Diskuze

Jaguar XJ: Ženám vstup zakázán!

Kožená klubovka, dýmka, tvídové sako obnošené sluhou, rukavice z jelenice a jaguár předoucí před omšelým sídlem, ukrytým někde mezi lesy, blaty a vřesovišti anglického venkova... Lord právě vyráží do klubu.
Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.

KENO

28. 7. 2006 18:49
KENO

Promiňte, ale tady je přesně vidět, že jste článek a Jaguar jako takový vůbec nepochopil. Kupte si proto BMW a budete mít radost ze života, tohle byste bohužel stejně asi nedocenil... Tohle je o něčem úplně jiném. A argument s naftou? Když si kupuji auto za 2M, tak myslím, že spotřeba mě opravdu moc nezajímá

0 0
možnosti

neony

28. 7. 2006 19:38
Re: KENO

Tam se nařídíme opravdu hodně. Bez aut je prakticky nemožné se tam pohybovat, protože všude je hrozně daleko. Zpočátku jsem měl obavy z volantu na pravé straně, ale nakonec to bylo v pohodě. Při druhém průjezdu křižovatkou jsem sice najel doprava, ale hned jsem to strhl zpátky. Problémy spíš mám, když se pak vrátím domů.

Jak Jihoafričané řídí?

Na rozdíl od řidičů u nás jsou v naprosté pohodě. Zajímavé je, že jsem tam viděl snad jen jeden kruhový objezd. Buď jsou na křižovatce semafory, nebo stopky ve všech směrech. Auto, které přijede první, první i odjíždí. To by u nás nemohlo fungovat. Lidi by se na tom nejspíš povraždili.

Máte nějaké vysněné auto?

Raději ne. Jsem ten typ, jenž dělá všechno pro to, aby si sny mohl splnit. A třeba u takového ferrari by to byl problém. Teď se moc těším na nový model murano, které mám slíbené na příští rok.

0 0
možnosti

neony

28. 7. 2006 19:38
Re: Re: KENO

Tam se nařídíme opravdu hodně. Bez aut je prakticky nemožné se tam pohybovat, protože všude je hrozně daleko. Zpočátku jsem měl obavy z volantu na pravé straně, ale nakonec to bylo v pohodě. Při druhém průjezdu křižovatkou jsem sice najel doprava, ale hned jsem to strhl zpátky. Problémy spíš mám, když se pak vrátím domů.

Jak Jihoafričané řídí?

Na rozdíl od řidičů u nás jsou v naprosté pohodě. Zajímavé je, že jsem tam viděl snad jen jeden kruhový objezd. Buď jsou na křižovatce semafory, nebo stopky ve všech směrech. Auto, které přijede první, první i odjíždí. To by u nás nemohlo fungovat. Lidi by se na tom nejspíš povraždili.

Máte nějaké vysněné auto?

Raději ne. Jsem ten typ, jenž dělá všechno pro to, aby si sny mohl splnit. A třeba u takového ferrari by to byl problém. Teď se moc těším na nový model murano, které mám slíbené na příští rok.

0 0
možnosti

neony

28. 7. 2006 19:39
Re: Re: Re: KENO

Tam se nařídíme opravdu hodně. Bez aut je prakticky nemožné se tam pohybovat, protože všude je hrozně daleko. Zpočátku jsem měl obavy z volantu na pravé straně, ale nakonec to bylo v pohodě. Při druhém průjezdu křižovatkou jsem sice najel doprava, ale hned jsem to strhl zpátky. Problémy spíš mám, když se pak vrátím domů.

Jak Jihoafričané řídí?

Na rozdíl od řidičů u nás jsou v naprosté pohodě. Zajímavé je, že jsem tam viděl snad jen jeden kruhový objezd. Buď jsou na křižovatce semafory, nebo stopky ve všech směrech. Auto, které přijede první, první i odjíždí. To by u nás nemohlo fungovat. Lidi by se na tom nejspíš povraždili.

Máte nějaké vysněné auto?

