého brzdění. Laserové senzory zhodnotí vzdálenost a relativní rychlost vozu před vámi a "předpřipraví" systém brzdového asistenta dříve než řidič sešlápne brzdový pedál.

Autor:




Nejčtenější

Test zimních pneumatik pro SUV
Suverenita SUV je v zimě zrádná. Pohon všech kol zimní gumy nenahradí

„Kvalitní zimní pneumatiky jsou bezpodmínečně nutné i u pohonu všech kol,“ varují odborníci, kteří otestovali pláště pro velká SUV v rozměru 235/55 R 17. Ty...  celý článek

Opel Insignia první generace
Ojetý Opel Insignia boduje cenou. Minusem je prostor a kila

Insignia na trhu s ojetými automobily prodejní rekordy netrhá. To se přirozeně projevuje na cenách vozů. Jako ojetina tak přijde levněji i o desítky tisíc ve...  celý článek

(Ilustrační snímek)
Nová Dieselgate, tentokrát u kamionů. Německo loví podvádějící dopravce

Řada velkých nákladních aut podle všeho jezdí i na našich silnicích s odpojeným systémem čištění výfukových plynů. Stačí k tomu krabička z internetu za 80 eur....  celý článek

Ferdinand Porsche se svým zkušebním, nejúspěšnějším vozem Volkswagen Brouk
Vychází kniha o Porscheho začátcích pod hákovým křížem

Pro Ferdinanda Porscheho bylo bodem zvratu setkání s Adolfem Hitlerem. Po špatných obchodech byl automobilový inženýr značně zadlužený, když v květnu roku 1933...  celý článek

Kdo peče s kým a kdo koho vlastní v automobilovém průmyslu?
Kdo komu patří: přehledný průvodce automobilkami

Letošní prodej Opelu společnosti PSA opět změnil situaci na poli automobilových koncernů a aliancí. Kdo peče s kým? A kdo koho vlastní? Připravili jsme velký...  celý článek

Další z rubriky

Jaguar E-Pace
E-Pace je nejmenší jaguar pro masy. Zas to zkouší s pohonem předních kol

Tradiční britská značka se mění. Většinu její nabídky sice stále tvoří sportovní sedany, ale v počtu prodaných aut brzy získají převahu SUV. Stačit bude, když...  celý článek

Autosalon Frankfurt 2017
Subaru Impreza se vrací do Evropy, opět jako hatchback

Nová platforma, nové motory, důkladně zmodernizovaný design, ale samozřejmě také pohon všech kol. K tomu sériově dodávaná převodovka CVT. To je nová Impreza,...  celý článek

Honda Urban EV Concept
OBRAZEM: Elektrický sen doktora Blažeje, to je nádherná hondička

Frankfurt nad Mohanem (od zpravodaje iDNES.cz) Doktor Arnošt Blažej jezdil civikem první generace do nemocnice na kraji města a snilo o něm celé Československo (o autě pánové, o fešákovi Arnoštovi dámy)....  celý článek

Najdete na iDNES.cz



mobilní verze
© 1999–2017 MAFRA, a. s., a dodavatelé Profimedia, Reuters, ČTK, AP. Jakékoliv užití obsahu včetně převzetí, šíření či dalšího zpřístupňování článků a fotografií je bez souhlasu MAFRA, a. s., zakázáno. Provozovatelem serveru iDNES.cz je MAFRA, a. s., se sídlem
Karla Engliše 519/11, 150 00 Praha 5, IČ: 45313351, zapsaná v obchodním rejstříku vedeném Městským soudem v Praze, oddíl B, vložka 1328. Vydavatelství MAFRA, a. s., je členem koncernu AGROFERT.