Diskuze
Jeep Commander: Tady velím já!
Děkujeme za pochopení.
Pietro
Commander nebrzdí!
V testu německého Autobildu (přetištěný v aktuálním čísle Autotipu) se ukáízalo, že Commander neskutečně špatně brzdí. Pro zastavení ze 130 km/h při zahřátých brzdách potřeboval neskutečných 148,8 metru!!! Pro srovnání - BMW 550i (vítěz testu) 63,5 m, Mercedes-Benz Sprinter 75,2 m (!!!), ale třeba i plechovka Dacia Logan 77,4 m... Neskutečně nebezpečné auto.
DriveR
Re: Commander nebrzdí!
No od 2 a půl tuny těžkého auta se dá očekávat, že bude mít solidní setrvačnost. A nebezpečnost aut zavisí vždy na řidiči.
Pietro
Re: Re: Commander nebrzdí!
Nesmysl. Audi Q7 váží ještě o 30 kg víc (2395 kg) a zastavilo na 69,1 metrech. Tohle není o řidiči. TZnamená to, že pokud za Tebou pojede Commander na dálnici ve 130 km/h, před Tebou se stane bouračka nebo cokoli nenadálého, Ty to sice zašlápneš, ale Commander Tě napálí zhruba osmdesátikilometrovou rychlostí i kdyby ho řídil Fittipaldi... Strašný.
CubA21
Re: Re: Re: Commander nebrzdí!
Huh, neměl jsem přehled jak je to u jiných těžkých aut ale rozdíl 80 metrů už je opravdu dost. Ale jinak se mi commander opravdu libí.
FastDriver
Re: Re: Re: Commander nebrzdí!
No Q7 taky není teréňák, to za prvé, za druhé si nejsem jist objektivitou toho testu, to jsme viděli už i dacie logan, kdy byla testem úmyslně poškozena (byť je to krám).
Pietro
Re: Re: Re: Re: Commander nebrzdí!
Jo, kdežto samonosná karoserie a nezávislé zavěšení přední nápravy jsou vysloveně vlastnostmi terénního auta... Acch jo. Čoveče, v čem je Q7 míň terénní, než Commander? Jako že je míň hranatá? Nejsem příznivcem ani jedné značky, jen mě děsí, že po silnici jezdí auta, která potřebují dvojnásobnou brzdnou dráhu, než ostatní.
FastDriver
Re: Re: Re: Re: Re: Commander nebrzdí!
...takových aut tady jezdí...člověče průměrné stáří aut v čr je 14 let...buď v klidu, těch jeepů se tu prodá 5 za rok
Homer
Re: Re: Re: Re: Commander nebrzdí!
V každým německý autočasopise vyhraje v porovnání s čímkoliv německý auto. A to i vpřípadě japonců, takže já bych ty německý časopisy vůbec nebral vážně
Číňanům jsme předali automobilový byznys na zlatém podnosu, říká šéf Brano
„Evropa směřuje ke skanzenu, Číňanům jsme předali byznys na zlatém podnosu,“ říká o vývoji...
První jízda: Kodiaq si škodováci na rozloučenou se spalováky vymazlili
S novým Kodiaqem si Škoda mohla vyhrát. Tým Jiřího Dytrycha, šéfa projektů spalovacích aut značky,...
{NADPIS reklamního článku dlouhý přes dva řádky}
{POPISEK reklamního článku, také dlouhý přes dva a možná dokonce až tři řádky, končící na tři tečky...}
Policisté tasí radary v pátek. Víme, kde budou měřit
Dopravní policie bude v pátek 19. dubna měřit rychlost na několika stovkách míst po celé České...
Místo vzduchového polštáře šrapnelem do hlavy. Airbagy mohou i zabíjet
Seriál Když máte tu smůlu, havarujete a řítíte se za volantem proti jinému autu nebo třeba zdi, očekáváte,...
{NADPIS reklamního článku dlouhý přes dva řádky}
{POPISEK reklamního článku, také dlouhý přes dva a možná dokonce až tři řádky, končící na tři tečky...}
KVÍZ: Poznáte české automobilové legendy podle siluety? Otestujte se
Jak máte nakoukaná auta? Poznáte je jen podle siluety? Vybrali jsme deset vozů vyráběných v Česku,...
Číňanům jsme předali automobilový byznys na zlatém podnosu, říká šéf Brano
„Evropa směřuje ke skanzenu, Číňanům jsme předali byznys na zlatém podnosu,“ říká o vývoji...
Policisté tasí radary v pátek. Víme, kde budou měřit
Dopravní policie bude v pátek 19. dubna měřit rychlost na několika stovkách míst po celé České...
Švédská aplikace motivuje žalobníčky odměnou k nahlašování špatného parkování
Někdo špatně zaparkoval! Rychle to vyfoťte, zdokumentujte prostřednictvím aplikace a získejte...
Čínský Dongfeng zaútočí na Evropu přes Itálii, chce tam postavit automobilku
Společnost Dongfeng Motor jedná s Římem o tom, že by vyráběla vozy v Itálii. Čínská automobilka...