Diskuze
Zážitek na celý život: Zkusili jsme legendární Jawu Junák na okruhu
Děkujeme za pochopení.
J42i77ř25í 42K67o28c19u11r31e38k
Jen si říkám, proč se tyhle vylepšené stroje nikde neprodávaly? A tak to zůstalo až do hořkého konce značky.
J35a92r25o82s46l39a10v 62P76r13o37c28h74á21z19k39a
Přední vidlice ze 634? Paráda.
J33a74n 63B26a41l27o85u46n
Ten rám je hodně podobný jako na Bizonu.
J83a61n63e82k 69W88a27g65n40e88r
Ten byl trochu jiný, tohle vychází z tehdejších soutěžních Jaw, kterým se právě říkalo Banán...
S29e19i67d70l 57P74e87t54r
Ach jo, další fachidiot ... "čtyřpístové bubnové brzdy" ???
To je tak těžký si autore zjistit co je to za druh brzd?
Za prvé ty brzdy jsou mechanicky ovládané, takže se žádné "písty" jaksi nekonají a pak se jedná se o tzvn. "dvounáběžné brzdy".
Neboli obě čelisti v bubnu jsou "náběžné" čímž se dá docílít zvýšení účinnosti téměř na dvojnásobek oproti klasickému provedení bubnové brzdy s jednou náběžnou a jednou úběžnou čelistí.
Do sériové výroby toto řešení dostala Jawa s typem 634 a vyráběla jej až do doby než konečně (asi tak o 25 let později oproti zbytku světa) začala používat na předku kotouče.
V hydraulickém provedení tento princip pak využívala na přední nápravě např. Š 1203 nebo rusky uaz.
J20i68ř11í 23S13c13h33w38a93c44h
V konstrukci bubnové brzdy se moc detailně neorientuji. Ale v tvém příspěvku mě zaujalo to, že se tak tvrdě vymezuješ proti autorovi, děláš z něho idiota a přitom mu vyčítáš pojem, který v článku vůbec není. To mi připadá poněkud slušně řečeno pošetilé....
J47a14n 96J18e17ž78e97k
> Například vidlice byla použita sériová z JAWY 634...
Zjistěte si, kdy se začala vyrábět 634ka. Pravda 634ka měla vidlici shodnou s 633kou, ale...
M83a75r26t92i87n 85L71a87c84o
633 - Bizon mala inú vidlu, ako 634.
V91l98a70d62i26s87l37a85v 16N26o45h69e58j59l
parada zavidim, moc pekny fotky a verim ze uzasny svezeni, nikdy se mi nepostestilo (a Jawa 350/360 z 67 co mam je samo na hony jinde). btw supr taky ta ZX7R, tu radim na prvni misto v designu.
Test prodejců aut: Za hvězdy, exoty i nuly. Ani milion nezaručí respekt
Premium I když automobilky odvážně plánují strategie, jak si podmaní české zákazníky, takříkajíc skutek...
Tatra má nejmladšího šéfa vývoje v historii, třicetiletého veteránistu
Od počátku března nově zastává pozici ředitele výzkumu a vývoje společnosti Tatra Trucks Jakub...
{NADPIS reklamního článku dlouhý přes dva řádky}
{POPISEK reklamního článku, také dlouhý přes dva a možná dokonce až tři řádky, končící na tři tečky...}
Slovenská superstar Kabaň namaluje auta pro Číňany. Dohlédne i na tvary MG
Premium Na otázku, co bude s designérem Jozefem Kabaněm poté, co skončil v odkladišti stylistů Volkswagenu...
Exota z bazaru se není třeba bát, SsangYong Korando postavili festovně
Premium Když se řekne SsangYong Korando, mnoho lidí sice ví, že je to nějaké auto, ale vlastně ani nevědí,...
{NADPIS reklamního článku dlouhý přes dva řádky}
{POPISEK reklamního článku, také dlouhý přes dva a možná dokonce až tři řádky, končící na tři tečky...}
VW chystá restart v Číně. Nový koncept jsme prozkoumali jako jediní na světě
Exkluzivně Andreas Mindt, obrovský sympaťák a nadšený autař s šéfdesignérskou tužkou značky Volkswagen obchází...
Čína udává v autoprůmyslu směr, pekingskému salonu vládnou elektromobily
Elektromobily a digitální konektivita jsou hlavním tématem největšího čínského autosalonu, který...
Pražský vynález: dodávky ohlídá umělá inteligence, odpočítá jim parkování
Časomíry, umělá inteligence, která umí číst poznávací značky a kamery. Radnice Prahy 1 dokončila...
Europoslanci schválili lepší vymáhání pokut za dopravní přestupky v zahraničí
V Evropské unii by měla fungovat lepší spolupráce mezi členskými státy při vymáhání pokut pro...
Toyota slaví, je novou dvojkou českého trhu
Domácí automobilka Škoda Auto je prakticky neotřesitelnou jedničkou českého trhu s novými...
Akční letáky
Prohlédněte si akční letáky všech obchodů hezky na jednom místě!