Diskuze
Jeep Commander: Tady velím já!
Děkujeme za pochopení.
Pietro
Commander nebrzdí!
V testu německého Autobildu (přetištěný v aktuálním čísle Autotipu) se ukáízalo, že Commander neskutečně špatně brzdí. Pro zastavení ze 130 km/h při zahřátých brzdách potřeboval neskutečných 148,8 metru!!! Pro srovnání - BMW 550i (vítěz testu) 63,5 m, Mercedes-Benz Sprinter 75,2 m (!!!), ale třeba i plechovka Dacia Logan 77,4 m... Neskutečně nebezpečné auto.
DriveR
Re: Commander nebrzdí!
No od 2 a půl tuny těžkého auta se dá očekávat, že bude mít solidní setrvačnost. A nebezpečnost aut zavisí vždy na řidiči.
Pietro
Re: Re: Commander nebrzdí!
Nesmysl. Audi Q7 váží ještě o 30 kg víc (2395 kg) a zastavilo na 69,1 metrech. Tohle není o řidiči. TZnamená to, že pokud za Tebou pojede Commander na dálnici ve 130 km/h, před Tebou se stane bouračka nebo cokoli nenadálého, Ty to sice zašlápneš, ale Commander Tě napálí zhruba osmdesátikilometrovou rychlostí i kdyby ho řídil Fittipaldi... Strašný.
CubA21
Re: Re: Re: Commander nebrzdí!
Huh, neměl jsem přehled jak je to u jiných těžkých aut ale rozdíl 80 metrů už je opravdu dost. Ale jinak se mi commander opravdu libí.
FastDriver
Re: Re: Re: Commander nebrzdí!
No Q7 taky není teréňák, to za prvé, za druhé si nejsem jist objektivitou toho testu, to jsme viděli už i dacie logan, kdy byla testem úmyslně poškozena (byť je to krám).
Pietro
Re: Re: Re: Re: Commander nebrzdí!
Jo, kdežto samonosná karoserie a nezávislé zavěšení přední nápravy jsou vysloveně vlastnostmi terénního auta... Acch jo. Čoveče, v čem je Q7 míň terénní, než Commander? Jako že je míň hranatá? Nejsem příznivcem ani jedné značky, jen mě děsí, že po silnici jezdí auta, která potřebují dvojnásobnou brzdnou dráhu, než ostatní.
FastDriver
Re: Re: Re: Re: Re: Commander nebrzdí!
...takových aut tady jezdí...člověče průměrné stáří aut v čr je 14 let...buď v klidu, těch jeepů se tu prodá 5 za rok
Homer
Re: Re: Re: Re: Commander nebrzdí!
V každým německý autočasopise vyhraje v porovnání s čímkoliv německý auto. A to i vpřípadě japonců, takže já bych ty německý časopisy vůbec nebral vážně
Číňanům jsme předali automobilový byznys na zlatém podnosu, říká šéf Brano
„Evropa směřuje ke skanzenu, Číňanům jsme předali byznys na zlatém podnosu,“ říká o vývoji...
Test prodejců aut: Za hvězdy, exoty i nuly. Ani milion nezaručí respekt
Premium I když automobilky odvážně plánují strategie, jak si podmaní české zákazníky, takříkajíc skutek...
{NADPIS reklamního článku dlouhý přes dva řádky}
{POPISEK reklamního článku, také dlouhý přes dva a možná dokonce až tři řádky, končící na tři tečky...}
Tatra má nejmladšího šéfa vývoje v historii, třicetiletého veteránistu
Od počátku března nově zastává pozici ředitele výzkumu a vývoje společnosti Tatra Trucks Jakub...
Slovenská superstar Kabaň namaluje auta pro Číňany. Dohlédne i na tvary MG
Premium Na otázku, co bude s designérem Jozefem Kabaněm poté, co skončil v odkladišti stylistů Volkswagenu...
{NADPIS reklamního článku dlouhý přes dva řádky}
{POPISEK reklamního článku, také dlouhý přes dva a možná dokonce až tři řádky, končící na tři tečky...}
Exota z bazaru se není třeba bát, SsangYong Korando postavili festovně
Premium Když se řekne SsangYong Korando, mnoho lidí sice ví, že je to nějaké auto, ale vlastně ani nevědí,...
Toyota slaví, je novou dvojkou českého trhu
Domácí automobilka Škoda Auto je prakticky neotřesitelnou jedničkou českého trhu s novými...
Test prodejců aut: Za hvězdy, exoty i nuly. Ani milion nezaručí respekt
Premium I když automobilky odvážně plánují strategie, jak si podmaní české zákazníky, takříkajíc skutek...
První jízda novou Dacia Duster. Odolný klasik dostal místo dieselu hybrid
Dacia Duster prošla ve třetí generaci výraznou proměnou. I přes citelné změny v ceníku a nabídce...
KOMENTÁŘ: Do parkovací války se zapojují aktivisté, politici i městské části
Premium Parkovací barikády mají dvě strany. Na jedné jsou ti, kteří chtějí parkovat na ulici tak, jak jsou...
Slož puzzle a vyhraj jedinečné dárky od značky BEBELO
Každý den po celý tento týden můžete vyhrávat jedinečné dárky od značky BEBELO.