Diskuze
Zážitek na celý život: Zkusili jsme legendární Jawu Junák na okruhu
Děkujeme za pochopení.
J24i23ř91í 54K96o17c10u96r38e18k
Jen si říkám, proč se tyhle vylepšené stroje nikde neprodávaly? A tak to zůstalo až do hořkého konce značky.
J26a51r35o85s57l66a18v 85P27r30o54c15h96á70z75k51a
Přední vidlice ze 634? Paráda.
J33a91n80e42k 62W68a33g80n56e76r
Ten byl trochu jiný, tohle vychází z tehdejších soutěžních Jaw, kterým se právě říkalo Banán...
S62e38i72d69l 32P26e92t32r
Ach jo, další fachidiot ... "čtyřpístové bubnové brzdy" ???
To je tak těžký si autore zjistit co je to za druh brzd?
Za prvé ty brzdy jsou mechanicky ovládané, takže se žádné "písty" jaksi nekonají a pak se jedná se o tzvn. "dvounáběžné brzdy".
Neboli obě čelisti v bubnu jsou "náběžné" čímž se dá docílít zvýšení účinnosti téměř na dvojnásobek oproti klasickému provedení bubnové brzdy s jednou náběžnou a jednou úběžnou čelistí.
Do sériové výroby toto řešení dostala Jawa s typem 634 a vyráběla jej až do doby než konečně (asi tak o 25 let později oproti zbytku světa) začala používat na předku kotouče.
V hydraulickém provedení tento princip pak využívala na přední nápravě např. Š 1203 nebo rusky uaz.
J60i68ř17í 93S82c31h64w72a41c89h
V konstrukci bubnové brzdy se moc detailně neorientuji. Ale v tvém příspěvku mě zaujalo to, že se tak tvrdě vymezuješ proti autorovi, děláš z něho idiota a přitom mu vyčítáš pojem, který v článku vůbec není. To mi připadá poněkud slušně řečeno pošetilé....
J81a88n 73J85e90ž52e33k
> Například vidlice byla použita sériová z JAWY 634...
Zjistěte si, kdy se začala vyrábět 634ka. Pravda 634ka měla vidlici shodnou s 633kou, ale...
V94l26a19d15i29s13l74a35v 39N19o59h77e88j37l
parada zavidim, moc pekny fotky a verim ze uzasny svezeni, nikdy se mi nepostestilo (a Jawa 350/360 z 67 co mam je samo na hony jinde). btw supr taky ta ZX7R, tu radim na prvni misto v designu.
Policisté tasí radary v pátek. Víme, kde budou měřit
Dopravní policie bude v pátek 19. dubna měřit rychlost na několika stovkách míst po celé České...
Číňanům jsme předali automobilový byznys na zlatém podnosu, říká šéf Brano
„Evropa směřuje ke skanzenu, Číňanům jsme předali byznys na zlatém podnosu,“ říká o vývoji...
{NADPIS reklamního článku dlouhý přes dva řádky}
{POPISEK reklamního článku, také dlouhý přes dva a možná dokonce až tři řádky, končící na tři tečky...}
S miniskútrem Tokio můžete bez řidičáku vyrazit na silnici i cyklostezku
Vypadá jako motorka, ale motorka to není. I když se tak chová. To je elektroskútr ViaGo Tokio. K...
Tatra má nejmladšího šéfa vývoje v historii, třicetiletého veteránistu
Od počátku března nově zastává pozici ředitele výzkumu a vývoje společnosti Tatra Trucks Jakub...
{NADPIS reklamního článku dlouhý přes dva řádky}
{POPISEK reklamního článku, také dlouhý přes dva a možná dokonce až tři řádky, končící na tři tečky...}
Sraz vytříbených bavoráků přivítal žraloka, botu i nejlepší M všech dob
Rekordní. Tak se dá shrnout letošní setkání majitelů a příznivců vozů BMW divize M. Na trať...
VW chystá restart v Číně. Nový koncept jsme prozkoumali jako jediní na světě
Exkluzivně Andreas Mindt, obrovský sympaťák a nadšený autař s šéfdesignérskou tužkou značky Volkswagen obchází...
Tesla 3 je v ČR nejlevnější v historii, značce klesají prodeje
Americký výrobce elektromobilů Tesla snížil ceny, například v USA, Číně a Německu, všimla si...
Pozemní biz-jet startuje. Excentrický lexus inspiroval svět letecké dopravy
Kdo by to byl býval řekl, že nejdražším lexusem současnosti se stane luxusní dodávka s monogramem...
Slovenská superstar Kabaň namaluje auta pro Číňany. Dohlédne i na tvary MG
Premium Na otázku, co bude s designérem Jozefem Kabaněm poté, co skončil v odkladišti stylistů Volkswagenu...
Jak na rychlou a jednoduchou večeři s rýží?
Díky své všestrannosti se rýže LAGRIS už dlouho stávají nedílnou součástí mnoha pokrmů z celého světa. Bez ohledu na to, zda se používají k...