Diskuze
Jawa se chystá na převrat. Zruší dvoutakty a staví litrovou motorku
Děkujeme za pochopení.
humanitární bombardér havel
motor VLASTNÍ konstrukce?????
tak to jsem jedna velká gratulace !!!!!!!!!!!!!!!! českou fabriku vyrábějící MOTORku s vlastním MOTORem bych milerád podpořil. jen by to chtělo pro nás, co máme zkušenosti zatím jen z fechtlu i něco klidnějšího o cca polovičním objemu, takříkajíc pro začátečníky.
možná by pro začátek i ta 350 stačila, ale ta se u nás, ani v nějaké zmodernizované verzi, neprodává. asi neplní nějaké limity či co
Tommy Gun
Trocha kreativity
A jde všechno, viz: http://www.motorkari.cz/moto-uzivatel/?muid=63969
Když tohle dokázal smontovat šikovnej amatér v garáži, tak fabrika by s tím neměla mít žádnej problém a to s minimálními náklady. Californian 250 se čtyřdobým, v jawě běžně používaným motorem by si na domácím trhu určitě našel svoje místo a v cizině by se taky neztratil. A od prvního pohledu je jasný, že je to JAWA.
Hrustic
Zajimave
Jak pravidelne koukam na tu starou tovarni halu v Tynci, tak me vubec nenapadlo, ze se tam jeste neco noveho vyrabi .... Par aut tam parkuje, ale myslel jsem, ze delaji jen nahradni dily pro stare stroje ...
Treba z toho jeste neco bude ... Je to k vzteku, kdyz clovek vidi jak to tu soudruzi zazdili
newstagger
OD ZAČÁTKU SEDUMDESÁTÝCH LET
motorky tak pro třetí svět a socialistický tábor - ostatně jako skoro všechno, doma za hříšných cca 18000 a na západ to dávali v podstatě za cenu materiálu, však se taky v GB říkalo po zdražení benzínu, " chcešli zdvojnásobit cenu škodovky, natankuj jí plnou nádrž"
Ale moc tomu nevěřím, zanikly jiný značky - německý, dodně britskejch... a jaký měly jmena
Inkvizitor Johny
Re: OD ZAČÁTKU SEDUMDESÁTÝCH LET
Byla jiná měnová politika. Nebyl ten plovoucí kurz, jak ho znáte dneska. Takže se to blbě přepočítává. Navíc režim chtěl valuty za každou cenu.
Tomash
Gratulace
Treba nas cekaji dalsi zlaty casy kvalitnich ceskych motoru :)
Yarda.
Tohle mi připomnělo náramkové hodinky Prim.
Dřív celkem ucházející i cenově (já mám už druhé), teď sortiment pro chudší zbohatlíky.
hugomárapokutář
Cože?
Voni ještě dělaj dvoutakty? Kdo to proboha kupuje?
Achnatonek
Re: Cože?
Ano, stále vyrábí dvoutakty, ale ty se nemohou prodávat v EU kvůli emisním normám. Je to myslím JAWA 350/640 a vyváží se do zemí s benevolentním přístupem k emisním normám, což byste jistě věděl, pokud byste si přečetl celý článek a ne jen nadpis .
BlackWhite81
vedení jawy jsou diletanti
doporučuji jin se podívat na americký chopr co běží každé pondělí na cool tv. tak se dělají motorky !!! a nepotřebují milony dolarů na vývoj !!! když se prostě chce tak to jde !!! stačí dát do google orange country choper
tomy21
Re: vedení jawy jsou diletanti
ty jseš asi trochu vedle co? není rozdíl mezi seriovou výrobou a stavěním motorek na míru??? a jaký by měli u nás odbyt takových strojů?
když už, tak se to píše chopper ;-)
Autoškoly mají povinně vyučovat holandský chvat na otevření dveří, přeje si EU
Autoškoly by se měly do budoucna při výcviku nových řidičů věnovat bezpečnosti chodců a cyklistů....
Ukrajinský malíř nevzdává boj se Škodou. Spor o design zamítl i ústavní soud
Malíř a designér Vladislav Vovkanič neuspěl s ústavní stížností ve sporu se společností Škoda Auto....
{NADPIS reklamního článku dlouhý přes dva řádky}
{POPISEK reklamního článku, také dlouhý přes dva a možná dokonce až tři řádky, končící na tři tečky...}
AUTOVIDEO: Čínské ferrari nemá žádné zápaďácké díly. Stovku dá za 1,9 s a stojí třetinu
Čína se stále více emancipuje i v případě supersportovních aut. V poslední době se objevily...
Autorizované, nebo neautorizované servisy? Boj mezi nimi se vyostřuje
Dát auto do autorizovaného, nebo neautorizovaného servisu? Věčné dilema, které nemá jednoduchou...
{NADPIS reklamního článku dlouhý přes dva řádky}
{POPISEK reklamního článku, také dlouhý přes dva a možná dokonce až tři řádky, končící na tři tečky...}
Šedesátiny slavné škodovky. Embéčko bylo krásné a moderní, na dlouho poslední
Dnešní Škoda se dá co do objemu výroby i množství modelů jen těžko srovnávat s předchozí...
Diář petrolheada: Do Mostu za klenoty z Mnichova i Stuttgartu
Zdá se, že i přes poslední záchvěvy je zima u konce a vládu po ní přebírá snad rovnou léto. Alespoň...
Za nula i skoro sedm procent. Úrok na dotovaný elektromobil se hodně liší
V půlce března byly v Česku spuštěny dotace na elektromobily. Řada lidí je vítá, ale systém podpory...
Ukrajinský malíř nevzdává boj se Škodou. Spor o design zamítl i ústavní soud
Malíř a designér Vladislav Vovkanič neuspěl s ústavní stížností ve sporu se společností Škoda Auto....
Číňané vycítili šanci uspět s létajícími auty, koupili práva na slovenský AirCar
Čínská společnost Hebei Jianxin Flying Car Technology koupila exkluzivní práva na výrobu a...
FOR KIDS by měl být zážitkem pro celou rodinu, říká Monika
Monika Pavlíčková (35 let) je maminkou dvou dcer, sedmileté Terezy a čtyřleté Laury, a zároveň také manažerkou obchodního týmu společnosti ABF,...