Klávesové zkratky na tomto webu - základní
Přeskočit hlavičku portálu

Top Gear mi bude chybět, uvedl Clarkson

  10:30aktualizováno  10:30
Jeremy Clarkson se poprvé veřejně vyjádřil k březnovému vyhazovu ze slavného pořadu o autech. „Top Gear mi bude chybět,“ napsal ve sloupku pro britský list The Sun. V pořadu, který známý moderátor dovedl společně s kolegy ke světovému věhlasu, hodlá BBC pokračovat s novými tvářemi. Clarkson v něm působil od roku 2002.

Jeremy Clarkson opouští pořad Top Gear. | foto: AP

„Vřelé díky všem těm, kteří psali, jak moc jim budu chybět v Top Gearu,“ uvedl Jeremy Clarkson v deníku The Sun a dodal, že jemu samotnému však bude show BBC chybět ještě víc. Nic dalšího k vyhazovu z Top Gear kvůli napadení producenta Oisina Tymona za to, že neměl pro hvězdy pořadu připravené teplé jídlo, Clarkson neuvedl.

Slavný britský moderátor, jenž před několika dny oslavil 55. narozeniny, často vyvolával bouřlivé reakce, ale i nadšení fanoušků svými kontroverzními výroky. Například označil Mexičany za „lenochy a budižkničemy“. V roce 2011 vyvolal poprask, když prohlásil, že stávkující zaměstnanci veřejného sektoru by měli být zastřeleni. BBC v minulosti také řešila stížnosti na Clarksonův „postřeh“ spojující řidiče kamionů s vrahy prostitutek, nebo na tvrzení, že bývalý britský premiér Gordon Brown je „jednooký skotský idiot“. Loni v květnu dostal „poslední varování“ kvůli rasistickému výrazu.

Petici za jeho návrat do Top Gearu, který moderoval společně s Richardem Hammondem a Jamesem Mayem, už podepsal víc než milion lidí. Top Gear se vysílal ve více než 200 zemích, včetně České republiky, a podle agentury Reuters ho sledovalo asi 300 milionů lidí. Je to jeden z nejúspěšnějších a nejvýnosnějších pořadů BBC.

Takhle zhodnotil Clarksonův vyhazov z BBC jeho kolega May:

Autoři: ,




Nejčtenější

Distinguished Gentleman's Ride - spanilá jízda motorek Prahou
OBRAZEM: Frajeři s kníry profrčeli Prahou

V neděli si přesně v poledne přes 92 tisíc elegantně oblečených motorkářů v 95 zemích nalepilo symbolický knírek na světlomet svého klasického „oldschool“...  celý článek

Opel Insignia Sports Tourer
První test v Česku: kombíková Insignia nabízí hodně muziky za dobré peníze

Není nejprostornější ani nejluxusnější, ale Opel Insignia Sports Tourer nabízí spoustu praktických vlastností za cenu, kterou zájemci o velké rodinné kombi...  celý článek

Fiat 124 Spider
Fiat má nápadníka. S Hyundaiem by vytvořil největší automobilku světa

Koncern FCA sdružující Fiat s Chryslerem je na prodej, čínské automobilky zatím s konkrétní nabídkou nepřišly. Nově má být podle korejského tisku ve hře...  celý článek

Škoda Favorit
Škoda Favorit: nejlevnější ojetina na trhu i sběratelský kousek

Škodu Favorit si pořizují nenároční motoristé, kteří ocení možnost na autě sem tam něco vlastními silami opravit, nebo sběratelé. Ti ve škodovce, která letos...  celý článek

Wey
Autofotka týdne: Číňané jsou největší překvapení autosalonu ve Frankfurtu

Čínské automobilky udělaly na letošním frankfurtském autosalonu dobrý dojem. Zda je to pro zavedené automobilky špatná zpráva se teprve ukáže. Do Evropy se...  celý článek

Další z rubriky

Philips and Renault collaborate at the 2017 Frankfurt Motor Show
OBRAZEM: Hyundai i30 má nový krásný zadek

Fastback je trochu pozapomenutý druh karoserie. Poslední dobou ovšem zažívá renesanci, akorát se jim říká jinak. Ladně splývající záď sportovního střihu nově...  celý článek

Honda Urban EV Concept
OBRAZEM: Elektrický sen doktora Blažeje, to je nádherná hondička

Frankfurt nad Mohanem (od zpravodaje iDNES.cz) Doktor Arnošt Blažej jezdil civikem první generace do nemocnice na kraji města a snilo o něm celé Československo (o autě pánové, o fešákovi Arnoštovi dámy)....  celý článek

Kia Proceed
OBRAZEM: Nejparádnější studii autosalonu postavili přímo ve Frankfurtu

Frankfurt nad Mohanem (od zpravodaje iDNES.cz) Studie jsou kořením autosalonů, bez nich by to nebylo ono. Designéři se při nich mohou rozmáchnout a popustit uzdu fantazii. Často tak také naznačují, jakým...  celý článek

Najdete na iDNES.cz



mobilní verze
© 1999–2017 MAFRA, a. s., a dodavatelé Profimedia, Reuters, ČTK, AP. Jakékoliv užití obsahu včetně převzetí, šíření či dalšího zpřístupňování článků a fotografií je bez souhlasu MAFRA, a. s., zakázáno. Provozovatelem serveru iDNES.cz je MAFRA, a. s., se sídlem
Karla Engliše 519/11, 150 00 Praha 5, IČ: 45313351, zapsaná v obchodním rejstříku vedeném Městským soudem v Praze, oddíl B, vložka 1328. Vydavatelství MAFRA, a. s., je členem koncernu AGROFERT.