Klávesové zkratky na tomto webu - základní
Přeskočit hlavičku portálu

Top Gear mi bude chybět, uvedl Clarkson

  10:30aktualizováno  10:30
Jeremy Clarkson se poprvé veřejně vyjádřil k březnovému vyhazovu ze slavného pořadu o autech. „Top Gear mi bude chybět,“ napsal ve sloupku pro britský list The Sun. V pořadu, který známý moderátor dovedl společně s kolegy ke světovému věhlasu, hodlá BBC pokračovat s novými tvářemi. Clarkson v něm působil od roku 2002.

Jeremy Clarkson opouští pořad Top Gear. | foto: AP

„Vřelé díky všem těm, kteří psali, jak moc jim budu chybět v Top Gearu,“ uvedl Jeremy Clarkson v deníku The Sun a dodal, že jemu samotnému však bude show BBC chybět ještě víc. Nic dalšího k vyhazovu z Top Gear kvůli napadení producenta Oisina Tymona za to, že neměl pro hvězdy pořadu připravené teplé jídlo, Clarkson neuvedl.

Slavný britský moderátor, jenž před několika dny oslavil 55. narozeniny, často vyvolával bouřlivé reakce, ale i nadšení fanoušků svými kontroverzními výroky. Například označil Mexičany za „lenochy a budižkničemy“. V roce 2011 vyvolal poprask, když prohlásil, že stávkující zaměstnanci veřejného sektoru by měli být zastřeleni. BBC v minulosti také řešila stížnosti na Clarksonův „postřeh“ spojující řidiče kamionů s vrahy prostitutek, nebo na tvrzení, že bývalý britský premiér Gordon Brown je „jednooký skotský idiot“. Loni v květnu dostal „poslední varování“ kvůli rasistickému výrazu.

Petici za jeho návrat do Top Gearu, který moderoval společně s Richardem Hammondem a Jamesem Mayem, už podepsal víc než milion lidí. Top Gear se vysílal ve více než 200 zemích, včetně České republiky, a podle agentury Reuters ho sledovalo asi 300 milionů lidí. Je to jeden z nejúspěšnějších a nejvýnosnějších pořadů BBC.

Takhle zhodnotil Clarksonův vyhazov z BBC jeho kolega May:

Autoři: ,




Nejčtenější

Kia Carens - front
Autocentral: Test Kia Carens 1.7 CRDi

Značka Kia se těší čím dál tím větší oblibě. Jaká je Kia Carens 1.7 CRDi, ohlodávaná tři roky zubem času?   celý článek

Ford Fiesta
Prodeje malých aut rostou, Evropané si dopřávají dražší provedení

S 1,8 milionu prodaných vozů je kategorie malých aut v prvním pololetí letošního roku stále nejpopulárnější automobilovou třídou. Ale není tomu tak díky ceně,...  celý článek

Turbodiesel V6 TDI koncernu Volkswagen
Podle kapitánů automobilového průmyslu není diesel žádná mrtvola

Diesely rozhodně nejsou ze hry, shodují se výrobci aut i jejich dodavatelé. Do vývoje naftových motorů v uplynulých letech investoval autoprůmysl obrovské...  celý článek

Kdo peče s kým a kdo koho vlastní v automobilovém průmyslu?
Kdo komu patří: přehledný průvodce automobilkami

Letošní prodej Opelu společnosti PSA opět změnil situaci na poli automobilových koncernů a aliancí. Kdo peče s kým? A kdo koho vlastní? Připravili jsme velký...  celý článek

Test zimních pneumatik pro SUV
Suverenita SUV je v zimě zrádná. Pohon všech kol zimní gumy nenahradí

„Kvalitní zimní pneumatiky jsou bezpodmínečně nutné i u pohonu všech kol,“ varují odborníci, kteří otestovali pláště pro velká SUV v rozměru 235/55 R 17. Ty...  celý článek

Další z rubriky

Dopravní nehoda mezi obcemi Nelahozeves a Velvary (3. října 2017).
Bílé čáry na silnici mají řidičům napovídat, změnit je není jednoduché

Tragická nehoda u Nelahozevsi, při které řidič předjíždějící v zatáčce na plné čáře zabil sebe a matku dvou dětí, rozpoutala diskuzi ohledně vodorovného...  celý článek

Elektrická tříkolka Nobe
Autofotka týdne: Nádherná elektrotříkolka z Estonska

Zatím je to jen počítačová vizualizace, pokud ale tvůrci seženou peníze na vývoj a start výroby, bude to parádní retro odkazující na italskou designérskou...  celý článek

Pilot Formule 1 Lewis Hamilton představil na autosalonu ve Frankfurtu...
Auťák z jiné planety: Mercedes-AMG Project One je ochočená formule

Frankfurt nad Mohanem (od zpravodaje iDNES.cz) Ještě nikdy nemělo silniční auto tak blízko k formuli 1 jako chystaný Mercedes-AMG Project One. Supersport má uzavřenou karoserii a dvě místa v kabině, jinak...  celý článek

Najdete na iDNES.cz



mobilní verze
© 1999–2017 MAFRA, a. s., a dodavatelé Profimedia, Reuters, ČTK, AP. Jakékoliv užití obsahu včetně převzetí, šíření či dalšího zpřístupňování článků a fotografií je bez souhlasu MAFRA, a. s., zakázáno. Provozovatelem serveru iDNES.cz je MAFRA, a. s., se sídlem
Karla Engliše 519/11, 150 00 Praha 5, IČ: 45313351, zapsaná v obchodním rejstříku vedeném Městským soudem v Praze, oddíl B, vložka 1328. Vydavatelství MAFRA, a. s., je členem koncernu AGROFERT.