Raději ne. Jsem ten typ, jenž dělá všechno pro to, aby si sny mohl splnit. A třeba u takového ferrari by to byl problém. Teď se moc těším na nový model murano, které mám slíbené na příští rok.

0 0
možnosti

neony

28. 7. 2006 19:39
Re: Re: Re: Re: KENO

Tam se nařídíme opravdu hodně. Bez aut je prakticky nemožné se tam pohybovat, protože všude je hrozně daleko. Zpočátku jsem měl obavy z volantu na pravé straně, ale nakonec to bylo v pohodě. Při druhém průjezdu křižovatkou jsem sice najel doprava, ale hned jsem to strhl zpátky. Problémy spíš mám, když se pak vrátím domů.

Jak Jihoafričané řídí?

Na rozdíl od řidičů u nás jsou v naprosté pohodě. Zajímavé je, že jsem tam viděl snad jen jeden kruhový objezd. Buď jsou na křižovatce semafory, nebo stopky ve všech směrech. Auto, které přijede první, první i odjíždí. To by u nás nemohlo fungovat. Lidi by se na tom nejspíš povraždili.

Máte nějaké vysněné auto?

Raději ne. Jsem ten typ, jenž dělá všechno pro to, aby si sny mohl splnit. A třeba u takového ferrari by to byl problém. Teď se moc těším na nový model murano, které mám slíbené na příští rok.

0 0
možnosti
  • Nejčtenější

Autoškoly mají povinně vyučovat holandský chvat na otevření dveří, přeje si EU

25. března 2024

Autoškoly by se měly do budoucna při výcviku nových řidičů věnovat bezpečnosti chodců a cyklistů....

Ukrajinský malíř nevzdává boj se Škodou. Spor o design zamítl i ústavní soud

28. března 2024

Malíř a designér Vladislav Vovkanič neuspěl s ústavní stížností ve sporu se společností Škoda Auto....

{NADPIS reklamního článku dlouhý přes dva řádky}

{POPISEK reklamního článku, také dlouhý přes dva a možná dokonce až tři řádky, končící na tři tečky...}

AUTOVIDEO: Čínské ferrari nemá žádné zápaďácké díly. Stovku dá za 1,9 s a stojí třetinu

24. března 2024

Čína se stále více emancipuje i v případě supersportovních aut. V poslední době se objevily...

Autorizované, nebo neautorizované servisy? Boj mezi nimi se vyostřuje

22. března 2024

Dát auto do autorizovaného, nebo neautorizovaného servisu? Věčné dilema, které nemá jednoduchou...

{NADPIS reklamního článku dlouhý přes dva řádky}

{POPISEK reklamního článku, také dlouhý přes dva a možná dokonce až tři řádky, končící na tři tečky...}

Šedesátiny slavné škodovky. Embéčko bylo krásné a moderní, na dlouho poslední

21. března 2024

Dnešní Škoda se dá co do objemu výroby i množství modelů jen těžko srovnávat s předchozí...

Xiaomi na kolech v prodeji. Čínský výrobce telefonů už nabízí svůj elektrovůz

28. března 2024,  aktualizováno  15:25

Čínský výrobce chytrých telefonů Xiaomi vstupuje na trh s elektromobily. Firma v Číně zahajuje...

Diář petrolheada: Do Mostu dorazí klenoty z Mnichova i Stuttgartu

28. března 2024

Zdá se, že i přes poslední záchvěvy je zima u konce a vládu po ní přebírá snad rovnou léto. Alespoň...

Za nula i skoro sedm procent. Úrok na dotovaný elektromobil se hodně liší

28. března 2024

V půlce března byly v Česku spuštěny dotace na elektromobily. Řada lidí je vítá, ale systém podpory...

Ukrajinský malíř nevzdává boj se Škodou. Spor o design zamítl i ústavní soud

28. března 2024

Malíř a designér Vladislav Vovkanič neuspěl s ústavní stížností ve sporu se společností Škoda Auto....