Diskuze
Na jaře dorazí nová Jawa 350 OHC. Základ bude čínský
Děkujeme za pochopení.
H26o52n65z14a 85T79a90r
O dvoutaktním motoru se říká, že musel skončit, protože nesplňoval emise.
Přitom jsou výrobci, kteří dokázali dvoutaktní motor upravit tak, že splňuje EMISNÍ NORMU EURO 4 Francouzsko-Španělský výrobce Sherco
M51i22r76o42s80l12a41v 42S71t95e12i80n46e67r
Tento stroj mi připomíná v Indii často viděný RoyalEnfield. Klasický stroj s výkonem podle obsahu mezi 350 a 500 kolem 30 HP. Existuje i dieslová verze, se spotřebou 1,5 l na stovku. V Evropě jsou problémy s homologací-to postihne i předmět článku.
K43a17r30e47l 18P63a82n85c28e88r
Zlata moje petistovka, ta mela alespon image a ten zvuk. Dodnes na ni vzpominame.
V15á84c75l38a39v 46T93o91m34e76k
To byl nádherný stroj.
T63o28m18á84š 20B92a18u83e98r
A kdy už tu bude ta úžasná retro JAWA tisícovka s motorem koupeným v rámci konkurzu MuZ, obludným designem spatlaným za pomoci kladiva a svěráku na ponku dílny v Týnci a cenou 300.000 Kč, na kterou se ,,třesou" všichni motorkáři na planetě, kteří odhazují své HDéčka, Hondy, Dukny a další podobné šunty, aby poznali, co je to pořádný motocykl světové úrovně
H55o37n17z76a 77T62a68r
MuZ výroba ukončena ?
http://www.motohouse.cz/legendarni-nemecka-znacka-mz-jde-do-konkurzu
M35i58c52h75a26l 64H14o42r59s18k88y
nadáváte na čínu ale tenhle motor je úžasnej--Chang Jiang 750 ohv--rusové ho ukradli Němcům a čína zase rusům akorát zvětšili objem o 100ccm
http://moto.zombdrive.com/chang-jiang/chang-jiang-750-j-1-with-sidecar/
V21á90c13l66a52v 11S39v33o53b89o76d43a
No jó,všichni kradnú.
A60n58t66o81n11í39n 26S23e71b18e41r28a
No slušný nový motocykl pod 250 tisíc nekoupíte.
A platí to i po pomto oznámení.
Ale je to ferová nabídka.
Jsme kopie Jawy z číny, nová za 100 tisíc. Ber nebo nech být.......
Ale jezdit na motorce které nedokážu věřit. No to není nejlepší nápad.
V20o51k90o29u15n 59V58l74a19d42i44m16i88r
Ve dvaceti mi nedelalo problemy tlacit motorku i 10 km. Ale dnes bych na to uz nemel, a ony jsou ty masiny dnes taky o dost tezsi.
J83a15n 47H54r18u78z57a
Janeček s Waltrem se obrací v hrobě.
M24i62l25a67n 97N32ě41m30e90c
To "wa" z Jawy nebyl Walter, ale Wanderer. Jinak souhlasím :)
A49n81t71o47n41í59n 48Š13v47i39h28n68o79s
To už ale není JAWA....... Ach jo, ta globalizace.
P27a23v59e91l 26J33e78ř68á62b39e82k
Tady pořád "čína, čína...".
Ale oni mají i kvalitní zboží a mnohé se v kvalitě zlepšuje.
Například: ... ta skleróza - nemohu si vzpomenout. tak třeba čínské nudle
T13o57m36á33š 31B82a28u38e82r
Posledních 25 let pochybuji o duševním zdraví ,,manažerů" v Týnci i Velešíně. Již dávno hotový jednoválcový vodou chlazený čtyřtakt 400 ccm, který se měl vyrábět od roku 1990 se nikdy nevyráběl. 640 vyjela namísto s ním dále s dvoutaktem a po vstupu ČR do EU na trhu skončila. Jawa po nabrání dotací z Ministerstva průmyslu (z kapes daňových poplatníků), převyšujících 100 miliónů Kč, které obdržela coby soukromá firma na výrobu nového motocyklu, prý 1000 ccm, o kterém rovnou prohlásila, že se nebude podbízet zákazníkům a takto světový stroj bude stát cca 300.000 Kč (jako by to byl nějaký HD), vyleze s tím, že bude od Číňanů dovážet jejich motorku, foukne na ní ,,retronádrž" (asi z 634) a tento stroj bude slavně prodávat. Ovšem jaksi v Týnci zapomněli, že u nás platí pracovní sílu stejně jako jí v současnosti platí i Číňané doma. Dovezené moto tedy zbytečně prodraží cesta dlouhá 15.000 km. Srovnání s no-name firmou z Francie je nesmyslné, protože jim se dovoz z Číny vyplatí, když platí zaměstnancům 5x více, než v Týnci. V Jawě vsadili na kalkul ,,levně dovezeme, draho prodáme". Ale na to zákazníci neslyší, ti chtějí slušnou cenu, dostupný servis a díly a to je to, co Jawa vůbec nenabízí
T43o92m61á44š 51B52a55u97e51r
P.S. K Jawě nechovám antipatii, vystřídal jsem 250/590; 350/634, 632, 639 a 2x 640.
Číňanům jsme předali automobilový byznys na zlatém podnosu, říká šéf Brano
„Evropa směřuje ke skanzenu, Číňanům jsme předali byznys na zlatém podnosu,“ říká o vývoji...
Tatra má nejmladšího šéfa vývoje v historii, třicetiletého veteránistu
Od počátku března nově zastává pozici ředitele výzkumu a vývoje společnosti Tatra Trucks Jakub...
{NADPIS reklamního článku dlouhý přes dva řádky}
{POPISEK reklamního článku, také dlouhý přes dva a možná dokonce až tři řádky, končící na tři tečky...}
Slovenská superstar Kabaň namaluje auta pro Číňany. Dohlédne i na tvary MG
Premium Na otázku, co bude s designérem Jozefem Kabaněm poté, co skončil v odkladišti stylistů Volkswagenu...
Exota z bazaru se není třeba bát, SsangYong Korando postavili festovně
Premium Když se řekne SsangYong Korando, mnoho lidí sice ví, že je to nějaké auto, ale vlastně ani nevědí,...
{NADPIS reklamního článku dlouhý přes dva řádky}
{POPISEK reklamního článku, také dlouhý přes dva a možná dokonce až tři řádky, končící na tři tečky...}
VW chystá restart v Číně. Nový koncept jsme prozkoumali jako jediní na světě
Exkluzivně Andreas Mindt, obrovský sympaťák a nadšený autař s šéfdesignérskou tužkou značky Volkswagen obchází...
Toyota slaví, je novou dvojkou českého trhu
Domácí automobilka Škoda Auto je prakticky neotřesitelnou jedničkou českého trhu s novými...
Test prodejců aut: Za hvězdy, exoty i nuly. Ani milion nezaručí respekt
Premium I když automobilky odvážně plánují strategie, jak si podmaní české zákazníky, takříkajíc skutek...
První jízda novou Dacia Duster. Odolný klasik dostal místo dieselu hybrid
Dacia Duster prošla ve třetí generaci výraznou proměnou. I přes citelné změny v ceníku a nabídce...
KOMENTÁŘ: Do parkovací války se zapojují aktivisté, politici i městské části
Premium Parkovací barikády mají dvě strany. Na jedné jsou ti, kteří chtějí parkovat na ulici tak, jak jsou...
Akční letáky
Prohlédněte si akční letáky všech obchodů hezky na jednom místě!