Premium

Získejte všechny články
jen za 89 Kč/měsíc

Diskuze

Je na elektroniku v autě spolehnutí? Spíše ne

Rostoucí množství elektroniky v autě přináší řidičům řadu problémů.
Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.

Jira

14. 6. 2006 10:46
Problémy s Fábií

Také jsem měl problémy s Fábii 1.9 SDI. Nekontrolovatelně zničeho nic převážně při jízdě na dálnici ve 130 kn/h se stalo, že otáčkoměr motoru najednou spadnul na nulu a následně zhasnul motor. Dost smrtelná závada. O přístupu servisu a výrobce se nebudu zmiňovat. Jen uvedu, že jsem jednou zůstal viset v neděli u fabriky výrobce v MB a kontaktoval jsem linku Skoda. Byl jsem odvelen do servisu v Praze, kde zavadu smazali z pocitace jak auta, tak i ve hlaseni zavady, a rekli, ze to byla nahodna chyba.:))) Opravu nakonec realizoval prodejce několikanásobnou výměnou řídící jednotky. O celkové ztrátě na ceně vozu při výměně za Octavia nebudu ani hovořit.

0 0
možnosti

Sparťanský katan Rojka

14. 6. 2006 12:10
Re: Problémy s Fábií

Tak si holt někdo pořídí serou.cí se Fabii, aby ji vyměnil za stejně serou.cí se Oktávku?8-o

0 0
možnosti

Jíra

14. 6. 2006 19:52
Re: Re: Problémy s Fábií

Někdy je člověk rád, že vymění alespoň se ztrátou než vůbec.

0 0
možnosti

praptak

14. 6. 2006 14:01
Re: Problémy s Fábií

Chyba je pořídit si diesel, na měm je vždy větší šance, že se rozbije.

0 0
možnosti

JTR

14. 6. 2006 14:07
Re: Re: Problémy s Fábií

zajímavý názor!!! Na čem je založený??? ;-);-) Existuje nějaká statistika o větší poruchovosti dieselů?? Proč tedy kamiony nejezdí na benzín?? Nebo je tvůj soukromý poznatek???

0 0
možnosti

Andee

14. 6. 2006 14:55
Re: Re: Re: Problémy s Fábií

Diesel je většinou složitější motor, tudíž je obecně větší šance, že se něco po... když se podíváš na statistiky jednotlivých automobilek, tak diesely ve stejných modelech obvykle bývají o něco poruchovější. Nicméně volit z tohoto důvodu benzín je nesmysl, protože se jedná maximálně o procenta rozdílu...

0 0
možnosti

Pepa

14. 6. 2006 15:34
Re: Re: Re: Re: Problémy s Fábií

Diesel je složitější motor právě v dnešní době a zejména kvůli elektronice. Jinak původní konstrukce byla naopak výrazně jednodušší a to ještě před nějakými 20-25 lety - zdrojem poruch jsou dnes především konstrukční vylepšení typu váha vzduchu, proměnlivá geometrie lopatek turbodmychadla, předvstřik, proměnlivé časování ventilů, úžasný systém pumpe-düse apod.

0 0
možnosti

153624

14. 6. 2006 17:24
Re: Re: Re: Re: Re: Problémy s Fábií

Mno,současný třeba přímovstřikový FSI benzín s turbem od VW je stejně složitý, jako současný common rail u nafty a elektronika je komplikovaná a drahá prakticky stejně. Spíš jde o to, že lidé kašlou na údržbu a mají pocit, že moderní motor(auto) ji nepotřebuje. Bohužel, současné auto je dalko citlivější na ošizenou údržbu, než auto např. před 20 lety.To je celé. Nic není zadarmo.;-)

0 0
možnosti

Hombré

15. 6. 2006 18:54
Re: Problémy s Fábií

Tato stejná závada se mi nekolikrát stala u Peugeot 406 2,2l benzin za cca 850tis. Servis Peugeot v Brně na Vídeňské se choval stejně a stejně nic nenalezl. A tak jsem vždy čekal kdy se to zase stane otáčkoměr z 3000 až 4000 na 0 a zdechnutí motoru. Naštěstí už s tím autem nejezdím a asi pro to žiju. Jak to tak vypadá automobilkám a jimi pověřeným servisům zákazník od momentu, kdy si koupí jejich výrobek nic neříká a chovají se k němu jako k obtížnému hmyzu a proč by pomocí všech těch servisních a diagnostických přístrojů něco hledali a závady odstraňovali.

0 0
možnosti
  • Nejčtenější

Policisté tasí radary v pátek. Víme, kde budou měřit

18. dubna 2024

Dopravní policie bude v pátek 19. dubna měřit rychlost na několika stovkách míst po celé České...

Číňanům jsme předali automobilový byznys na zlatém podnosu, říká šéf Brano

17. dubna 2024,  aktualizováno  18.4 16:25

„Evropa směřuje ke skanzenu, Číňanům jsme předali byznys na zlatém podnosu,“ říká o vývoji...

{NADPIS reklamního článku dlouhý přes dva řádky}

{POPISEK reklamního článku, také dlouhý přes dva a možná dokonce až tři řádky, končící na tři tečky...}

S miniskútrem Tokio můžete bez řidičáku vyrazit na silnici i cyklostezku

18. dubna 2024

Vypadá jako motorka, ale motorka to není. I když se tak chová. To je elektroskútr ViaGo Tokio. K...

Tatra má nejmladšího šéfa vývoje v historii, třicetiletého veteránistu

23. dubna 2024

Od počátku března nově zastává pozici ředitele výzkumu a vývoje společnosti Tatra Trucks Jakub...

{NADPIS reklamního článku dlouhý přes dva řádky}

{POPISEK reklamního článku, také dlouhý přes dva a možná dokonce až tři řádky, končící na tři tečky...}

Slovenská superstar Kabaň namaluje auta pro Číňany. Dohlédne i na tvary MG

23. dubna 2024

Premium Na otázku, co bude s designérem Jozefem Kabaněm poté, co skončil v odkladišti stylistů Volkswagenu...

KOMENTÁŘ: Do parkovací války se zapojují aktivisté, politici i městské části

25. dubna 2024

Premium Parkovací barikády mají dvě strany. Na jedné jsou ti, kteří chtějí parkovat na ulici tak, jak jsou...

Šéf inovační platformy: V Praze by mohla nad Vltavou létat dronová donáška

25. dubna 2024

Vysíláme Těžko průjezdná ucpaná města nejsou zdaleka jen českým problémem. Po celém světě se experti...

Milán auta vyhání, novinky se pokoutně představují mezi židlemi a módou

25. dubna 2024,  aktualizováno  8:43

Lombardská metropole se už dlouhé roky vehementně snaží vyhnat auta z centra. Ta se tam v době...

VW chystá restart v Číně. Nový koncept jsme prozkoumali jako jediní na světě

24. dubna 2024

Exkluzivně Andreas Mindt, obrovský sympaťák a nadšený autař s šéfdesignérskou tužkou značky Volkswagen obchází...