Diskuze
Slavný kopec Rally Monte Carlo byl pokořen s Audi RS3
Děkujeme za pochopení.
cadel
audi
nejhezci auto, co kdy bylo vyrobeny, me se libi a je mi fuk, jestli v tom jezdi ti nejhorsi ridici
deméter
omg
v textu pisou, jak si kazdej vypne radio, aby slysel ten uzasnej zvuk a v tom videu pustej prez cely trapnou hudbu, aby to slyset nebylo. lol
honzyk
Video
No a kdo by chtěl video z celé akce tak zde: http://auto.sme.sk/c/5812536/prva-jazda-audi-rs-3-splnilo-slub-je-sportove.html
bitkar
Re: Video
v tom videu typek rikal kevlarovy blatniky, tak hergot z ceho jsou?? karbon nebo kevlar?
Bigbadaboom
Pisalci, ctete po sobe ty texty, prosim
To jsme se zase dozvedeli novinku: "dvouapůllitrový přeplňovaný pětiválec s objemem 2,5 litru"... .aneb : kolik litrů objemu skrývá dvouapůllitrový pětiválec? no, mohlo to být taky 3.5 litru ve 12 válcích, pravda, v novinách rozhodně. :-)
Připomnělo mi to slavný výrok Karla Voříška: " A teď uvidíte něco, co jste ještě neviděli- Dřevěné auto, které je celé ze dřeva! "
radik
cože?
dozadu dá ty horší pláště a na přední kola, na kterých potřebuje přilnavost, naopak obuje ty nejlepší (Pozor, pro bezpečnou jízdu to odborníci doporučují obráceně!). Zdroj: http://auto.idnes.cz/slavny-kopec-rally-monte-carlo-pokoren-s-audi-rs3-na-col-de-turini-ph2-/auto_testy.asp?c=A110324_180738_auto_testy_fdv
dozadu dá ty horší pláště a na přední kola, na kterých potřebuje přilnavost, naopak obuje ty nejlepší (Pozor, pro bezpečnou jízdu to odborníci doporučují obráceně!). - to má bejt vtip? Rád bych si z takovym odborníkem promluvil. Na co má lepší kola vzadu - že se tak snadno neutrhne zadek? A k čemu to je když s horšíma vepředu auto nechce zatáčet ani brzdit? Tuhle kravinu tu opakujou často
bitkar
Re: cože?
predpokldaj asi ze bezny smrtelnik bude mit s pretacivym smykem 100x vetsi problem nez s nedotacivym. Proste si o lidech myslej, ze jsou simpanzi (coz vetsina je) a zvladnou jen sundat nohu z plynu pri nedotacivosti, ale vyraovnat pretacivost ne.
slavex
Tak . . . . . . . . . ? ! ? !
Okecat se dá opravdu všechno a autor použil všechno možné výrazivo jen na to nejdůležitější slovo >>>"brutální" jaksi pozapomněl čímž spáchal fatální chybu! Jinak určitě budu dneska do noci dlouho vzhůru protože závist z jeho prožitku a k tomu zasvěceného komentáře mně určitě nedá zaspat ! ! !
filip.mileret@gmail.com
Pneu
Tak ten amatérismus s užšími pneumatikami vzadu mě dostal. Audi neumí pořádně naladit podvozek a pohonnou soustavu na přetáčivost, tak dávají dozadu úzký pneumatiky. Ubohost!
JeFFik
Re: Pneu
kdybys tušil, že to slouží ke vyrovnání chování obou náprav v zatáčce, tak bys takovou "ubohost"¨nevypustil z huby (klávesnice)
truthspeaker
nesouhlasím
Měl sem tu čast minulý týden řídit v šedé barvě s quatrem, a mám úplně jiné dojmy:
1) uznávám že motor zní na pětiválec poměrně dobře, ovšem která atmosférická V6 ne, že jo. A upozorňuju, že tenhle přeplňovanej drobek vezme 27 při běžným ježdění po městě jen to fikne. žral víc než atmosférickej starej audi 3.2 V6
2) to auto je těžký a znát to sakra je, ne že ne. Udávaná hodnota 0-100 za 4.7 sec je nesmysl. skutečnost je blízko 5.5. Přesto auto přes svoji hmotnost dobře sedí, neutrhnete ho, ale když se to stane, nic zábavného v tom není a pěkně se zapotíte.
3) s-tronic fajn, ale mě zaprvé nedával při podřazování automatické meziplyny, a když si nedáte pozor, můžete ho pěkně utavit.
4) celý auto je děsně tvrdý, řekl bych až nesmyslně moc. hlavně podvozek, nechápu proč audi zaměňuje pojmy sportovní s brutálně tvrdým - jakoukoliv nerovnost pocítíte až v krční páteři.
podmi
silnice
teda ta cast kde se popisuje ta silnice je super....pote uz o nicem jelikoz nemam rad audi
Autoškoly mají povinně vyučovat holandský chvat na otevření dveří, přeje si EU
Autoškoly by se měly do budoucna při výcviku nových řidičů věnovat bezpečnosti chodců a cyklistů....
Ukrajinský malíř nevzdává boj se Škodou. Spor o design zamítl i ústavní soud
Malíř a designér Vladislav Vovkanič neuspěl s ústavní stížností ve sporu se společností Škoda Auto....
{NADPIS reklamního článku dlouhý přes dva řádky}
{POPISEK reklamního článku, také dlouhý přes dva a možná dokonce až tři řádky, končící na tři tečky...}
AUTOVIDEO: Čínské ferrari nemá žádné zápaďácké díly. Stovku dá za 1,9 s a stojí třetinu
Čína se stále více emancipuje i v případě supersportovních aut. V poslední době se objevily...
Autorizované, nebo neautorizované servisy? Boj mezi nimi se vyostřuje
Dát auto do autorizovaného, nebo neautorizovaného servisu? Věčné dilema, které nemá jednoduchou...
{NADPIS reklamního článku dlouhý přes dva řádky}
{POPISEK reklamního článku, také dlouhý přes dva a možná dokonce až tři řádky, končící na tři tečky...}
Šedesátiny slavné škodovky. Embéčko bylo krásné a moderní, na dlouho poslední
Dnešní Škoda se dá co do objemu výroby i množství modelů jen těžko srovnávat s předchozí...
Diář petrolheada: Do Mostu za klenoty z Mnichova i Stuttgartu
Zdá se, že i přes poslední záchvěvy je zima u konce a vládu po ní přebírá snad rovnou léto. Alespoň...
Za nula i skoro sedm procent. Úrok na dotovaný elektromobil se hodně liší
V půlce března byly v Česku spuštěny dotace na elektromobily. Řada lidí je vítá, ale systém podpory...
Ukrajinský malíř nevzdává boj se Škodou. Spor o design zamítl i ústavní soud
Malíř a designér Vladislav Vovkanič neuspěl s ústavní stížností ve sporu se společností Škoda Auto....
Číňané vycítili šanci uspět s létajícími auty, koupili práva na slovenský AirCar
Čínská společnost Hebei Jianxin Flying Car Technology koupila exkluzivní práva na výrobu a...
2. týden: Vyhrajte dobroty pro batolata v hodnotě 3 466 Kč
Zúčastněte se volby jména roku 2024 a správně odpovězte na soutěžní otázku.