Klávesové zkratky na tomto webu - základní
Přeskočit hlavičku portálu

Jak na tuning konceptu: Kia Soul třikrát jinak

aktualizováno 
Kia jede na plný plyn. Po ofenzivě jménem cee´d se chystá obsadit města. Do Ženevy přivezla hned tři variace na jedno téma, jmenují se Soul Diva, Soul Burner a Soul Searcher. Evropské designérské studio automobilky při jejich návrhu vycházelo z dva roky staré studie Kia Soul.

Před dvěma roky u Kie říkali, že to je CUTčko, což mělo znamenat Crossover Utility Vehicle. Představit si to můžeme jako kombinaci SUVčka a auta do města. VÍCE ZDE

Sériová verze soulu se představí v září na autosalonu v Paříži. Dlouhá bude 4,1 metru, široká 1 785 milimetru a vysoká 161 centimetrů, rozvor bude 255centimetrový.

V Ženevě se představuje ve třech různých oblecích, jako by sem zabloudily z módní přehlídky. Spíš než koncepty to připomíná tři tuningové verze hotového auta.

Burner se tváří jako ostrý hoch, oblečený je do černočerného zbarvení. Agresivitu podtrhují pneumatiky 245/40 R19.

Diva je luxusní holčičí obývák, vnitřek vyvedli v černobílé kombinaci, venku se nešetřilo "zlatými" doplňky. Diva má pneumatiky s trochu větším profilovým číslem než burner 225/45 R19.

Soul Searcher je o poznání umírněnější. Volí tlumenější barvy (světle zelenou a krémovou), pneumatiky mají příčetnější rozměr 205/60 R18. Soul, který se bude prodírat džunglí velkoměsta, má přívětivým interiérem uklidňovat posádku. Až budou cestující vystupovat, mohou tenhle městský teréňák pohladit. Kapota, střecha a páté dveře jsou totiž potažené kůží.

Autor:




Nejčtenější

Kdo peče s kým a kdo koho vlastní v automobilovém průmyslu?
Kdo komu patří: přehledný průvodce automobilkami

Letošní prodej Opelu společnosti PSA opět změnil situaci na poli automobilových koncernů a aliancí. Kdo peče s kým? A kdo koho vlastní? Připravili jsme velký...  celý článek

Škoda Rapid Spaceback ScoutLine
VW dál plánuje levné auto pro Čínu. Indii má na starost Škoda

Navzdory zmrazení jednání s indickou Tata Motors pokračuje Volkswagen v plánu na vstup do segmentu levných aut. Do roku 2020 chce mít dvě nové modelové...  celý článek

Ferdinand Porsche se svým zkušebním, nejúspěšnějším vozem Volkswagen Brouk
Vychází kniha o Porscheho začátcích pod hákovým křížem

Pro Ferdinanda Porscheho bylo bodem zvratu setkání s Adolfem Hitlerem. Po špatných obchodech byl automobilový inženýr značně zadlužený, když v květnu roku 1933...  celý článek

(Ilustrační snímek)
Nová Dieselgate, tentokrát u kamionů. Německo loví podvádějící dopravce

Řada velkých nákladních aut podle všeho jezdí i na našich silnicích s odpojeným systémem čištění výfukových plynů. Stačí k tomu krabička z internetu za 80 eur....  celý článek

Dětská sedačka s airbagy
VIDEO: Dětská autosedačka dostala airbagy, už se prodává

Každý den je podle světových statistik více než 5 500 dětí vážně zraněno při haváriích v silničním provozu. Děti mají v poměru k tělu větší hlavu než dospělí a...  celý článek

Další z rubriky

Wey
Autofotka týdne: Číňané jsou největší překvapení autosalonu ve Frankfurtu

Čínské automobilky udělaly na letošním frankfurtském autosalonu dobrý dojem. Zda je to pro zavedené automobilky špatná zpráva se teprve ukáže. Do Evropy se...  celý článek

Autosalon Frankfurt 2017
Subaru Impreza se vrací do Evropy, opět jako hatchback

Nová platforma, nové motory, důkladně zmodernizovaný design, ale samozřejmě také pohon všech kol. K tomu sériově dodávaná převodovka CVT. To je nová Impreza,...  celý článek

BMW X3
BMW X3 má v nové generaci hranaté mlhovky a šestiválec s turbem

Po obvyklých sedmi letech BMW mění model X3 za novou generaci. V řadě mnichovských SUV, která brzy pokryje kompletní spektrum od X1 do X7, má důležitou pozici...  celý článek

Najdete na iDNES.cz



mobilní verze
© 1999–2017 MAFRA, a. s., a dodavatelé Profimedia, Reuters, ČTK, AP. Jakékoliv užití obsahu včetně převzetí, šíření či dalšího zpřístupňování článků a fotografií je bez souhlasu MAFRA, a. s., zakázáno. Provozovatelem serveru iDNES.cz je MAFRA, a. s., se sídlem
Karla Engliše 519/11, 150 00 Praha 5, IČ: 45313351, zapsaná v obchodním rejstříku vedeném Městským soudem v Praze, oddíl B, vložka 1328. Vydavatelství MAFRA, a. s., je členem koncernu AGROFERT.