Diskuze
Jak se jezdí v Česku? Hlavně rychle
Děkujeme za pochopení.
eliska
ceska doprava potrebuje prevalcovat
neni bezpecna vzhledem ke kvalite silnic..neumite si predstavit jaky je to rozdil, kdyz se nepredjizdi..kdyz se jezdi plynule a pohodove..naucili se to jinde, na sirsich silnicich, s pojizdnym ramenem na obouch stranach, nauci se to i v cesku...dokud nebudou 4proudove silnice (2 tam 2 zpet), tak se to musi resit zakazem predjizdeni
jk
kde žiješ
Opravdu seš tak naivní, že si myslíš, že nový zákon něco změní na tom, že řidič stříbrného BMW se bude chovat jinak, nebo že ho někdo z policajtů bude pokutovat? To raději budou 10x buzerovat tebe v zaplivaný fábce a ta hovádka v těžkejch auťácích a v poslední době v off-roadech, myslíc si, že jsou nesmrtelná, budou jezdit jak prasata dál - sám jich znám několik a dám za to ruku do ohně.
davexx
Re: kde žiješ
A proto je podle Vás ten zákon špatný? A co by se tedy mělo dělat?
Grifit
Výzva na 1. července
Ukažme "tvůrcům" pravidel co to vlastně chtějí! Jezděme 1. července důsledně podle pravidel, zejména co se týče rychlosti a zastavování před přechody. Předpokládám, že se doprava (zejména ve větších městech) musí dočista zastavit. http://www.novapravidla.nazory.cz/" target="_blank" rel="nofollow">http://www.novapravidla.nazory.cz/
Pepa Nos
Re: Výzva na 1. července
No a co? I kdybys nakonec jel jenom 20 km/h, budeš prostě dodržovat pravidla. Tak asi.
Gilsa
:-)
No hlavně že ČR vyhrála první cenu v počtu dopravních zanček na 100m.
Milan
Přitvrdit na piráty, to je jediná správná cesta
http://pirati.uzitecne.info/" target="_blank" rel="nofollow">http://pirati.uzitecne.info/
kutil
Logika a smysl omezení rychlosti.
Řídím již 22 a jezdil jsem jak v EU, tak v USA a tak mohu porovnávat. Sám jezdím v ČR tak jak uznám dle konkrétní situace a ne podle dopravních značek. Za celou dobu jsem za nedodržení rychlosti dostal 3pokuty a to na místech, kde jasně policie jen chtěla vybrat peníze (prázdná silnice bez provozu mimo obytné bloky a bez lidí v okolí.) Na rozdíl od toho denně vidím desítky míst, kde by policisté měli stát a nestojí. Je otázka proč. Osobně jezdím mimo město do 140km/h, na dálnicích do 190km/h. Průměrně jezdím mimo město 100km/h a na dálnici 150km/h. Ve městě jezdím do rychlosti 60km/h. Rozdíl mezi ČR a např USA je v tom, že v USA velice rychle auta najedou na dálnice a všechny tranzitní trasy vedou po dálnici. V ČR, hlavně v poslední době jsou silnice plné kamiónů a tím horší je že naši zákonodárci nejsou schopni schválit výstavbu více dálnic a obchvatů měst.
Jan
Značky
Na článku mne zaráží, že se zmínění "testaři" vůbec nezamýšleli, zda mají některé značky o maximální povolené rychlosti smysl. Vím bezpečně o několika jen v našem regionu, které tam někdo zapíchl ještě v době, kdy tam jezdily koňské povozy a dnes zcela ztrácejí opodstatnění. Značka obce začíná v poli, pět kilometrů jedete padesátkou a nepotkáte živáčka natož auto. Je to normální? Proč ta značka s padesátkou není v místě, kde začínají baráky, tak jak je tomu např. ve vámi zmiňovaném Rakousku. Přeji policajtům hodně úspěchů, až zase budou stát za značkou 30 km/hod., která tam zbyla po stavbě zastávky autobusu a vybírat. Však co, když statistiky nehodovosti nevyjdou, nějak už se upraví ...
Jirka
Re: Značky
Od toho jsou dopravní policisté a doopravní inženýři, aby omezení rychlosti pomocí dopravních značek stanovovali tam, kde to má opodstatnění. Vám ani mně jako účastníkovi silničního provozu to nepřísluší a nezbývá, než dopravní značky respektovat. Mnohdy jsou za těmito omezeními věci, o kterých běžný řidič nemá tušení a jsou opodstatněná. Pokud se vám nějaké omezení nezdá, obraťte se se s podnětem na příslušný dopravní odbor. Ale jinak je mi z Vašeho příspěvku jasné, že jste zkušený řidič, prostě suverén, kterému se nic nemůže stát a ostatní řidiči (né tak schopní, pohotoví, rychlí, s pomalejšími auty, atd...) se podle Vás jistě mají jít bodnout někam, že jo ...
