Diskuze
Ještě dokonalejší aristokrat. Nový Bentley Continental GT má 575 koní
Děkujeme za pochopení.
starej Brůna
Proč je to auto tak ošklivé,
vždyť to s tou jejich aristokracií nemá nic společného!!!
tenkdovideldozadu
Re: Proč je to auto tak ošklivé,
Náhodou. Já si myslím, že by mi slušel....
old fashioned Vince IV.
Re: Proč je to auto tak ošklivé,
starýmu Brůnovi se rozpadla stodváca, proto je nějakej divnej
josnow
Re: Proč je to auto tak ošklivé,
Ošklivé se ti nejspíš zdá proto, že jsi jen sprostý plebs
starej Brůna
Re: Proč je to auto tak ošklivé,
Starší britská auta jsou přeci jenom hezčí. Auto pro aristokraty není rádobysporťák a ani rádobysporťák zase nemá dvě tuny jako tahle nafouklá krabice, už to není Bentley. Á propos, stodvácu jsem kdysy vlastnil, dnes už ji nemám, byla to hrozná šunka asi taková, jako dnes všechny koncerňáky. Mám rád benzín, klasická auta s duší ale hlavně taková, co nepotřebují reklamu, dobře jedou, nejsou jen pro dva a i po letech vypadají dobře.
Štěpán Binko
Re: Proč je to auto tak ošklivé,
Kdo tohle auto vnímá jako sporťák, ten by se k němu snad ani neměl vyjadřovat. On je totiž rozdíl mezi vozem sportovním a vozem kategorie GT. Mně zrovna se tohle auto nelíbí i když nová verze je mnohem hezčí než předchůdce, ale plácat něco o sporťáku, no nevím, nevím.
starej Brůna
Re: Proč je to auto tak ošklivé,
Auto pro aristokraty s GT na kapotě JE rádobysporťák pro snoby.
Štěpán Binko
Re: Proč je to auto tak ošklivé,
Ty jseš trubka, viď? Tohle auto není sporťák, ale jestli ho jako typický český závistivec jako sporťák pro snoby potřebuješ vnímat, tak si posluž. Leccos to vypovídá.
Škubi
Re: Proč je to auto tak ošklivé,
Vůz s nápisem GT na kapotě, je v první řadě cestovní vůz, nikoli sporťák... Účelem je se rychle a pohodlně dostat do tisíce kilometrů vzdáleného místa a při setkání se s lidmi ze stejné vrstvy zapůsobit... Bráno hodně přehnaně, tak Ferrari F599GTB Fiorano taky není sporťák, ale Grant tourer, protože sporťák nemá rádio a dvacet repráků... Jo 599GTO, to je jiný kafe :-D
Číňanům jsme předali automobilový byznys na zlatém podnosu, říká šéf Brano
„Evropa směřuje ke skanzenu, Číňanům jsme předali byznys na zlatém podnosu,“ říká o vývoji...
Tatra má nejmladšího šéfa vývoje v historii, třicetiletého veteránistu
Od počátku března nově zastává pozici ředitele výzkumu a vývoje společnosti Tatra Trucks Jakub...
{NADPIS reklamního článku dlouhý přes dva řádky}
{POPISEK reklamního článku, také dlouhý přes dva a možná dokonce až tři řádky, končící na tři tečky...}
Slovenská superstar Kabaň namaluje auta pro Číňany. Dohlédne i na tvary MG
Premium Na otázku, co bude s designérem Jozefem Kabaněm poté, co skončil v odkladišti stylistů Volkswagenu...
Exota z bazaru se není třeba bát, SsangYong Korando postavili festovně
Premium Když se řekne SsangYong Korando, mnoho lidí sice ví, že je to nějaké auto, ale vlastně ani nevědí,...
{NADPIS reklamního článku dlouhý přes dva řádky}
{POPISEK reklamního článku, také dlouhý přes dva a možná dokonce až tři řádky, končící na tři tečky...}
VW chystá restart v Číně. Nový koncept jsme prozkoumali jako jediní na světě
Exkluzivně Andreas Mindt, obrovský sympaťák a nadšený autař s šéfdesignérskou tužkou značky Volkswagen obchází...
Toyota slaví, je novou dvojkou českého trhu
Domácí automobilka Škoda Auto je prakticky neotřesitelnou jedničkou českého trhu s novými...
Test prodejců aut: Za hvězdy, exoty i nuly. Ani milion nezaručí respekt
Premium I když automobilky odvážně plánují strategie, jak si podmaní české zákazníky, takříkajíc skutek...
První jízda novou Dacia Duster. Odolný klasik dostal místo dieselu hybrid
Dacia Duster prošla ve třetí generaci výraznou proměnou. I přes citelné změny v ceníku a nabídce...
KOMENTÁŘ: Do parkovací války se zapojují aktivisté, politici i městské části
Premium Parkovací barikády mají dvě strany. Na jedné jsou ti, kteří chtějí parkovat na ulici tak, jak jsou...
Samoživitelka skončila v nemocnici a čtvrt roku nemohla pracovat
Téměř deset miliard korun – tolik jen za loňský rok poslaly pojišťovny lidem za úrazy, závažná onemocnění či úmrtí. Životní pojištění pomohlo za...