Premium

Získejte všechny články
jen za 89 Kč/měsíc

Diskuze

ANALÝZA: Ford zas spolu s Jaguarem a Land Roverem, tentokrát v úzkých

Pokles prodejů nových aut v loňském roce v Číně i Evropě, nejistota kolem Brexitu, tažení proti naftě a prosazování elektromobilů. Automobilkám nepomáhá ani celková atmosféra: hon na motorismus dosahuje v Evropě absurdních rozměrů. Jako první to vzdává Ford a jeho bývalá divize Jaguar Land Rover, automobilky ohlásily propouštění.
Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.

J34i28r75i 25V76a22l41e13k

15. 1. 2019 16:31

Ať čtu jak čtu, tak jediný způsob, jak prodat po všech stránkách úžasné a dokonalé elektrické auto je platit zákazníkům, aby si je vůbec kupovali... :-D

dotace, pro spravedlivý trh!

0 0
možnosti

Ford hlavně nemá co prodávat, má sice povedou Fiestu ale za nekonkurenční cenu, pak Focus cenově i kvalitou na úrovni korejců no a co dál, staré obtloustlé Mondeo a pár šrotů z Indie a hlavně TOP a super litrovej tříválec

0 1
možnosti

A co třeba Galaxy, S-Max? V podstatě unikáty ve svých třídách.

0 0
možnosti
Foto

★ Jakmile nějaká velká značka koupí tu menší, tak je s ní většinou za pár let ámen.

0 0
možnosti

Z mých zkušeností s firmami v problémech bych řekl jednu věc.

Firma má téměř vždy problémy kvůli jiným věcem, než management oficiálně tvrdí.

Není totiž nic lehčího než vzít něco co se bude líbit lidem - elektromobilita, emise bla bla., než přiznat pravdu. A to takovou, že to jako management někde v nějakou dobu řádně pohnojili.

5 1
možnosti

"hon na motorismus dosahuje v Evropě absurdních rozměrů"

Tesat do kamene.

5 1
možnosti

tak je na čase, to to ale trvalo, na silnicích už se nedá ani hnout, všude samá auta, člověk by nevěřil, že před 30 lety potkal na silnici za 50 km jedno auto a teď jich na stejném úseku potká 2000, nejvyšší čas začít hon, ukazuje se, že autem nemůže jezdit každej, jak jsme si původně mysleli

0 4
možnosti
Foto

★ Problém je, že auta neměla nikdy být pro všechny lidi na planetě, jistě je to sen všech majitelů automobilek, jak ještě více trhnout a vydělat místo deseti miliard, sto miliard...klasika

0 8
možnosti

To jste vymyslel sám, nebo pomáhal kamarád? Aby se to kdyžtak dalo na někoho svést. ;-D

4 0
možnosti

Hlavně, že europoslanci vyprodukují každý rok miliony tun CO2. Během takzvaného plenárního zasedání se stěhují celé kanceláře politiků z Bruselu do Štrasburku. Ano, celé kanceláře, včetně nábytku a do posledního papírku, který v kanceláři mají. Dále který z europoslanců si urve od huby a jezdí hromadnou dopravou?

5 1
možnosti

to stěhování je absurdní, ale miliony tun CO2 za tok to opravdu nejsou. Kdosi to spočítal na 19 tisíc tun.

....Každý rok se při něm podle odhadů vyprodukuje 19 tisíc tun emisí oxidu uhličitého.....

Zdroj: https://www.idnes.cz/zpravy/zahranicni/stehovani-evropskeho-parlamentu-a-reakce-ceskych-europoslancu.A141203_162802_zahranicni_ert

0 0
možnosti

P65e25t15r 80B87l11á42h91a

14. 1. 2019 9:32

S přechodem na EV dojde ke změně trhu stejně jako s příchodem chytrých telefonů (pád Nokia, Blackbarry, Ericson atd.). Některé zavedené automobilky dopadnou podobně a vzniknou zcela nové značky, je to dáno mnohem jednodušší výrobou.

Změna již nastala, nakonec se už rok 2017 zapíše jako rok, kdy se prodalo nejvíc spalovacích aut, už rok 2018 znamenal pokles prodejů spalovacích aut a tento trend bude jen zrychlovat. V roce se očekává další 4% propad prodejů spalovacích aut.

4 5
možnosti
Foto

Tak Nokia padla kvuli nezavedeni androidu, ne kvuli chytrym telefonum obecne.

Blackberry ma stale svuj North America trh, a celosvetove hlavne v ramci rady encrypted phone v government a business sfere.

Ericsson proste svou mobilni divizi prodal Sony a venuje se GPS sitim...

3 0
možnosti
  • Nejčtenější

Test prodejců aut: Za hvězdy, exoty i nuly. Ani milion nezaručí respekt

26. dubna 2024

Premium I když automobilky odvážně plánují strategie, jak si podmaní české zákazníky, takříkajíc skutek...

Tatra má nejmladšího šéfa vývoje v historii, třicetiletého veteránistu

23. dubna 2024

Od počátku března nově zastává pozici ředitele výzkumu a vývoje společnosti Tatra Trucks Jakub...

{NADPIS reklamního článku dlouhý přes dva řádky}

{POPISEK reklamního článku, také dlouhý přes dva a možná dokonce až tři řádky, končící na tři tečky...}

Slovenská superstar Kabaň namaluje auta pro Číňany. Dohlédne i na tvary MG

23. dubna 2024

Premium Na otázku, co bude s designérem Jozefem Kabaněm poté, co skončil v odkladišti stylistů Volkswagenu...

Exota z bazaru se není třeba bát, SsangYong Korando postavili festovně

22. dubna 2024

Premium Když se řekne SsangYong Korando, mnoho lidí sice ví, že je to nějaké auto, ale vlastně ani nevědí,...

{NADPIS reklamního článku dlouhý přes dva řádky}

{POPISEK reklamního článku, také dlouhý přes dva a možná dokonce až tři řádky, končící na tři tečky...}

VW chystá restart v Číně. Nový koncept jsme prozkoumali jako jediní na světě

24. dubna 2024

Exkluzivně Andreas Mindt, obrovský sympaťák a nadšený autař s šéfdesignérskou tužkou značky Volkswagen obchází...

Europoslanci schválili lepší vymáhání pokut za dopravní přestupky v zahraničí

26. dubna 2024

V Evropské unii by měla fungovat lepší spolupráce mezi členskými státy při vymáhání pokut pro...

Toyota slaví, je novou dvojkou českého trhu

26. dubna 2024

Domácí automobilka Škoda Auto je prakticky neotřesitelnou jedničkou českého trhu s novými...

Test prodejců aut: Za hvězdy, exoty i nuly. Ani milion nezaručí respekt

26. dubna 2024

Premium I když automobilky odvážně plánují strategie, jak si podmaní české zákazníky, takříkajíc skutek...

První jízda novou Dacia Duster. Odolný klasik dostal místo dieselu hybrid

25. dubna 2024

Dacia Duster prošla ve třetí generaci výraznou proměnou. I přes citelné změny v ceníku a nabídce...