Klávesové zkratky na tomto webu - základní
Přeskočit hlavičku portálu

Jdete kupovat škodovku? Vezměte si oblek s kravatou, radí zkušený zákazník

aktualizováno 
-
Oblečení na úrovni a kapsy plné peněz. To jsou podle zkušeností Andrey Krejčí z Olomouce jediné dvě vlastnosti, které při příchodu zákazníka spolehlivě upoutají pozornost prodejců automobilů Škoda. Andrea Krejčí se totiž nedávno s přítelem rozhodla koupit nový vůz z mladoboleslavské produkce, a tak se vydali do nejbližších autosalonů Škoda. Hned v první prodejně prohlíželi vystavené modely přes půl hodiny, aniž si jich kdokoliv všiml. "Až později jsme pochopili, že kamenem úrazu je naše sportovní oblečení a mladistvý vzhled, ze kterého nekoukají peníze," vysvětluje Andrea Krejčí. Když se nakonec mladí zákazníci připomněli opodál postávajícímu mladému dealerovi, začal se jim konečně věnovat. "Zarazilo nás, že jeho první otázkou bylo, kolik na nové auto vlastně máme peněz," pokračuje motoristka. "S prodejci zahraničních značek máme zkušenost, že nejprve citlivými dotazy zjišťovali představy o vozidle, k jakému účelu by mělo sloužit, případně jak často a kde bude jezdit... a teprve pak se nenápadně dobrali k ceně." Zlom podle vyprávění Andrey Krejčí nastal v okamžiku, kdy její přítel naznačil, že mají zájem o nejdražší model octavie s všemožnými doplňky. "Najednou se kolem nás začalo točit hned několik dealerů, až jsme se nakonec ocitli v kanceláři majitele prodejny nad šálkem kávy. A začala přemlouvací kampaň," říká mladá žena. Podobná situace se prý opakovala až na jednu výjimku také u dalších škodováckých prodejců. A když je po týdnu navštívili znovu, tentokrát však ona v kostýmku a on v obleku s kravatou? "Ukázal se dramatický rozdíl v chování obchodníků. Najednou jsme byli hned po vstupu do salonu středem jejich pozornosti," doplňuje Andreu Krejčí její přítel. "Prostě - až oblek s kravatou mi vymohl seriózní jednání na úrovni."
Autor:




Nejčtenější

Toyota Tj Cruiser
Autofotka týdne: Toyota zkřížila SUV s dodávkou

Crossovery, to jsou dnes módní auta křížící SUV s kdečím. Obvykle to ovšem končí u vcelku konvenčně tvarovaných aut. U Toyoty se ale odvázali, jejich koncept...  celý článek

Nově vyrobené vozy Seat v továrně automobilky ve španělském Martorellu (24....
Katalánsko je automobilová velmoc, snahy o odtržení děsí výrobce

Bouřící se Katalánci dělají vrásky také automobilkám. V nejbohatším regionu Pyrenejského ostrova, který se chce odtrhnout od Španělska, sídlí Seat a velkou...  celý článek

Audi A7 Sportback
Nové Audi A7 Sportback umí až do 160 km/h plachtit s vypnutým motorem

Nové Audi A7 Sportback je pořádný kus auta, zcela nová generace přijíždí jen pár měsíců po nové vlajkové lodi značky, limuzíně A8. Pětidveřový fastback z ní...  celý článek

Sbírka starých škodovek trutnovského spolku Reincars.
Jejich vášní jsou staré škodovky, nadšenci jich obnovili už tři desítky

Je jich šest a spojuje je láska ke starým škodovkám. Členové trutnovského spolku Reincars dávají desítky let starým automobilům nový život.  celý článek

Potašový důl na těžbu kobaltu v americkém Utahu
Kobalt může nabourat velkolepé plány na elektrickou budoucnost aut

Češi se seznámili za posledních několik týdnů dopodrobna s lithiem, tento kov ovšem není jediným, po kterém pasou výrobci akumulátorů. Mnohem větší patálie...  celý článek

Další z rubriky

Nově vyrobené vozy Seat v továrně automobilky ve španělském Martorellu (24....
Katalánsko je automobilová velmoc, snahy o odtržení děsí výrobce

Bouřící se Katalánci dělají vrásky také automobilkám. V nejbohatším regionu Pyrenejského ostrova, který se chce odtrhnout od Španělska, sídlí Seat a velkou...  celý článek

Dětská sedačka s airbagy
VIDEO: Dětská autosedačka dostala airbagy, už se prodává

Každý den je podle světových statistik více než 5 500 dětí vážně zraněno při haváriích v silničním provozu. Děti mají v poměru k tělu větší hlavu než dospělí a...  celý článek

Kdo peče s kým a kdo koho vlastní v automobilovém průmyslu?
Kdo komu patří: přehledný průvodce automobilkami

Letošní prodej Opelu společnosti PSA opět změnil situaci na poli automobilových koncernů a aliancí. Kdo peče s kým? A kdo koho vlastní? Připravili jsme velký...  celý článek

Najdete na iDNES.cz



mobilní verze
© 1999–2017 MAFRA, a. s., a dodavatelé Profimedia, Reuters, ČTK, AP. Jakékoliv užití obsahu včetně převzetí, šíření či dalšího zpřístupňování článků a fotografií je bez souhlasu MAFRA, a. s., zakázáno. Provozovatelem serveru iDNES.cz je MAFRA, a. s., se sídlem
Karla Engliše 519/11, 150 00 Praha 5, IČ: 45313351, zapsaná v obchodním rejstříku vedeném Městským soudem v Praze, oddíl B, vložka 1328. Vydavatelství MAFRA, a. s., je členem koncernu AGROFERT.