Diskuze
Zážitek na celý život: Zkusili jsme legendární Jawu Junák na okruhu
Děkujeme za pochopení.
J73i23ř72í 61K75o63c92u74r56e58k
Jen si říkám, proč se tyhle vylepšené stroje nikde neprodávaly? A tak to zůstalo až do hořkého konce značky.
J62a21r84o69s73l61a83v 94P68r38o56c51h95á28z58k82a
Přední vidlice ze 634? Paráda.
J92a12n22e28k 69W40a11g30n14e70r
Ten byl trochu jiný, tohle vychází z tehdejších soutěžních Jaw, kterým se právě říkalo Banán...
S56e41i63d35l 19P40e67t13r
Ach jo, další fachidiot ... "čtyřpístové bubnové brzdy" ???
To je tak těžký si autore zjistit co je to za druh brzd?
Za prvé ty brzdy jsou mechanicky ovládané, takže se žádné "písty" jaksi nekonají a pak se jedná se o tzvn. "dvounáběžné brzdy".
Neboli obě čelisti v bubnu jsou "náběžné" čímž se dá docílít zvýšení účinnosti téměř na dvojnásobek oproti klasickému provedení bubnové brzdy s jednou náběžnou a jednou úběžnou čelistí.
Do sériové výroby toto řešení dostala Jawa s typem 634 a vyráběla jej až do doby než konečně (asi tak o 25 let později oproti zbytku světa) začala používat na předku kotouče.
V hydraulickém provedení tento princip pak využívala na přední nápravě např. Š 1203 nebo rusky uaz.
J94i81ř67í 32S26c53h13w92a71c42h
V konstrukci bubnové brzdy se moc detailně neorientuji. Ale v tvém příspěvku mě zaujalo to, že se tak tvrdě vymezuješ proti autorovi, děláš z něho idiota a přitom mu vyčítáš pojem, který v článku vůbec není. To mi připadá poněkud slušně řečeno pošetilé....
J11a88n 66J19e72ž89e75k
> Například vidlice byla použita sériová z JAWY 634...
Zjistěte si, kdy se začala vyrábět 634ka. Pravda 634ka měla vidlici shodnou s 633kou, ale...
V70l27a29d65i49s42l98a87v 57N64o35h70e85j67l
parada zavidim, moc pekny fotky a verim ze uzasny svezeni, nikdy se mi nepostestilo (a Jawa 350/360 z 67 co mam je samo na hony jinde). btw supr taky ta ZX7R, tu radim na prvni misto v designu.
Autoškoly mají povinně vyučovat holandský chvat na otevření dveří, přeje si EU
Autoškoly by se měly do budoucna při výcviku nových řidičů věnovat bezpečnosti chodců a cyklistů....
Ukrajinský malíř nevzdává boj se Škodou. Spor o design zamítl i ústavní soud
Malíř a designér Vladislav Vovkanič neuspěl s ústavní stížností ve sporu se společností Škoda Auto....
{NADPIS reklamního článku dlouhý přes dva řádky}
{POPISEK reklamního článku, také dlouhý přes dva a možná dokonce až tři řádky, končící na tři tečky...}
AUTOVIDEO: Čínské ferrari nemá žádné zápaďácké díly. Stovku dá za 1,9 s a stojí třetinu
Čína se stále více emancipuje i v případě supersportovních aut. V poslední době se objevily...
Autorizované, nebo neautorizované servisy? Boj mezi nimi se vyostřuje
Dát auto do autorizovaného, nebo neautorizovaného servisu? Věčné dilema, které nemá jednoduchou...
{NADPIS reklamního článku dlouhý přes dva řádky}
{POPISEK reklamního článku, také dlouhý přes dva a možná dokonce až tři řádky, končící na tři tečky...}
Šedesátiny slavné škodovky. Embéčko bylo krásné a moderní, na dlouho poslední
Dnešní Škoda se dá co do objemu výroby i množství modelů jen těžko srovnávat s předchozí...
Dopravní policie v pohotovosti. Akce Velikonoce bude probíhat čtyři dny
S cílem zabezpečit plynulost dopravy a zvýšit bezpečnost všech účastníků silničního provozu...
Xiaomi na kolech v prodeji. Čínský výrobce telefonů už nabízí svůj elektrovůz
Čínský výrobce chytrých telefonů Xiaomi vstupuje na trh s elektromobily. Firma v Číně zahajuje...
Diář petrolheada: Do Mostu dorazí klenoty z Mnichova i Stuttgartu
Zdá se, že i přes poslední záchvěvy je zima u konce a vládu po ní přebírá snad rovnou léto. Alespoň...
Za nula i skoro sedm procent. Úrok na dotovaný elektromobil se hodně liší
V půlce března byly v Česku spuštěny dotace na elektromobily. Řada lidí je vítá, ale systém podpory...
2+kk / Balkon, Novostavba, Praha 9 - Prosek.
Čakovická, Praha 9 - Prosek
2 490 000 Kč