Premium

Získejte všechny články
jen za 89 Kč/měsíc

Diskuze

Slavný kopec Rally Monte Carlo byl pokořen s Audi RS3

Levá zatáčka střídá pravou, vracečkami šplhám do kopce. Řadím dvojku, nejvíc trojku a bojím se. Nedokážu si představit, jak tu můžou závodit. Šplhám se výš, než je Sněžka, na legendární vrchol provětrat nové Audi RS3. Na stejné trase se báli i piloti rallyspeciálů v noci dlouhých ohňů na jednom z nejslavnějších závodů světa, Rally Monte Carlo.
Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.

cadel

31. 3. 2011 18:01
audi

nejhezci auto, co kdy bylo vyrobeny, me se libi a je mi fuk, jestli v tom jezdi ti nejhorsi ridici:-)

0 0
možnosti

deméter

28. 3. 2011 11:38
omg

v textu pisou, jak si kazdej vypne radio, aby slysel ten uzasnej zvuk a v tom videu pustej prez cely trapnou hudbu, aby to slyset nebylo. lol

0 0
možnosti

Martin667

27. 3. 2011 0:53
audi co to je?

0 0
možnosti

truthspeaker

27. 3. 2011 14:44
Re: audi co to je?

pro tebe nic důležitýho ;-D

0 0
možnosti

honzyk

25. 3. 2011 15:15
Video

No a kdo by chtěl video z celé akce tak zde: http://auto.sme.sk/c/5812536/prva-jazda-audi-rs-3-splnilo-slub-je-sportove.html

0 0
možnosti

bitkar

25. 3. 2011 16:02
Re: Video

v tom videu typek rikal kevlarovy blatniky, tak hergot z ceho jsou?? karbon nebo kevlar?

0 0
možnosti

Bigbadaboom

25. 3. 2011 13:42
Pisalci, ctete po sobe ty texty, prosim

To jsme se zase dozvedeli novinku:  "dvouapůllitrový přeplňovaný pětiválec s objemem 2,5 litru"... .aneb : kolik litrů objemu skrývá dvouapůllitrový pětiválec? no, mohlo to být taky 3.5 litru ve 12 válcích, pravda, v novinách rozhodně. :-)

Připomnělo mi to slavný výrok Karla Voříška: " A teď uvidíte něco, co jste ještě neviděli- Dřevěné auto, které je celé ze dřeva! ";-D

0 0
možnosti

bitkar

25. 3. 2011 13:57
Re: Pisalci, ctete po sobe ty texty, prosim

;-D;-D;-DR^

0 0
možnosti

radik

25. 3. 2011 9:34
cože?

dozadu dá ty horší pláště a na přední kola, na kterých potřebuje přilnavost, naopak obuje ty nejlepší (Pozor, pro bezpečnou jízdu to odborníci doporučují obráceně!). Zdroj: http://auto.idnes.cz/slavny-kopec-rally-monte-carlo-pokoren-s-audi-rs3-na-col-de-turini-ph2-/auto_testy.asp?c=A110324_180738_auto_testy_fdv

dozadu dá ty horší pláště a na přední kola, na kterých potřebuje přilnavost, naopak obuje ty nejlepší (Pozor, pro bezpečnou jízdu to odborníci doporučují obráceně!). - to má bejt vtip? Rád bych si z takovym odborníkem promluvil. Na co má lepší kola vzadu - že se tak snadno neutrhne zadek? A k čemu to je když s horšíma vepředu auto nechce zatáčet ani brzdit? Tuhle kravinu tu opakujou často ;-€

0 0
možnosti

bitkar

25. 3. 2011 9:38
Re: cože?

predpokldaj asi ze bezny smrtelnik bude mit s pretacivym smykem 100x vetsi problem nez s nedotacivym. Proste si o lidech myslej, ze jsou simpanzi (coz vetsina je) a zvladnou jen sundat nohu z plynu pri nedotacivosti, ale vyraovnat pretacivost ne.

0 0
možnosti

slavex

25. 3. 2011 9:21
Tak . . . . . . . . . ? ! ? !

