Moderní dobu prozrazuje čirý světlomet.
Autor: Jan Altner, Motodeník.cz, pro iDNES.cz
Škrtnout si stupačkou v náklonu o silnici jsme si na nejistém odpružení prostě netroufli.
Autor: Jan Altner, Motodeník.cz, pro iDNES.cz
Co se nevejde do batohu, to přivážete na nosič.
Autor: Jan Altner, Motodeník.cz, pro iDNES.cz
Označení OHC tu bylo naposledy před skoro 60 lety.
Autor: Jan Altner, Motodeník.cz, pro iDNES.cz
Velká kola o průměru 19 palců vepředu a 18 palců vzadu podporují obratnost a rychlé změny směru.
Autor: Jawa
Při zběžném pohledu okamžitě vidíte typickou Jawu 350.
Autor: Jan Altner, Motodeník.cz, pro iDNES.cz
Jawa 350 OHC má dobrou přední brzdu, dvoupístek má razantní, ale čitelný nástup.
Autor: Jan Altner, Motodeník.cz, pro iDNES.cz
Našlapávací páka je stylový doplněk za příplatek 500 korun.
Autor: Jan Altner, Motodeník.cz, pro iDNES.cz
Museli jsme zajet i pod Pražský hrad.
Autor: Jan Altner, Motodeník.cz, pro iDNES.cz
Katalyzátory se musely schovat do nevzhledných trubek na výfukových svodech.
Autor: Jan Altner, Motodeník.cz, pro iDNES.cz
Zadní brzda se uplatní jen za jízdy se spolujezdcem, v sólové jízdě brzy zablokuje zadní kolo.
Autor: Jan Altner, Motodeník.cz, pro iDNES.cz
Budíky obsahují tachometr, otáčkoměr a digitální ukazatel ujetých kilometrů.
Autor: Jan Altner, Motodeník.cz, pro iDNES.cz
Na klidnou jízdu po krajině do 100 km/h je nová Jawa výborná.
Autor: Jan Altner, Motodeník.cz, pro iDNES.cz
Budíky obsahují tachometr, otáčkoměr a digitální ukazatel ujetých kilometrů.
Autor: Jan Altner, Motodeník.cz, pro iDNES.cz
Jawa 350OHC díky lehké stavbě obstojí i na polňačkách.
Autor: Jan Altner, Motodeník.cz, pro iDNES.cz
Budíky obsahují tachometr, otáčkoměr a digitální ukazatel ujetých kilometrů.
Autor: Jan Altner, Motodeník.cz, pro iDNES.cz
Pneumatiky Kenda Cruiser se hodí spíše na klidnější jízdu než sportovní náklony.
Autor: Jawa
Ovladače na řídítkách jsou moderní a dobře v dosahu.
Autor: Jan Altner, Motodeník.cz, pro iDNES.cz
Jawa 350 OHC
Autor: Jawa
Ovladače na řídítkách jsou moderní a dobře v dosahu.
Autor: Jan Altner, Motodeník.cz, pro iDNES.cz
Šroubovací víčko nádrže je součást jawácké tradice.
Autor: Jan Altner, Motodeník.cz, pro iDNES.cz
ABS je pouze na předním kole.
Autor: Jan Altner, Motodeník.cz, pro iDNES.cz
Výfuk Jawa převzala beze změn z Číny.
Autor: Jan Altner, Motodeník.cz, pro iDNES.cz
Zadní světlo a hlavně tvar zadního blatníku ve stylu Jawa.
Autor: Jan Altner, Motodeník.cz, pro iDNES.cz
Sedlo je pohodlné i po několika hodinách jízdy.
Autor: Jan Altner, Motodeník.cz, pro iDNES.cz
Motor svoji dráhu začal ve strojích Honda CB400 respektive XBR400.
Autor: Jan Altner, Motodeník.cz, pro iDNES.cz
Hlavní designový prvek s charakteristickými tvary je nádrž s chromovaným bočním krytem.
Autor: Jan Altner, Motodeník.cz, pro iDNES.cz
Chromované budíky se povedly, vypadají klasicky.
Autor: Jan Altner, Motodeník.cz, pro iDNES.cz
S novou Jawou jsme se vydali i na legendární místa české historie, třeba do Platnéřské ulice, kde po desetiletí sídlila prodejna náhradních dílů.
Autor: Jan Altner, Motodeník.cz, pro iDNES.cz
Jawa 350 OHC
Autor: Jawa
Shineray XY400-2
Autor: Honda
Honda CB400
Autor: Honda