Jak ušetřit za Rolls Royce? Nakupujte u Číňanů!

  • 39
Šikovné ruce konstruktérů a dělníků z daleké Asie si poradí s okopírováním čehokoliv. Rolls Royce Phantom ale už byl nad jejich síly. Rozměry a proporce ještě zvládli, obrovitý antický chrám mřížky chladiče s trochou fantazie také, přední světla už byla ale nad jejich síly. Narodil se tak Red Flag Hqd.

V Číně už kopírují harleye, ani při nákupu rolexek si už není člověk jistý, tiká-li mu na zápěstí práce švýcarských rukou.

Teď už došlo i na nejvyšší automobilovou aristokracii.

Rudá vlajka
Majestátní, krásný, urozený... je nejnovější rolls jménem Phantom. Když jede po ulicí, i ty nejdrzejší auta zastavují a uhýbají do příkopu.

Vše je nekompromisně velké a výrazné. Čínské výrobce ale úcta k rodu v případě rolls-royceů příliš nezajímá.

Chcete ušetřit, nemáte na rollse, ale přesto chcete jezdit v "kočáru" nejbohatších lidí světa? Je třeba se pídit po autě jménem Red Flag Hqd, v překladu "rudá vlajka".

Protiběžné dveře s mohutnými madly vyvedenými v chromu, kulaté mlhovky, maska chladiče tvaru a velikosti antického chrámů - konstruktéři se nerozpakovali okopírovat téměř vše. Jediný pokus o změnu přišel u předních světel, skončil katastrofou. Malá hranatá nahradila obrovská neforemná orientovaná vertikálně.

Pokud majitel vozu netrvá na rolss-royceovské emily usazené na začátku předlouhé kapoty, bude potřebovat na rudou vlajku asi 60 tisíc euro. Oproti originálu je to úspora větší než 300 tisíc euro.

Výtvor automobilky Hongki je prozatím ve fázi prototypu. Podle nepotvrzených informací by ale "Rudá vlajka" mohla vyrazit na silnici v roce 2008. Pod kapotu by měla dostat šestilitrový dvanáctiválec.

Originální Phantom s hrdým znakem R-R na přídi ukrývá pod dlouhatánskou kapotou dvanáctiválec s objemem 6,7 litru a maximálním výkonem 338 Kw (460 koní).

Čínská invaze do USA
Čína zaplavila svět levnými výrobky všeho druhu, teď se snaží zaměřit i na náročnější klientelu. Malcom Bricklin, muž, který v osmdesátých letech dovážel na americký trh automobily značky Yugo se opět přihlásil o slovo.

Čína zaplavila svět levnými výrobky všeho druhu, teď se snaží zaměřit i na náročnější klientelu. Malcom Bricklin, muž, který v osmdesátých letech dovážel na americký trh automobily značky Yugo se opět přihlásil o slovo.

Tentokrát hodlá v roce 2007 uvést na americký trh levná auta z Číny. Nejlevnější dostane cenu kolem 6 900 dolarů. Nabídka modelů by měla zahrnovat nejrozličnější auta, kupé počínaje a kombíky konče.

Rolls Royce pro chudé nebude!

ANO:

 

Před časem připustil šéf britské automobilky Ian Robertson, že by se mohl na trhu objevit o něco chudší Rolls Royce pro méně movitou klientelu.

NE:

Jeho úvahy však rázně ukončil Helmut Panke, šéf BMW, které britskou automobilku vlastní. Rolls Royce má zůstat výlučným vozem na žádné slevovaní z luxusu není prostor. Podle Pankeho by také menší a levnější Rolls Royce mohl konkurovat BMW.

ANO:

Podle německého magazínu AutomobilWoche ale bude britský výrobce v nejbližší době měnit strategii. Objevit by se tak mohly další dva nebo tři rollsy. Šéf vývoje potvrdil myšlenky na rozšíření nabídky. Nové modely by měly zamířit pod phantom.

Dočkáme se baby-rollse ...nebo ne?