Okecat se dá opravdu všechno a autor použil všechno možné výrazivo jen na to nejdůležitější slovo >>>"brutální" jaksi pozapomněl čímž spáchal fatální chybu! Jinak určitě budu dneska do noci dlouho vzhůru protože závist z jeho prožitku a k tomu zasvěceného komentáře mně určitě nedá zaspat  ! ! !   R^ ;-D R^

0 0
možnosti

filip.mileret@gmail.com

25. 3. 2011 8:54
Pneu

Tak ten amatérismus s užšími pneumatikami vzadu mě dostal. Audi neumí pořádně naladit podvozek a pohonnou soustavu na přetáčivost, tak dávají dozadu úzký pneumatiky. Ubohost! :-/

0 0
možnosti

JeFFik

25. 3. 2011 9:51
Re: Pneu

kdybys tušil, že to slouží ke vyrovnání chování obou náprav v zatáčce, tak bys takovou "ubohost"¨nevypustil z huby (klávesnice)

0 0
možnosti

truthspeaker

25. 3. 2011 8:22
nesouhlasím

Měl sem tu čast minulý týden řídit v šedé barvě s quatrem, a mám úplně jiné dojmy:

1) uznávám že motor zní na pětiválec poměrně dobře, ovšem která atmosférická V6 ne, že jo. A upozorňuju, že tenhle přeplňovanej drobek vezme 27 při běžným ježdění po městě jen to fikne. žral víc než atmosférickej starej audi 3.2 V6

2) to auto je těžký a znát to sakra je, ne že ne.  Udávaná hodnota 0-100 za 4.7 sec je nesmysl. skutečnost je blízko 5.5. Přesto auto přes svoji hmotnost dobře sedí, neutrhnete ho, ale když se to stane, nic zábavného v tom není a pěkně se zapotíte.

3) s-tronic fajn, ale mě zaprvé nedával při podřazování automatické meziplyny, a když si nedáte pozor, můžete ho pěkně utavit.

4) celý auto je děsně tvrdý, řekl bych až nesmyslně moc. hlavně podvozek, nechápu proč audi zaměňuje pojmy sportovní s brutálně tvrdým - jakoukoliv nerovnost pocítíte až v krční páteři.

0 0
možnosti

podmi

25. 3. 2011 8:07
silnice

teda ta cast kde se popisuje ta silnice je super....pote uz o nicem jelikoz nemam rad audi :-)

0 0
možnosti
  • Nejčtenější

Číňanům jsme předali automobilový byznys na zlatém podnosu, říká šéf Brano

17. dubna 2024,  aktualizováno  18.4 16:25

„Evropa směřuje ke skanzenu, Číňanům jsme předali byznys na zlatém podnosu,“ říká o vývoji...

Test prodejců aut: Za hvězdy, exoty i nuly. Ani milion nezaručí respekt

26. dubna 2024

Premium I když automobilky odvážně plánují strategie, jak si podmaní české zákazníky, takříkajíc skutek...

{NADPIS reklamního článku dlouhý přes dva řádky}

{POPISEK reklamního článku, také dlouhý přes dva a možná dokonce až tři řádky, končící na tři tečky...}

Tatra má nejmladšího šéfa vývoje v historii, třicetiletého veteránistu

23. dubna 2024

Od počátku března nově zastává pozici ředitele výzkumu a vývoje společnosti Tatra Trucks Jakub...

Slovenská superstar Kabaň namaluje auta pro Číňany. Dohlédne i na tvary MG

23. dubna 2024

Premium Na otázku, co bude s designérem Jozefem Kabaněm poté, co skončil v odkladišti stylistů Volkswagenu...

{NADPIS reklamního článku dlouhý přes dva řádky}

{POPISEK reklamního článku, také dlouhý přes dva a možná dokonce až tři řádky, končící na tři tečky...}

Exota z bazaru se není třeba bát, SsangYong Korando postavili festovně

22. dubna 2024

Premium Když se řekne SsangYong Korando, mnoho lidí sice ví, že je to nějaké auto, ale vlastně ani nevědí,...

Toyota slaví, je novou dvojkou českého trhu

26. dubna 2024

Domácí automobilka Škoda Auto je prakticky neotřesitelnou jedničkou českého trhu s novými...

Test prodejců aut: Za hvězdy, exoty i nuly. Ani milion nezaručí respekt

26. dubna 2024

Premium I když automobilky odvážně plánují strategie, jak si podmaní české zákazníky, takříkajíc skutek...

První jízda novou Dacia Duster. Odolný klasik dostal místo dieselu hybrid

25. dubna 2024

Dacia Duster prošla ve třetí generaci výraznou proměnou. I přes citelné změny v ceníku a nabídce...

KOMENTÁŘ: Do parkovací války se zapojují aktivisté, politici i městské části

25. dubna 2024

Premium Parkovací barikády mají dvě strany. Na jedné jsou ti, kteří chtějí parkovat na ulici tak, jak jsou...

Jak na rychlou a jednoduchou večeři s rýží?
Jak na rychlou a jednoduchou večeři s rýží?

Díky své všestrannosti se rýže LAGRIS už dlouho stávají nedílnou součástí mnoha pokrmů z celého světa. Bez ohledu na to, zda se používají k...