Eman
Nadprumernost
V anonymni ankte tvrdilo o sobě 90 % ridicu, ze jsou nadprumerni
Zbytek jsou skromni nebo opravdu neschopni. Nekteri ridici z tech 90% se to jiz nikdy nedozvi, ze se pletli.
Pred par lety jsem jeste jezdil jako obvykle "nadprumerne prase", nastesti bez nasledku. Jsem rad, že jsem toto obdobi prezil. Ani dnes nejezdim jako svaty ale asi o 40km/h pomaleji nez drive. Rad bych se ze svych cest vracel domu zivy.
Videli jste uz po nehode jak "pekne" zraneni prosi o pomoc? Omezte agresivitu, stoji to za to.
Andee
Neskutečný
Opravdu mi zůstává rozum stát, když čtu výblitky některých z vás. Mám papíry dvanáct let, za tu dobu jsem najezdil cca 400.000 km, takže vyježděnej jsem dost. Zavinil jsem za tu dobu jedinou nehodu, když jsem nedobrzdil v koloně v Praze, protože mi jedno kolo vůbec nebrzdilo, jelikož bylo na tě bílé plastické hladké čáře. Škoda byla si 30000 na mý Hondě na Fávu akorát vyskočil zadní nárazník z jednoho úchytu. Takže když řeknu, že jsem celkem dobrej řidič, nebudu se ani moc vytahovat. Předpisy se snažím většinou dodržovat i když umím taky pěkný prasečiny a baví mě jezdit rychle. Ale uvědomuju si u toho, že to rozhodně není v pořádku a nenamlouvám si alibisticky, že "když jsem tak dobrej, mám morální právo lítat po silnici jako debil". A dokud si tohle někteří z vás neuvědomí, bude to na silnicích pořád vypadat jak na bojišti
davexx
Re: Neskutečný
Dobrej řidič budete, až budete dodržovat pravidla, do té doby si to můžete pouze nalhávat.
Policisté tasí radary v pátek. Víme, kde budou měřit
Dopravní policie bude v pátek 19. dubna měřit rychlost na několika stovkách míst po celé České...
Číňanům jsme předali automobilový byznys na zlatém podnosu, říká šéf Brano
„Evropa směřuje ke skanzenu, Číňanům jsme předali byznys na zlatém podnosu,“ říká o vývoji...
{NADPIS reklamního článku dlouhý přes dva řádky}
{POPISEK reklamního článku, také dlouhý přes dva a možná dokonce až tři řádky, končící na tři tečky...}
S miniskútrem Tokio můžete bez řidičáku vyrazit na silnici i cyklostezku
Vypadá jako motorka, ale motorka to není. I když se tak chová. To je elektroskútr ViaGo Tokio. K...
Tatra má nejmladšího šéfa vývoje v historii, třicetiletého veteránistu
Od počátku března nově zastává pozici ředitele výzkumu a vývoje společnosti Tatra Trucks Jakub...
{NADPIS reklamního článku dlouhý přes dva řádky}
{POPISEK reklamního článku, také dlouhý přes dva a možná dokonce až tři řádky, končící na tři tečky...}
Sraz vytříbených bavoráků přivítal žraloka, botu i nejlepší M všech dob
Rekordní. Tak se dá shrnout letošní setkání majitelů a příznivců vozů BMW divize M. Na trať...
VW chystá restart v Číně. Nový koncept jsme prozkoumali jako jediní na světě
Exkluzivně Andreas Mindt, obrovský sympaťák a nadšený autař s šéfdesignérskou tužkou značky Volkswagen obchází...
Tesla 3 je v ČR nejlevnější v historii, značce klesají prodeje
Americký výrobce elektromobilů Tesla snížil ceny, například v USA, Číně a Německu, všimla si...
Pozemní biz-jet startuje. Excentrický lexus inspiroval svět letecké dopravy
Kdo by to byl býval řekl, že nejdražším lexusem současnosti se stane luxusní dodávka s monogramem...
Slovenská superstar Kabaň namaluje auta pro Číňany. Dohlédne i na tvary MG
Premium Na otázku, co bude s designérem Jozefem Kabaněm poté, co skončil v odkladišti stylistů Volkswagenu...