Diskuze
Jak prodělat? Kupte automobilku
Děkujeme za pochopení.
killbilly
mozna....
mozna je to tim ze si sami nadelali v autoprumyslu takovy gulas,ze nikdo nevi co komu patri a zadna znacka uz vlastne nema prazadnou identitu,a jak pisou v clanku doby kdy sam henry ford chodil po vyrobe a podilel se na vyvoji je davno pryc. mozna je to taky tim ze dnesni auta sou natolik pretechnizovana ze vyvoj spolkne obrovske castky ktere pak v pripade mene uspesneho modelu znamenaji katastrofu a rychly pad.tezko rict.....
medick
Re: mozna....
tot velice pravdive konstatovani skutecnosti. cinske auto by si nikdo nekoupil (jak vsichni vykrikuji), ale to ze mate sve skvele nemecke faro poskladane ze soucastek z celeho sveta, to vam vubec nevadi. nebo kricite, ze nakupem Fabie podporujete ceskou ekonomiku, ve skutecnosti ale jezdite na slovenskych sedackach, madarskych pruzinach, s polskym celnim sklem a rumunskou brzdovou soustavou. Stejnou rumunskou brzdovou soustavu ma ovsem i VW, Audi nebo slavny Maybach.
MB
Re: Re: mozna....
No ono ale koupi Fabie opravdu ceskou ekonomiku podporujes. Sice prave diky nekterym soucastkam z dovozu nemuze byt podpora nikdy 100%, ale ekonomika spis tezi z dani a slusnych platu, ktere se v navaznosti na Skodu utrati.
Platič
Re: Re: mozna....
Ano, ano, hodně lidí vykřikuje, že by si čínské auto nekoupili... Ale až tady budou, tak se budou kupovat ve velkém. A nejen u nás. Ukazuje se, že bude po nich velký hlad minimálně v celé (západní Evropě). Zatím se evropským úřadům daří legislativou držet čínskou produkci za hranicemi. Dlouho to ale takto nevydrží...
MB
Re: Re: Re: mozna....
Tot otazka jestli budou. Vem si, ze uz tu nekdy v dobe Felicii bylo ted nevim jestli ruske? vozitko Tavria, ktere stalo kolem 100t. Dost se o nem sice mluvilo, ale s prodeji uz to tak zhave nebylo. Preci jen kazdy uz nekdy jel v necem lepsim ac to nebylo treba jeho a vlezt pak do nekterych aut...Ono i tech 100t. nekdy po osobni zkusenosti s "vyrobkem" muze byt az moc penez.... Jo a Tavrii obcas potkam a vetsinou polorozpadlo a hnilou... Zlata Felda.
Číňanům jsme předali automobilový byznys na zlatém podnosu, říká šéf Brano
„Evropa směřuje ke skanzenu, Číňanům jsme předali byznys na zlatém podnosu,“ říká o vývoji...
Tatra má nejmladšího šéfa vývoje v historii, třicetiletého veteránistu
Od počátku března nově zastává pozici ředitele výzkumu a vývoje společnosti Tatra Trucks Jakub...
{NADPIS reklamního článku dlouhý přes dva řádky}
{POPISEK reklamního článku, také dlouhý přes dva a možná dokonce až tři řádky, končící na tři tečky...}
Slovenská superstar Kabaň namaluje auta pro Číňany. Dohlédne i na tvary MG
Premium Na otázku, co bude s designérem Jozefem Kabaněm poté, co skončil v odkladišti stylistů Volkswagenu...
Exota z bazaru se není třeba bát, SsangYong Korando postavili festovně
Premium Když se řekne SsangYong Korando, mnoho lidí sice ví, že je to nějaké auto, ale vlastně ani nevědí,...
{NADPIS reklamního článku dlouhý přes dva řádky}
{POPISEK reklamního článku, také dlouhý přes dva a možná dokonce až tři řádky, končící na tři tečky...}
VW chystá restart v Číně. Nový koncept jsme prozkoumali jako jediní na světě
Exkluzivně Andreas Mindt, obrovský sympaťák a nadšený autař s šéfdesignérskou tužkou značky Volkswagen obchází...
Toyota slaví, je novou dvojkou českého trhu
Domácí automobilka Škoda Auto je prakticky neotřesitelnou jedničkou českého trhu s novými...
Test prodejců aut: Za hvězdy, exoty i nuly. Ani milion nezaručí respekt
Premium I když automobilky odvážně plánují strategie, jak si podmaní české zákazníky, takříkajíc skutek...
První jízda novou Dacia Duster. Odolný klasik dostal místo dieselu hybrid
Dacia Duster prošla ve třetí generaci výraznou proměnou. I přes citelné změny v ceníku a nabídce...
KOMENTÁŘ: Do parkovací války se zapojují aktivisté, politici i městské části
Premium Parkovací barikády mají dvě strany. Na jedné jsou ti, kteří chtějí parkovat na ulici tak, jak jsou...
Akční letáky
Prohlédněte si akční letáky všech obchodů hezky na jednom místě!