Diskuze
Slavný kopec Rally Monte Carlo byl pokořen s Audi RS3
Děkujeme za pochopení.
cadel
audi
nejhezci auto, co kdy bylo vyrobeny, me se libi a je mi fuk, jestli v tom jezdi ti nejhorsi ridici
deméter
omg
v textu pisou, jak si kazdej vypne radio, aby slysel ten uzasnej zvuk a v tom videu pustej prez cely trapnou hudbu, aby to slyset nebylo. lol
honzyk
Video
No a kdo by chtěl video z celé akce tak zde: http://auto.sme.sk/c/5812536/prva-jazda-audi-rs-3-splnilo-slub-je-sportove.html
bitkar
Re: Video
v tom videu typek rikal kevlarovy blatniky, tak hergot z ceho jsou?? karbon nebo kevlar?
Bigbadaboom
Pisalci, ctete po sobe ty texty, prosim
To jsme se zase dozvedeli novinku: "dvouapůllitrový přeplňovaný pětiválec s objemem 2,5 litru"... .aneb : kolik litrů objemu skrývá dvouapůllitrový pětiválec? no, mohlo to být taky 3.5 litru ve 12 válcích, pravda, v novinách rozhodně. :-)
Připomnělo mi to slavný výrok Karla Voříška: " A teď uvidíte něco, co jste ještě neviděli- Dřevěné auto, které je celé ze dřeva! "
radik
cože?
dozadu dá ty horší pláště a na přední kola, na kterých potřebuje přilnavost, naopak obuje ty nejlepší (Pozor, pro bezpečnou jízdu to odborníci doporučují obráceně!). Zdroj: http://auto.idnes.cz/slavny-kopec-rally-monte-carlo-pokoren-s-audi-rs3-na-col-de-turini-ph2-/auto_testy.asp?c=A110324_180738_auto_testy_fdv
dozadu dá ty horší pláště a na přední kola, na kterých potřebuje přilnavost, naopak obuje ty nejlepší (Pozor, pro bezpečnou jízdu to odborníci doporučují obráceně!). - to má bejt vtip? Rád bych si z takovym odborníkem promluvil. Na co má lepší kola vzadu - že se tak snadno neutrhne zadek? A k čemu to je když s horšíma vepředu auto nechce zatáčet ani brzdit? Tuhle kravinu tu opakujou často
bitkar
Re: cože?
predpokldaj asi ze bezny smrtelnik bude mit s pretacivym smykem 100x vetsi problem nez s nedotacivym. Proste si o lidech myslej, ze jsou simpanzi (coz vetsina je) a zvladnou jen sundat nohu z plynu pri nedotacivosti, ale vyraovnat pretacivost ne.
slavex
Tak . . . . . . . . . ? ! ? !
Okecat se dá opravdu všechno a autor použil všechno možné výrazivo jen na to nejdůležitější slovo >>>"brutální" jaksi pozapomněl čímž spáchal fatální chybu! Jinak určitě budu dneska do noci dlouho vzhůru protože závist z jeho prožitku a k tomu zasvěceného komentáře mně určitě nedá zaspat ! ! !
filip.mileret@gmail.com
Pneu
Tak ten amatérismus s užšími pneumatikami vzadu mě dostal. Audi neumí pořádně naladit podvozek a pohonnou soustavu na přetáčivost, tak dávají dozadu úzký pneumatiky. Ubohost!
JeFFik
Re: Pneu
kdybys tušil, že to slouží ke vyrovnání chování obou náprav v zatáčce, tak bys takovou "ubohost"¨nevypustil z huby (klávesnice)
truthspeaker
nesouhlasím
Měl sem tu čast minulý týden řídit v šedé barvě s quatrem, a mám úplně jiné dojmy:
1) uznávám že motor zní na pětiválec poměrně dobře, ovšem která atmosférická V6 ne, že jo. A upozorňuju, že tenhle přeplňovanej drobek vezme 27 při běžným ježdění po městě jen to fikne. žral víc než atmosférickej starej audi 3.2 V6
2) to auto je těžký a znát to sakra je, ne že ne. Udávaná hodnota 0-100 za 4.7 sec je nesmysl. skutečnost je blízko 5.5. Přesto auto přes svoji hmotnost dobře sedí, neutrhnete ho, ale když se to stane, nic zábavného v tom není a pěkně se zapotíte.
3) s-tronic fajn, ale mě zaprvé nedával při podřazování automatické meziplyny, a když si nedáte pozor, můžete ho pěkně utavit.
4) celý auto je děsně tvrdý, řekl bych až nesmyslně moc. hlavně podvozek, nechápu proč audi zaměňuje pojmy sportovní s brutálně tvrdým - jakoukoliv nerovnost pocítíte až v krční páteři.
podmi
silnice
teda ta cast kde se popisuje ta silnice je super....pote uz o nicem jelikoz nemam rad audi
Policisté tasí radary v pátek. Víme, kde budou měřit
Dopravní policie bude v pátek 19. dubna měřit rychlost na několika stovkách míst po celé České...
Číňanům jsme předali automobilový byznys na zlatém podnosu, říká šéf Brano
„Evropa směřuje ke skanzenu, Číňanům jsme předali byznys na zlatém podnosu,“ říká o vývoji...
{NADPIS reklamního článku dlouhý přes dva řádky}
{POPISEK reklamního článku, také dlouhý přes dva a možná dokonce až tři řádky, končící na tři tečky...}
S miniskútrem Tokio můžete bez řidičáku vyrazit na silnici i cyklostezku
Vypadá jako motorka, ale motorka to není. I když se tak chová. To je elektroskútr ViaGo Tokio. K...
Místo vzduchového polštáře šrapnelem do hlavy. Airbagy mohou i zabíjet
Seriál Když máte tu smůlu, havarujete a řítíte se za volantem proti jinému autu nebo třeba zdi, očekáváte,...
{NADPIS reklamního článku dlouhý přes dva řádky}
{POPISEK reklamního článku, také dlouhý přes dva a možná dokonce až tři řádky, končící na tři tečky...}
Povinná antihackerská ochrana znamená stop pro oblíbené fiaty i hravá porsche
Premium Od července 2024 bude platit nový předpis, který říká, že na území EU musí být všechna nově...
Alfa Romeo nemá na jména štěstí. S poetickým Duettem ustoupilo dezertu
Přejmenovat model poté, co jej slavnostně představíme? Patálie, kterou Alfa Romeo řeší s aktuálním...
Na mosteckém okruhu řádila porsche, zazářil terénní speciál i Carrera GT
O prodlouženém velikonočním víkendu bylo v Mostě opravdu rušno. Jen den poté, co na zdejší autodrom...
Nohu z plynu. Podívejte, jak policie měří rychlost na více než tisícovce míst
Na více než tisícovce míst na celém území Česka policisté hlídají dodržování nejvyšší povolené...
Čínské automobilky skladují přebytky z výroby v evropských přístavech
Místo přepravních kontejnerů, které bychom tu očekávali, se zde dnes řadí celé legie elektromobilů....
Rodiny bez životního pojištění přicházejí o peníze
Řada maminek řeší u dětí odřená kolena, škrábance, neštovice nebo třeba záněty středního ucha. Z těchto příhod se děti většinou velmi rychle...