Premium

Získejte všechny články
jen za 89 Kč/měsíc

Diskuze

Volant jako robotický komorník pro dobu, kdy budeme bez aut

Sdílení je jedno z velkých témat vizionářů předpovídajících budoucnost aut. Vývojáři a designéři Jaguaru se zamysleli, jak má vypadat automobilová doprava po roce 2040. A rozhodli se vysnít volant budoucnosti.
Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.
PJ

Zas se jen vracíme k minulosti.

Dřív kůň s ožralým vozkou sám dojel až do své stáje.

A bez elektroniky, jen trochu sena a jádrového krmiva.

1 0
možnosti
VR

No jenže já chci auto vlastnit a ne sdílet. To jak dopadají sdílené věci vidím už ted, co nechceš, to půjč.

0 0
možnosti
PB

P13e62t35r 23B37á73č93a

5. 9. 2017 20:48

Vy budete bez aut? Vy ho budete sdilet?

Tak hodne zabavy, ja rozhodne ne.

1 0
možnosti
MN

My ne, to chce jen pár zapařených mozků

0 0
možnosti
MJ

No hlavně, že už mají volant pro vozy, u kterých v budoucnu se chce úplně upustit od manuálního řízení. Asi je potřebovala automobilka něčím zaměstnat, aby se nenudili :-P

0 0
možnosti
JS

....ta část volantu (odladěná více jak stoletým vývojem), která by měla sloužit k řízení "při občasném převzetí řízení", tak ta mi tam nějak chybí.;-)

1 0
možnosti
VO

V98í82t 55O35ž36a51n56a

5. 9. 2017 13:47

Vypadá to jak hubice u vysavače. Rv

2 0
možnosti
JN

Nejsem si jistý, jestli bych, coby majitel auta prémiové značky, byl ochotný auto sdílet. Pak ještě společný bazén a vilu s WC na chodbě pro ostatní splubydlící boháče.

2 0
možnosti
JS

"boháči" si párek v rohlíku nebo pizzu na ulici nekupují a přesto se jich tam prodá velké množství....;-)

0 0
možnosti
  • Nejčtenější

Číňanům jsme předali automobilový byznys na zlatém podnosu, říká šéf Brano

17. dubna 2024,  aktualizováno  18.4 16:25

„Evropa směřuje ke skanzenu, Číňanům jsme předali byznys na zlatém podnosu,“ říká o vývoji...

Tatra má nejmladšího šéfa vývoje v historii, třicetiletého veteránistu

23. dubna 2024

Od počátku března nově zastává pozici ředitele výzkumu a vývoje společnosti Tatra Trucks Jakub...

{NADPIS reklamního článku dlouhý přes dva řádky}

{POPISEK reklamního článku, také dlouhý přes dva a možná dokonce až tři řádky, končící na tři tečky...}

Slovenská superstar Kabaň namaluje auta pro Číňany. Dohlédne i na tvary MG

23. dubna 2024

Premium Na otázku, co bude s designérem Jozefem Kabaněm poté, co skončil v odkladišti stylistů Volkswagenu...

Exota z bazaru se není třeba bát, SsangYong Korando postavili festovně

22. dubna 2024

Premium Když se řekne SsangYong Korando, mnoho lidí sice ví, že je to nějaké auto, ale vlastně ani nevědí,...

{NADPIS reklamního článku dlouhý přes dva řádky}

{POPISEK reklamního článku, také dlouhý přes dva a možná dokonce až tři řádky, končící na tři tečky...}

VW chystá restart v Číně. Nový koncept jsme prozkoumali jako jediní na světě

24. dubna 2024

Exkluzivně Andreas Mindt, obrovský sympaťák a nadšený autař s šéfdesignérskou tužkou značky Volkswagen obchází...

Toyota slaví, je novou dvojkou českého trhu

26. dubna 2024

Domácí automobilka Škoda Auto je prakticky neotřesitelnou jedničkou českého trhu s novými...

Test prodejců aut: Za hvězdy, exoty i nuly. Ani milion nezaručí respekt

26. dubna 2024

Premium I když automobilky odvážně plánují strategie, jak si podmaní české zákazníky, takříkajíc skutek...

První jízda novou Dacia Duster. Odolný klasik dostal místo dieselu hybrid

25. dubna 2024

Dacia Duster prošla ve třetí generaci výraznou proměnou. I přes citelné změny v ceníku a nabídce...

KOMENTÁŘ: Do parkovací války se zapojují aktivisté, politici i městské části

25. dubna 2024

Premium Parkovací barikády mají dvě strany. Na jedné jsou ti, kteří chtějí parkovat na ulici tak, jak jsou...

Jak na rychlou a jednoduchou večeři s rýží?
Jak na rychlou a jednoduchou večeři s rýží?

Díky své všestrannosti se rýže LAGRIS už dlouho stávají nedílnou součástí mnoha pokrmů z celého světa. Bez ohledu na to, zda se používají k...