Diskuze
Slavný kopec Rally Monte Carlo byl pokořen s Audi RS3
Děkujeme za pochopení.
cadel
audi
nejhezci auto, co kdy bylo vyrobeny, me se libi a je mi fuk, jestli v tom jezdi ti nejhorsi ridici
deméter
omg
v textu pisou, jak si kazdej vypne radio, aby slysel ten uzasnej zvuk a v tom videu pustej prez cely trapnou hudbu, aby to slyset nebylo. lol
honzyk
Video
No a kdo by chtěl video z celé akce tak zde: http://auto.sme.sk/c/5812536/prva-jazda-audi-rs-3-splnilo-slub-je-sportove.html
bitkar
Re: Video
v tom videu typek rikal kevlarovy blatniky, tak hergot z ceho jsou?? karbon nebo kevlar?
Bigbadaboom
Pisalci, ctete po sobe ty texty, prosim
To jsme se zase dozvedeli novinku: "dvouapůllitrový přeplňovaný pětiválec s objemem 2,5 litru"... .aneb : kolik litrů objemu skrývá dvouapůllitrový pětiválec? no, mohlo to být taky 3.5 litru ve 12 válcích, pravda, v novinách rozhodně. :-)
Připomnělo mi to slavný výrok Karla Voříška: " A teď uvidíte něco, co jste ještě neviděli- Dřevěné auto, které je celé ze dřeva! "
radik
cože?
dozadu dá ty horší pláště a na přední kola, na kterých potřebuje přilnavost, naopak obuje ty nejlepší (Pozor, pro bezpečnou jízdu to odborníci doporučují obráceně!). Zdroj: http://auto.idnes.cz/slavny-kopec-rally-monte-carlo-pokoren-s-audi-rs3-na-col-de-turini-ph2-/auto_testy.asp?c=A110324_180738_auto_testy_fdv
dozadu dá ty horší pláště a na přední kola, na kterých potřebuje přilnavost, naopak obuje ty nejlepší (Pozor, pro bezpečnou jízdu to odborníci doporučují obráceně!). - to má bejt vtip? Rád bych si z takovym odborníkem promluvil. Na co má lepší kola vzadu - že se tak snadno neutrhne zadek? A k čemu to je když s horšíma vepředu auto nechce zatáčet ani brzdit? Tuhle kravinu tu opakujou často
bitkar
Re: cože?
predpokldaj asi ze bezny smrtelnik bude mit s pretacivym smykem 100x vetsi problem nez s nedotacivym. Proste si o lidech myslej, ze jsou simpanzi (coz vetsina je) a zvladnou jen sundat nohu z plynu pri nedotacivosti, ale vyraovnat pretacivost ne.
slavex
Tak . . . . . . . . . ? ! ? !
Okecat se dá opravdu všechno a autor použil všechno možné výrazivo jen na to nejdůležitější slovo >>>"brutální" jaksi pozapomněl čímž spáchal fatální chybu! Jinak určitě budu dneska do noci dlouho vzhůru protože závist z jeho prožitku a k tomu zasvěceného komentáře mně určitě nedá zaspat ! ! !
filip.mileret@gmail.com
Pneu
Tak ten amatérismus s užšími pneumatikami vzadu mě dostal. Audi neumí pořádně naladit podvozek a pohonnou soustavu na přetáčivost, tak dávají dozadu úzký pneumatiky. Ubohost!
JeFFik
Re: Pneu
kdybys tušil, že to slouží ke vyrovnání chování obou náprav v zatáčce, tak bys takovou "ubohost"¨nevypustil z huby (klávesnice)
truthspeaker
nesouhlasím
Měl sem tu čast minulý týden řídit v šedé barvě s quatrem, a mám úplně jiné dojmy:
1) uznávám že motor zní na pětiválec poměrně dobře, ovšem která atmosférická V6 ne, že jo. A upozorňuju, že tenhle přeplňovanej drobek vezme 27 při běžným ježdění po městě jen to fikne. žral víc než atmosférickej starej audi 3.2 V6
2) to auto je těžký a znát to sakra je, ne že ne. Udávaná hodnota 0-100 za 4.7 sec je nesmysl. skutečnost je blízko 5.5. Přesto auto přes svoji hmotnost dobře sedí, neutrhnete ho, ale když se to stane, nic zábavného v tom není a pěkně se zapotíte.
3) s-tronic fajn, ale mě zaprvé nedával při podřazování automatické meziplyny, a když si nedáte pozor, můžete ho pěkně utavit.
4) celý auto je děsně tvrdý, řekl bych až nesmyslně moc. hlavně podvozek, nechápu proč audi zaměňuje pojmy sportovní s brutálně tvrdým - jakoukoliv nerovnost pocítíte až v krční páteři.
podmi
silnice
teda ta cast kde se popisuje ta silnice je super....pote uz o nicem jelikoz nemam rad audi
Policisté tasí radary v pátek. Víme, kde budou měřit
Dopravní policie bude v pátek 19. dubna měřit rychlost na několika stovkách míst po celé České...
Číňanům jsme předali automobilový byznys na zlatém podnosu, říká šéf Brano
„Evropa směřuje ke skanzenu, Číňanům jsme předali byznys na zlatém podnosu,“ říká o vývoji...
{NADPIS reklamního článku dlouhý přes dva řádky}
{POPISEK reklamního článku, také dlouhý přes dva a možná dokonce až tři řádky, končící na tři tečky...}
S miniskútrem Tokio můžete bez řidičáku vyrazit na silnici i cyklostezku
Vypadá jako motorka, ale motorka to není. I když se tak chová. To je elektroskútr ViaGo Tokio. K...
Tatra má nejmladšího šéfa vývoje v historii, třicetiletého veteránistu
Od počátku března nově zastává pozici ředitele výzkumu a vývoje společnosti Tatra Trucks Jakub...
{NADPIS reklamního článku dlouhý přes dva řádky}
{POPISEK reklamního článku, také dlouhý přes dva a možná dokonce až tři řádky, končící na tři tečky...}
Sraz vytříbených bavoráků přivítal žraloka, botu i nejlepší M všech dob
Rekordní. Tak se dá shrnout letošní setkání majitelů a příznivců vozů BMW divize M. Na trať...
Tesla 3 je v ČR nejlevnější v historii, značce klesají prodeje
Americký výrobce elektromobilů Tesla snížil ceny, například v USA, Číně a Německu, všimla si...
Pozemní biz-jet startuje. Excentrický lexus inspiroval svět letecké dopravy
Kdo by to byl býval řekl, že nejdražším lexusem současnosti se stane luxusní dodávka s monogramem...
Slovenská superstar Kabaň namaluje auta pro Číňany. Dohlédne i na tvary MG
Premium Na otázku, co bude s designérem Jozefem Kabaněm poté, co skončil v odkladišti stylistů Volkswagenu...
Účet za policejní manévry s radary: policie vybrala na pokutách 3,5 milionu
Dopravní policisté zaznamenali při páteční celorepublikové bezpečnostní akci 2 166 dopravních...
Slož puzzle a vyhraj jedinečné dárky od značky BEBELO
Každý den po celý tento týden můžete vyhrávat jedinečné dárky od značky BEBELO.