Klávesové zkratky na tomto webu - základní
Přeskočit hlavičku portálu

Jakými auty jezdí špičkoví manažeři?

aktualizováno 
Vratislav Kulhánek, předseda představenstva Škody Auto Mladá Boleslav: ŠKODA OCTAVIA RS.
Vratislav Kulhánek, předseda představenstva Škody Auto Mladá Boleslav: ŠKODA OCTAVIA RS.

Přemysl Klíma, generální ředitel Telecomu: AUDI A8. "Veškerá služební auta máme z koncernu Volkswagen," říká mluvčí společnosti Telecom Vladan Crha. "Začínáme u Škodovek Felicia, Fabia a Octavia, vrcholový management má Volkswageny Passat a top management jezdí s vozy AUDI."

Pavel Kavánek, generální ředitel Československé obchodní banky: OPEL OMEGA KOMBI.

Martin Roman, generální ředitel Škody Plzeň: PEUGEOT 607. "Tento vůz má nejen generální ředitel, ale také zbývající čtyři ředitelé a členové představenstva," upřesňuje mluvčí firmy Karel Samec. "Peugeot nabídl při nákupu služebních vozů naprosto nejvýhodnější podmínky."

Jaroslav Míl, generální ředitel a předseda představenstva ČEZ: OPEL OMEGA. "Tento vůz generální ředitel zdědil po svém předchůdci," konstatuje mluvčí firmy Ladislav Kříž.

Tony Van Kralingen, generální ředitel Plzeňského Prazdroje: BMW 740.

Josef Vozdecký, generální ředitel společnosti Bohemia Sekt Starý Plzenec: AUDI A6.

Fumio Inoue, generální ředitel Matsushita Television Centra Europe Plzeň: AUDI A8 QUATTRO.

Radovan Vávra, generální ředitel a předseda představenstva Komerční banky: AUDI S8. "Modrý vůz s pětačtyřiceti tisíci kilometry a řidiče s pětačtyřiceti roky věku jsem zdědil po svém předchůdci," uvádí.

Martin Petrášek, generální ředitel společnosti Stock Plzeň: BMW 523.
Autor:




Nejčtenější

Nově vyrobené vozy Seat v továrně automobilky ve španělském Martorellu (24....
Katalánsko je automobilová velmoc, snahy o odtržení děsí výrobce

Bouřící se Katalánci dělají vrásky také automobilkám. V nejbohatším regionu Pyrenejského ostrova, který se chce odtrhnout od Španělska, sídlí Seat a velkou...  celý článek

Škoda Rapid Spaceback ScoutLine
VW dál plánuje levné auto pro Čínu. Indii má na starost Škoda

Navzdory zmrazení jednání s indickou Tata Motors pokračuje Volkswagen v plánu na vstup do segmentu levných aut. Do roku 2020 chce mít dvě nové modelové...  celý článek

Na palubním počítači nového GAZu si zahrajete i Tetris.
VIDEO: Facebook v autě? Ten má každý druhý, to ruská dodávka má Tetris

Тетрис, latinkou Tetris, je asi nejslavnější počítačová videohra všech dob. V roce 1984 ji vyvinul Rus Alexej Pažitnov....  celý článek

Tatra 600 Tatraplan
První prototypy Tatraplanu byly fiaskem. Musel pomoci vězněný Ledwinka

První poválečný aerodynamický osobní automobil z Kopřivnice se měl jmenovat Autoplan. Za jeho úspěšným dotažením do stavu vhodného pro sériovou výrobu stál i...  celý článek

Polestar 1
Kupé od Volva je zpátky, má jiné jméno, elektromotor a koupit se nedá

Volvo představuje první model své nové značky Polestar. Doposud vozila toto jméno upravená volva, dnes se z ní ovšem stává značka specializovaná na elektrické...  celý článek

Další z rubriky

Ford Fiesta
Prodeje malých aut rostou, Evropané si dopřávají dražší provedení

S 1,8 milionu prodaných vozů je kategorie malých aut v prvním pololetí letošního roku stále nejpopulárnější automobilovou třídou. Ale není tomu tak díky ceně,...  celý článek

Dětská sedačka s airbagy
VIDEO: Dětská autosedačka dostala airbagy, už se prodává

Každý den je podle světových statistik více než 5 500 dětí vážně zraněno při haváriích v silničním provozu. Děti mají v poměru k tělu větší hlavu než dospělí a...  celý článek

Turbodiesel V6 TDI koncernu Volkswagen
Podle kapitánů automobilového průmyslu není diesel žádná mrtvola

Diesely rozhodně nejsou ze hry, shodují se výrobci aut i jejich dodavatelé. Do vývoje naftových motorů v uplynulých letech investoval autoprůmysl obrovské...  celý článek

Najdete na iDNES.cz



mobilní verze
© 1999–2017 MAFRA, a. s., a dodavatelé Profimedia, Reuters, ČTK, AP. Jakékoliv užití obsahu včetně převzetí, šíření či dalšího zpřístupňování článků a fotografií je bez souhlasu MAFRA, a. s., zakázáno. Provozovatelem serveru iDNES.cz je MAFRA, a. s., se sídlem
Karla Engliše 519/11, 150 00 Praha 5, IČ: 45313351, zapsaná v obchodním rejstříku vedeném Městským soudem v Praze, oddíl B, vložka 1328. Vydavatelství MAFRA, a. s., je členem koncernu AGROFERT.