Diskuze
Ještěrka zařadí sedmičku a bude nejrychlejší na světě
Děkujeme za pochopení.
Škubi
Nejrychlejší auto
bude už navždycky McLaren F1 - 386 km/h s nepřeplňovaným motorem, to je umění... Nějaká W16 se čtyřma turbínama a asi milionem chladičů to už je trošku přehnaný a hlavně neskutečně těžký! Tahle "ještěrka" by mohla být McLarenu dost podobná, nicméně už to nebude tak syrový stroj (automat?? )
Will83
Re: Nejrychlejší auto
Přesně, navíc McLaren má lepší zrychlení z 0-250 km/h pak už začíná mít navrch Veyron viz jeden z dílů Topgearu
radik
Veyron SS
Pan redaktor asi zapoměl... Veyron SS je rychlejší než 415 km/h jen má na 415 omezovač, kvůli pneumatikám, ale bez něj jezdí 431 km/h což byla průměrná rychlost na měřeném úseku.
jmen0.prijmeni
Re: Veyron SS
Takže v sérii má maximální rychlost 415 km/h? Pokud by se odstranil omezovač rychlosti, nejednalo by se o sériově vyráběný vůz, ale o speciálně upravný. Pokud správně chápu psaný text, tak v článku se psalo o nejrychlejším sériově vyráběném automobilu.
Diskuzní kovboj
Vy ten Veyron nemáte rádi
Minule jste představili jeho konkurenta VW Lupo 3L, tento týden tohle...
Jolika
spotreba?
Prehledla jsem to, protoze jsem cetla moc hltave, nebo to tam skutecne neni, nebot spotreba bude astronomicka?
Jiste nejde o penize, ale o moznost mit neustale dostatek nafty.
Nebude po nakupu tohoto auta zapotrebi jit klecet se sepjatyma rukama ke Kremlu?
SrandistaSK
Veyron nesiel 415 km/h
Veyron si z ediciou SuperSport vzal opat titul najrychlejsie seriovo vyrabeneho auta, ale jeho priemerna rychlost (na zapis do knihy rokorodv je potrebne spravit jazdu po rovnakej trati obomi smermi) bola 431 km/h.
joel2
Nejrychlejší sériové auto
Nejedná se o nejrychlejší auto, ty jezdí o hodně rychleji, ale pouze o nejrychlejší "seriově" vyráběný model.
Teď v Anglii jsem si prohlédl model, který má příští rok překonat 1000 mil za hodinu, a tohle je proti tomu šnek. Ostatně kam se na takové auto hrabou Migy
Číňanům jsme předali automobilový byznys na zlatém podnosu, říká šéf Brano
„Evropa směřuje ke skanzenu, Číňanům jsme předali byznys na zlatém podnosu,“ říká o vývoji...
Tatra má nejmladšího šéfa vývoje v historii, třicetiletého veteránistu
Od počátku března nově zastává pozici ředitele výzkumu a vývoje společnosti Tatra Trucks Jakub...
{NADPIS reklamního článku dlouhý přes dva řádky}
{POPISEK reklamního článku, také dlouhý přes dva a možná dokonce až tři řádky, končící na tři tečky...}
Slovenská superstar Kabaň namaluje auta pro Číňany. Dohlédne i na tvary MG
Premium Na otázku, co bude s designérem Jozefem Kabaněm poté, co skončil v odkladišti stylistů Volkswagenu...
Exota z bazaru se není třeba bát, SsangYong Korando postavili festovně
Premium Když se řekne SsangYong Korando, mnoho lidí sice ví, že je to nějaké auto, ale vlastně ani nevědí,...
{NADPIS reklamního článku dlouhý přes dva řádky}
{POPISEK reklamního článku, také dlouhý přes dva a možná dokonce až tři řádky, končící na tři tečky...}
VW chystá restart v Číně. Nový koncept jsme prozkoumali jako jediní na světě
Exkluzivně Andreas Mindt, obrovský sympaťák a nadšený autař s šéfdesignérskou tužkou značky Volkswagen obchází...
Toyota slaví, je novou dvojkou českého trhu
Domácí automobilka Škoda Auto je prakticky neotřesitelnou jedničkou českého trhu s novými...
Test prodejců aut: Za hvězdy, exoty i nuly. Ani milion nezaručí respekt
Premium I když automobilky odvážně plánují strategie, jak si podmaní české zákazníky, takříkajíc skutek...
První jízda novou Dacia Duster. Odolný klasik dostal místo dieselu hybrid
Dacia Duster prošla ve třetí generaci výraznou proměnou. I přes citelné změny v ceníku a nabídce...
KOMENTÁŘ: Do parkovací války se zapojují aktivisté, politici i městské části
Premium Parkovací barikády mají dvě strany. Na jedné jsou ti, kteří chtějí parkovat na ulici tak, jak jsou...