Premium

Získejte všechny články
jen za 89 Kč/měsíc

Diskuze

Je na elektroniku v autě spolehnutí? Spíše ne

Rostoucí množství elektroniky v autě přináší řidičům řadu problémů.
Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.

Jira

14. 6. 2006 10:46
Problémy s Fábií

Také jsem měl problémy s Fábii 1.9 SDI. Nekontrolovatelně zničeho nic převážně při jízdě na dálnici ve 130 kn/h se stalo, že otáčkoměr motoru najednou spadnul na nulu a následně zhasnul motor. Dost smrtelná závada. O přístupu servisu a výrobce se nebudu zmiňovat. Jen uvedu, že jsem jednou zůstal viset v neděli u fabriky výrobce v MB a kontaktoval jsem linku Skoda. Byl jsem odvelen do servisu v Praze, kde zavadu smazali z pocitace jak auta, tak i ve hlaseni zavady, a rekli, ze to byla nahodna chyba.:))) Opravu nakonec realizoval prodejce několikanásobnou výměnou řídící jednotky. O celkové ztrátě na ceně vozu při výměně za Octavia nebudu ani hovořit.

0 0
možnosti

Sparťanský katan Rojka

14. 6. 2006 12:10
Re: Problémy s Fábií

Tak si holt někdo pořídí serou.cí se Fabii, aby ji vyměnil za stejně serou.cí se Oktávku?8-o

0 0
možnosti

Jíra

14. 6. 2006 19:52
Re: Re: Problémy s Fábií

Někdy je člověk rád, že vymění alespoň se ztrátou než vůbec.

0 0
možnosti

praptak

14. 6. 2006 14:01
Re: Problémy s Fábií

Chyba je pořídit si diesel, na měm je vždy větší šance, že se rozbije.

0 0
možnosti

JTR

14. 6. 2006 14:07
Re: Re: Problémy s Fábií

zajímavý názor!!! Na čem je založený??? ;-);-) Existuje nějaká statistika o větší poruchovosti dieselů?? Proč tedy kamiony nejezdí na benzín?? Nebo je tvůj soukromý poznatek???

0 0
možnosti

Andee

14. 6. 2006 14:55
Re: Re: Re: Problémy s Fábií

Diesel je většinou složitější motor, tudíž je obecně větší šance, že se něco po... když se podíváš na statistiky jednotlivých automobilek, tak diesely ve stejných modelech obvykle bývají o něco poruchovější. Nicméně volit z tohoto důvodu benzín je nesmysl, protože se jedná maximálně o procenta rozdílu...

0 0
možnosti

Pepa

14. 6. 2006 15:34
Re: Re: Re: Re: Problémy s Fábií

Diesel je složitější motor právě v dnešní době a zejména kvůli elektronice. Jinak původní konstrukce byla naopak výrazně jednodušší a to ještě před nějakými 20-25 lety - zdrojem poruch jsou dnes především konstrukční vylepšení typu váha vzduchu, proměnlivá geometrie lopatek turbodmychadla, předvstřik, proměnlivé časování ventilů, úžasný systém pumpe-düse apod.

0 0
možnosti

153624

14. 6. 2006 17:24
Re: Re: Re: Re: Re: Problémy s Fábií

Mno,současný třeba přímovstřikový FSI benzín s turbem od VW je stejně složitý, jako současný common rail u nafty a elektronika je komplikovaná a drahá prakticky stejně. Spíš jde o to, že lidé kašlou na údržbu a mají pocit, že moderní motor(auto) ji nepotřebuje. Bohužel, současné auto je dalko citlivější na ošizenou údržbu, než auto např. před 20 lety.To je celé. Nic není zadarmo.;-)

0 0
možnosti

Hombré

15. 6. 2006 18:54
Re: Problémy s Fábií

Tato stejná závada se mi nekolikrát stala u Peugeot 406 2,2l benzin za cca 850tis. Servis Peugeot v Brně na Vídeňské se choval stejně a stejně nic nenalezl. A tak jsem vždy čekal kdy se to zase stane otáčkoměr z 3000 až 4000 na 0 a zdechnutí motoru. Naštěstí už s tím autem nejezdím a asi pro to žiju. Jak to tak vypadá automobilkám a jimi pověřeným servisům zákazník od momentu, kdy si koupí jejich výrobek nic neříká a chovají se k němu jako k obtížnému hmyzu a proč by pomocí všech těch servisních a diagnostických přístrojů něco hledali a závady odstraňovali.

0 0
možnosti
  • Nejčtenější

Policisté tasí radary v pátek. Víme, kde budou měřit

18. dubna 2024

Dopravní policie bude v pátek 19. dubna měřit rychlost na několika stovkách míst po celé České...

Číňanům jsme předali automobilový byznys na zlatém podnosu, říká šéf Brano

17. dubna 2024,  aktualizováno  18.4 16:25

„Evropa směřuje ke skanzenu, Číňanům jsme předali byznys na zlatém podnosu,“ říká o vývoji...

{NADPIS reklamního článku dlouhý přes dva řádky}

{POPISEK reklamního článku, také dlouhý přes dva a možná dokonce až tři řádky, končící na tři tečky...}

S miniskútrem Tokio můžete bez řidičáku vyrazit na silnici i cyklostezku

18. dubna 2024

Vypadá jako motorka, ale motorka to není. I když se tak chová. To je elektroskútr ViaGo Tokio. K...

Tatra má nejmladšího šéfa vývoje v historii, třicetiletého veteránistu

23. dubna 2024

Od počátku března nově zastává pozici ředitele výzkumu a vývoje společnosti Tatra Trucks Jakub...

{NADPIS reklamního článku dlouhý přes dva řádky}

{POPISEK reklamního článku, také dlouhý přes dva a možná dokonce až tři řádky, končící na tři tečky...}

Sraz vytříbených bavoráků přivítal žraloka, botu i nejlepší M všech dob

17. dubna 2024

Rekordní. Tak se dá shrnout letošní setkání majitelů a příznivců vozů BMW divize M. Na trať...

Slovenská superstar Kabaň namaluje auta pro Číňany. Dohlédne i na tvary MG

23. dubna 2024

Premium Na otázku, co bude s designérem Jozefem Kabaněm poté, co skončil v odkladišti stylistů Volkswagenu...

Účet za policejní manévry s radary: policie vybrala na pokutách 3,5 milionu

23. dubna 2024

Dopravní policisté zaznamenali při páteční celorepublikové bezpečnostní akci 2 166 dopravních...

Tatra má nejmladšího šéfa vývoje v historii, třicetiletého veteránistu

23. dubna 2024

Od počátku března nově zastává pozici ředitele výzkumu a vývoje společnosti Tatra Trucks Jakub...

Šviháky lázeňské déšť nezastaví. Italové vyrazili na promenádu na kolonádu

23. dubna 2024

Už po pětadvacáté si dali italští frajeři sraz na kolonádě v Poděbradech. Tradiční sraz spojený s...